Iniciar sesión: Acceso

Benvida

BENVIDOS Ó NOSO CENTRO, PARA CONTACTAR CON NÓS:

TLF: 886 151 752     FAX: 886 151 754

ENDEREZO ELECTRÓNICO: ceip.nosasenhora.piedade@edu.xunta.es

25N: DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER 2020

Publicado en

Para conmemorar esta data os alumnos e alumnas do CEIP Nosa Señora da Piedade interpretaron a canción "DÉJALA QUE BAILE". Podedes ver o fermoso resultado nun arquivo de DRIVE pinchando no seguinte GIF animado:

HORARIOS ESPELLO

Segundo o establecido  no Plan de Ensino Virtual da Consellería de Educación e na Resolución Conxunta da Secretaría Xeral técnica e da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional os HORARIOS ESPELLO  que se especifican a continuación para 3º, 4º 5º e 6º nivel de Educación Primaria  regularán a actividade lectiva non presencial en caso de confinamento.

CONCURSO DE TARXETAS DE NADAL 2020

O concello de Vila de Cruces convoca o XVIII concurso de tarxetas de Nadal.  Le as bases no arquivo adxunto e anímate a participar.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

VIDEOCONFERENCIA "ESCOLA DE FAMILIAS"

CHARLA PARA AS FAMILIAS

O Centro de Formación e Recursos de Pontevedra en colaboración coa dirección do centro  e co obxectivo de mellorar o acompañento no proceso de ensino-aprendizaxe do alumnado, ofrécelles a posibilidade ás familias de participar nunha videoconferencia, cunha duración aproximada de hora e media, para o coñecemento das ferramentas tecnolóxicas educativas a súa disposición, na que se tratarán as seguintes temáticas:comunicación a través de abalarMóbil, emprego das plataformas de videoconferencia (Webex e Falemos) e acceso aos contidos educativos a través da aula virtual do centro.

A data e o horario están aínda por determinar. Para unha mellor organización desta iniciativa necesitamos coñecer a demanda da mesma, polo que rogamos nos comuniquen se estarían interesados en asistir á videoconferencia  poñéndose en contacto co centro .

A aula virtual do CFR de Pontevedra ten un curso en aberto con videotitoriais que poden ser de interese para as familias:

SAÍDA Á CARIXA

Publicado en

O pasado xoves 29 de outubro o alumnado de 6º curso fixemos unha saída a Carixa, en dúas quendas para preservar os grupos burbulla,  onde David Arcay nos deu unha charla sobre a necesidade de preservar a natureza e, máis concretamente, os nosos ríos.

Tamén nos amosou un novo deporte, para moitos de nós descoñecido: a pesca deportiva sen morte.

Foi unha xornada xenial, onde aprendemos unha morea de cousas e comprobamos porque Arcay é campeón do mundo na súa disciplina, QUE BEN PESCA!!

Para ver as fotografías da xornada, click AQUÍ.

Menú mes de novembro de 2020

DÍA 2 DE NOVEMBRO DE 2020: NON LECTIVO

O vindeiro luns, día 2 de novembro de 2020 non haberá clase, xa que é un dos días non lectivos solicitados polo centro.

SAMAIN 2020

Publicado en

Con motivo da celebración do Samain, os nenos e nenas maiores do colexio léronlle contos de medo aos máis cativos, iso si, de xeito audiovisual, posto que a COVID-19 nos impediu facelo presencialmente na biblioteca. Pinchade nos seguintes enlaces para ver que traballos máis bonitos fixeron:

- O alumnado de 6ºB le "CORRE, CORRE, CABACIÑA" aos nenos e nenas de 3 anos.

- O alumnado de 4º le "A BRUXA REGAÑADENTES" aos nenos e nenas de 4 anos.

- O alumnado de 5º le "OS SETE CABRITOS" aos nenos e nenas de 5 anos.

- O alumnado de 6ºA le "O PAPÓN" aos nenos e nenas de 1º.

- O alumnado de 3º le "MISTER CORVO" aos nenos e nenas de 2º.

*Tódalas actividades foron realizadas respectando as normas de prevención de contaxio da COVID-19 e os protocolos sanitarios vixentes.