LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO PARA O CURSO 2017-2018

Estimadas familias:

A continuación achéganse as listaxes provisionais de alumnado no proceso de Admisión (Curso 2017-2018).

4º Educación Infantil (3 anos)

5º Educación Infantil (4 anos)

6º Educación Infantil (5 anos)

1º Educación Primaria (6 anos)

2º Educación Primaria (7 anos)

3º Educación Primaria (8 anos)

6º Educación Primaria (11 anos)

Lembrade que o período de reclamación é de 5 días a partir da data de publicación.

Un saúdo.

Obradoiro infantil no MUPEGA (dirixido ás familias)

Vacacións de Semana Santa

Estimadas familias:

Ata o martes 18 de abril non se reanudará a actividade académica.

Boas vacacións.

Habilitación de aparcamento

Estimadas familias:

Para facilitar a posibilidade de que as familias e/ou titores/as legais do alumnado poidan traer no vehículo particular ao alumnado, a Policía Local de Santiago de Compostela habilitará o aparcamento na rúa Monte dos Postes (mirar mapa neste enlace). Comezará o seu funcionamento o martes 18 de abril. A entrada peonil está marcada coas frechas vermellas.

Os horarios son os seguintes:

Entrada: 8.30 a 9.00 horas

Saída: 13.30 a 14.00 horas

Un cordial saúdo

Alerta Meteorolóxica

Estimadas familias:

No enlace que figura na parte inferior a Consellería comunica as condicións meteorolóxicas adversas entre as 12.00 horas do día 22 de marzo e as 12.00 horas do día 23 de marzo.

O servizo de transporte do día 22 de marzo só será de ida e de volta o día 23 de marzo. Polo que nos comunica a Consellería as familias terán que recoller aos alumnos/as o 22 de marzo e traer ao colexio ao alumnado o 23 de marzo.

O Colexio mantén a actividade lectiva con total normalidade e as actividades ao exterior quedan suspendidas. De todas formas mantéñanse atentos a posibles cambios a través da páxina WEB ou calquera outra nova alerta que comunique a Consellería.

Folga no Ensino

O xoves 9 de marzo hai convocada unha Folga no Ensino. Ao respecto temos que indicar:

1. O profesorado que o considere exercerá o seu dereito á Folga.

2. Garántense os Servizos Mínimos establecidos pola Lei (Equipo Directivo).

3. En función do profesorado que asista ao seu posto de traballo, atenderase ao alumnado que acuda ao centro no que atinxe ao coidado e vixilancia dos mesmos.

Somos conscientes dos prexuizos que esta medida pode causar ás familias, pero o dereito á Folga está recollino na nosa Constitución.

Un cordial saúdo,

Santiago de Compostela a 7 de marzo de 2017

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O martes 14 de marzo ás 18.30 horas realizarase unha xornada de portas abertas dirixida ás familias que teñen previsto solicitar praza para os seus fillos/as no noso centro no vindeiro curso 2017/2018.

CONMEMORACIÓN DO ENTROIDO

Estimadas familas:

O venres 24 de febreiro celebraremos o Entroido no Colexio. Estades convidados/as a incorporarvos á festa a partir das 11.30 horas (NON ANTES) que comezará o desfile.

Lembrar tamén que o xoves día 2 de marzo volveremos ás aulas.

COMEZO DO PRAZO DE ADMISIÓN NO IES ANTONIO FRAGUAS

Estimadas familias:

Desde o 1 ao 15 ábrese o prazo de admisión para o alumnado que cursa 6º curso de Educación Primaria. O Centro adscrito é o IES Antonio Fraguas. Para cursar a solicitude ao mesmo é necesario cubrir o anexo I que se achega a continuación e posteriormente entregalo no CEIP Plurilingüe Monte dos Postes.

Aqueles/as alumnos/as que desexen matricularse noutro Instituto, formalizarán a solicitude no mes de marzo (Entre o 1 e o 20 de marzo).

Orde de convocatoria

Anexo I