PONTE DA ASCENSIÓN

Estimadas familias:

O xoves día 25 de maio, celébrase a festa da Ascensión (festa local do Concello de Santiago), o venres 26 de maio é o día non lectivo solicitado polo Consello Escolar de este centro, polo que tampouco haberá clase.

As clases reanudaranse o luns 29 de maio.

Un cordial saúdo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Prazo de presentación do Fondo Solidario: do 23 de maio ao 23 de xuño

Anexo I

DESPEDIDA DA III SEMANA CULTURAL

Estimadas familias:

O venres día 18 de maio, ás 12.00 horas, celebraranse os maios. Todas as familias están convidadas. Prégase, que en caso de chuvia, veñades con calzado deportivo para poder pisar o chan do pavillón.

Un cordial saúdo.

III SEMANA CULTURAL

Estimadas familias:

A vindeira semana, do 15 ao 19 de maio, celebraremos a III Semana Cultural do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes.

Gustaríanos agradecer o esforzo da ANPA do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes pola implicación e as achegas tanto económicas como persoais para a realización desta 3º Edición.

Con respecto á actividade de portas abertas que se vai a celebrar o martes día 16 pola tarde é preciso que descarguen unha APP para ver códigos QR (gratuíta).

RECOÑECEMENTO Á BOA PRÁCTICA DOCENTE

Estimadas familias:

A USC comunica o agradecemento polo proxecto de Ciencias levado a cabo polas profesoras: Dona Dolores Vázquez e Dona Laura Valiño sobre o estudo dos caracois.

Grazas polo voso traballo!

Ver a carta de agradecemento

EXPOSICIÓN DE DEBUXOS NO CENTRO COMERCIAL AS CANCELAS

Estimadas familias:

Entre o 10 e o 24 de maio haberá unha exposición no 2º andar no Centro Comercial As Cancelas. Nesta exposición premiáronse os debuxos pertencentes a 4º de Infantil A e máis a 5º de Primaria A, cada unha das aulas recibiu como agasallo unha Tablet. Como recoñecemento ao traballo realizado por todo o alumnado participante, o Centro Comercial As Cancelas, o vindeiro 24 de maio proxectará de forma gratuíta unha película de estreno para todos/as eles/as.

Grazas ao Centro Comercial As Cancelas!

III Concurso Infantil de Debuxo

O sábado 22 de abril, en Área Central, tivo lugar a entrega de premios do III Concurso Infantil de Debuxo sobre ecoloxía organizado pola Cadena COPE de Santiago.

Sofía Marloreni Martínez obtivo o 1º Premio

Ismael Emeç obtivo o 2º Premio

Noraboa!

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO PARA O CURSO 2017-2018

Estimadas familias:

A continuación achéganse as listaxes provisionais de alumnado no proceso de Admisión (Curso 2017-2018).

4º Educación Infantil (3 anos)

5º Educación Infantil (4 anos)

6º Educación Infantil (5 anos)

1º Educación Primaria (6 anos)

2º Educación Primaria (7 anos)

3º Educación Primaria (8 anos)

6º Educación Primaria (11 anos)

Lembrade que o período de reclamación é de 5 días a partir da data de publicación.

Un saúdo.

Obradoiro infantil no MUPEGA (dirixido ás familias)