LIBROS DE TEXTO 2019/2020

SOLICITUDE DO SERVIZO DE COMEDOR E MADRUGADORES CURSO 2019-2020

Estimadas familias:

Para a reserva de praza e matrícula nos servizos de comedor e madrugadores na rede de centros públicos de educación infantil e primaria do Concello de Santiago de Compostela para o curso 2019-2020, haberá que cubrir a ficha de matrícula que está adxunta e presentala no Rexistro Xeral do mesmo Concello. O trámite poderase realizar do 25 de xuño ao 22 de xullo de 2019, ambos os dous incluídos.

Un saúdo.

Ficha de matrícula

HISTORIAIS ACADÉMICOS DE 6º

A partir do día de hoxe xa poden pasar a recoller os historiais do alumnado de 6º. En horario de 9.30h a 13.30h.

REUNIÓN INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL QUE SE INCORPORA AO CENTRO NO VINDEIRO CURSO 2019-2020

Estimadas familias:

O martes 25 de xuño, ás 9.30 horas da mañá, celebrarase unha reunión informativa para o novo alumnado de Educación Infantil. Prégase que acudan sen os/as nenos/as.

Un cordial saúdo,

Equipo Directivo.

GAÑADORA DUN CONCURSO DE MICRORELATOS DA REAL ACADEMIA GALEGA

Estimadas familias:

A alumna de 6º A Claudia Martínez Asenjo, do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes foi a gañadora dun concurso de microrelatos organizado pola Real Academia Galega. Noraboa campiona!

Para obter máis información premer aquí.

XL ANIVERSARIO

Estimadas familias:

Co gallo do 40 Aniversario do colexio, o día 2 de xuño, na TVG saeu unha reportaxe do noso centro. A continuación achégase a ligazón.

Premer aquí.

PONTE DA ASCENSIÓN

Estimadas familias:

O xoves día 30 de maio, celébrase a festa da Ascensión (festa local no Concello de Santiago de Compostela), o venres 31 de maio é o día non lectivo solicitado polo Consello Escolar do centro, polo que tampouco haberá clase.

As clases reanudaranse o luns día 3 de xuño.

Un cordial saúdo.

CONVOCATORIA DE BOLSAS DE COMEDOR, MATERIAL ESCOLAR E ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Estimadas familias:

Dende hoxe e por un prazo de 15 días hábiles (ata o 14 de xuño), estará aberto o prazo para a súa solicitude de bolsas de comedor, material escolar e actividades extraescolares. Poden optar á convocatoria as unidades familiares e de convivencia empadroadas no Concello de Santiago, con persoas menores ao seu cargo escolarizadas nos centros docentes públicos ou concertados do municipio sostidos con fondos públicos, que cursen Educación Infantil (segundo ciclo) ou Educación Primaria. Ademais, para a modalidade de escaseza de recursos non se pode superar a renda per cápita de 6.454,08 €/ano (IPREM). No caso da conciliación, o baremo económico é que a renda máxima familiar non pode superar os 22.589,28 €/ano (3,5 veces o IPREM e é preciso acreditar a xornada laboral de ambos proxenitores, titores legais ou soamente da persoa solicitante no caso de separacións, divorcios e familias monoparentais.

A continuación achéganse os arquivos adxuntos que fan referencia á convocatoria:

Impreso de solicitude

Convocatoria no BOP

Bases reguladoras

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO / AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO / MATERIAL ESCOLAR

Estimadas familias:

A Consellería publicou onte a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula o Fondo Solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar:

- Fondo Solidario de Libros de Texto para alumnado de 3º e 4º de Primaria, xa que o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria utiliza o Proxecto E-dixgal e non precisa solicitalo.

- Axudas para adquirir libros de texto para alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

- Axudas para adquirir material escolar de Educación Primaria con renda inferior ou igual a 5400€, cunha discapacidade igual ou superior ao 65% ou en garda ou tutela pola Xunta. Lembrar que o alumnado de 5º e 6º de E-dixgal poden solicitar esta axuda.

***Lembrade que o prazo para a presentación de solicitudes será do 21 de maio ao 21 de xuño, ambos inclusive.***

Para máis información premer:

Anexo I