REUNIÓN INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL QUE SE INCORPORA AO CENTRO NO VINDEIRO CURSO 2020-2021

Estimadas familias:

O mércores día 15 de xullo celebrarase unha reunión informativa para o novo alumnado de Educación Infantil. A reunión será de forma virtual utilizando a plataforma CISCO WEBEX. Haberá dúas quendas: a primeira ás 10.00 horas e a segunda ás 11.30 horas. Achegarásevos a convocatoria á sala de reunión a través do correo electrónico.

RECOLLIDA DO CHEQUE DE LIBROS E MATERIAL

Estimadas familias:

Entre o 7 e o 14 de xullo (ambos incluídos) pódese recoller o cheque de libros (1º e 2º de Educación Primaria) e de material (todos os cursos), en horario de 9.30 a 13.30 horas.

Un saúdo.

CONVOCATORIA DE BOLSAS DE COMEDOR ESCOLAR, ADQUISICIÓN DE MATERIAL E ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES. CURSO 2020-2021

Estimadas familias:

Achégase a convocatoria de axudas destinadas á concesión de bolsas de comedor, adquisición de material escolar e realización de actividades extraescolares para o alumnado dos centros docentes públicos e concertados sostidos con fondos públicos de Educación Infantil (2º ciclo) e de Educación Primaria do Concello de Santiago de Compostela, para o curso 2020-2021. O prazo de solicitude remata o día 14 de xullo (este incluído).

A continuación achéganse os documentos:

- BOP

- Bases da convocatoria

- Impreso da solicitude

SOLICITUDE DO SERVIZO DE COMEDOR E MADRUGADORES CURSO 2020-2021

Estimadas familias:

Para a reserva de praza e matrícula nos servizos de comedor e madrugadores na rede de centros públicos de educación infantil e primaria do Concello de Santiago de Compostela para o curso 2020-2021, haberá que cubrir a ficha de matrícula que está adxunta e presentala no Rexistro Xeral do mesmo Concello. O trámite poderase realizar do 30 de xuño ao 14 de xullo de 2020, ambos os dous incluídos.

Ficha de matrícula

LIBROS DE TEXTO 2020/2021

MATRÍCULA 2020/2021

Estimadas familias:

O prazo de matrícula para o alumnado que comeza no CEIP Plurilingüe Monte dos Postes é do 1 ao 10 de xullo en horario de 9.30 a 13.30 horas.

Para máis información premer aquí.

Historiais académicos de 6º

Estimadas familias do alumnado de 6º:

Entre o luns 22 e o venres 26 de xuño podedes achegarvos ao colexio a buscar os historiais acádémicos de 6º de Educación Primaria. O horario de recollida é de 9.30 a 13.30 horas.

TERCEIRA AVALIACIÓN

Estimadas familias:

Ao igual que no segundo trimestre as cualificacións poderán consultarse a través da aplicación ABALAR. Poderán acceder as cualificacións a partir das 15.00 horas do 19 de xuño.

Aproveitamos a ocasión para enviarlles un cordial saúdo e que teñades un bo verán e unhas merecidas vacacións.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS 2020-2021

Estimadas familias:

Xa están publicadas as listaxes definitivas do alumnado admitido para o curso 2020-2021. Non houbo variación con respecto ás listaxes provisionais en canto ao alumnado admitido e non admitido no centro.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2020/2021

O xoves 4 de xuño publicárase a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2020/2021. Tedes ata o martes 9 (incluído) para presentar reclamacións a estas listaxes.

Atendendo á normativa vixente poderedes consultar estas listaxes da seguinte maneira:

a) Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. En base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais, non se considerará válido ningún outro medio físico de publicación (exemplo: os taboleiros ou as zonas acristaladas visibles desde o exterior do centro).

b) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre. En base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais non se considerará válido ningún outro medio electrónico de publicación (exemplo: as listaxes en aberto na páxina web propia do centro educativo). Non obstante, nas páxinas web poderase anunciar o momento en que as listaxes estean dispoñibles na aplicación.