Contacontos "A Xanela do Maxín"

Esta semana puidemos participar nun contacontos dirixido ao alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria sobre o acoso escolar e o bulling.

Foi realizado pola Compañía de teatros "A Xanela do Maxín" e dramatizado coa axuda de voluntarios/as de 5º e 6º de Educación Primaria.

Nel os nenos e nenas puideron escoitar o conto " A banda dos insectos" no que se trasmiten valores como o compañeirismo, o respecto, a igauldade, solidaridade, integración, etc.

Espero que desfrutarades moito.

Contacontos "Anxo Moure"

A semana pasada os nenos e nenas de Educación Infantil e 1º ciclo de Educación Primaria puideron desfrutar dun contacontos de "Anxo Moure". Aproveitamos tamén para abrir a nova biblioteca e poder comezar a desfrutar dela. Dende o equipo de biblioteca agardamos que vos gustase moito.

ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Todo o alumnado que solicitou praza en 4º de Educación Infantil no centro para o curso 2024- 2025 foi admitido.

Un saúdo.

Bibliotubers infantil

Hoxe queremos compartir con vós unha nova entrega de BIBLIOTUBERS.

Nesta ocasión os máis pequenos do colexio quixeron compartir con vós a súa recomendación.

Non perdades detalle!

Club de xornalistas

Aquí temos unha nova entrega dos nosos reporteiros /as do colexio.  Desta vez visitaron o ximnasio municipal e fálannos de Loita en inglés.