REUNIÓN COAS TITORAS DO ALUMNADO DE 3 ANOS

O luns 9 de setembro ás 9.30h terá lugar unha reunión coas titoras do alumnado de 3 anos (prégase asistir sen nenos/as).

ADXUDICACIÓN FONDO SOLIDARIO

LISTAXE DE ALUMNADO DE 3º E 4º DE PRIMARIA

O alumnado só terá que mercar o caderno de música e o "Activity Book" (inglés).

LIBROS DE TEXTO 2019/2020

Listado provisional do fondo solidario de libros de texto.

Só aparece o número de libros que lle corresponde a cada alumna/o segundo a renda. Como o centro dispón de libros procedentes de doazóns a maioría do alumnado recibirá libros, independentemente de que neste documento apareza que non lle corresponde ningún. Se solicitastes o fondo comprobade que as/os vosas/os fillas/os aparezan nesta listaxe. Se hai algún erro chamade ao centro. Ao longo da vindeira semana publicarase a listaxe cos libros das materias que lle corresponden a cada alumna/o.

Premer aquí para ver o listado.

CHEQUES MATERIAL ESCOLAR E CHEQUES LIBROS PARA 1º E 2º

Estimadas Familias:

Xa están dispoñibles no centro os cheques para mercar os libros de 1º e 2º de Primaria.

Tamén están dispoñibles os vales para a adquisición de material escolar.

Poden pasar a recollelos entre os días 2 e o 12 de xullo entre as 9.30 e as 13.30 horas.

A resolución do Fondo Solidario publicara nos vindeiros días. Pregamos ás familias do alumnado de 3º e 4º que permanezan atentos á WEB e non merquen os libros mentres non se publiquen as listaxes do Fondo Solidario.

Un saúdo.

LIBROS DE TEXTO 2019/2020

SOLICITUDE DO SERVIZO DE COMEDOR E MADRUGADORES CURSO 2019-2020

Estimadas familias:

Para a reserva de praza e matrícula nos servizos de comedor e madrugadores na rede de centros públicos de educación infantil e primaria do Concello de Santiago de Compostela para o curso 2019-2020, haberá que cubrir a ficha de matrícula que está adxunta e presentala no Rexistro Xeral do mesmo Concello. O trámite poderase realizar do 25 de xuño ao 22 de xullo de 2019, ambos os dous incluídos.

Un saúdo.

Ficha de matrícula

HISTORIAIS ACADÉMICOS DE 6º

A partir do día de hoxe xa poden pasar a recoller os historiais do alumnado de 6º. En horario de 9.30h a 13.30h.

REUNIÓN INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL QUE SE INCORPORA AO CENTRO NO VINDEIRO CURSO 2019-2020

Estimadas familias:

O martes 25 de xuño, ás 9.30 horas da mañá, celebrarase unha reunión informativa para o novo alumnado de Educación Infantil. Prégase que acudan sen os/as nenos/as.

Un cordial saúdo,

Equipo Directivo.

GAÑADORA DUN CONCURSO DE MICRORELATOS DA REAL ACADEMIA GALEGA

Estimadas familias:

A alumna de 6º A Claudia Martínez Asenjo, do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes foi a gañadora dun concurso de microrelatos organizado pola Real Academia Galega. Noraboa campiona!

Para obter máis información premer aquí.

XL ANIVERSARIO

Estimadas familias:

Co gallo do 40 Aniversario do colexio, o día 2 de xuño, na TVG saeu unha reportaxe do noso centro. A continuación achégase a ligazón.

Premer aquí.