REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO. CURSO 2018-2019

O vindeiro venres día 22 de xuño ás 13.00 horas haberá un reunión informativa para o alumnado que se incorpore ao centro por primeira vez na Etapa de Educación Primaria.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 2018-2019

Estimadas familias:

Achégase nun documento adxunto a relación de libros de texto do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes para o curso 2018-2019.

Un saúdo.

Premer aquí!

REUNIÓN INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL QUE SE INCORPORA AO CENTRO NO VINDEIRO CURSO 2018-2019

Estimadas familias:

O venres día 22 de xuño, ás 10.30 horas da mañá, celebrarase unha reunión informativa para o novo alumnado de Educación Infantil. Prégase, de ser posible, que acudan sen os/as nenos/as.

Un cordial saúdo,

Equipo Directivo.

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA E MATRÍCULA NOS SERVIZOS DE MADRUGADORES E/OU COMEDOR - CURSO 2018-2019

Estimadas familias:

Do día 1 ao 20 de xuño establécese o prazo de matrícula nos servizos de comedor e madrugadores na rede de centros públicos de educación infantil de primaria do Concello de Santiago de Compostela para o curso 2018-19. A continuación achégase a documentación:

- Información xeral

- Ficha de matrícula

FONDO DE SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Prazo de presentación do Fondo Solidario: do 22 de maio ao 22 de xuño.

Anexo I (Documento a cubrir polo/a interesado/a)

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Estimadas familias:

Achéganse as listaxes definitivas de alumnado para o curso 2018-2019:

4º de Educación Infantil

5º de Educación Infantil

1º de Educación Primaria

2º de Educación Primaria

2º de Educación Primaria (non admitida)

Lémbrase ás familias que a matrícula realizarase entre o 20 e o 30 de xuño. Para máis información premer aquí.

IV SEMANA CULTURAL

Estimadas familias:

A vindeira semana, do 14 ao 18 de maio, celebraremos a IV Semana Cultural do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes.

Gustaríanos agradecer o esforzo da ANPA do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes pola implicación e as achegas tanto económicas como persoais para a realización desta 4ª Edición.

Con respecto á actividade de portas abertas que se vai a celebrar o martes día 15 pola tarde teremos ocasión de ver e escoitar en directo ao "Trío do Acivro".

PONTE DA ASCENSIÓN

Estimadas familias:

O xoves día 10 de maio, celébrase a festa da Ascensión (festa local no Concello de Santiago de Compostela), o venres 11 de maio é o día non lectivo solicitado polo Consello Escolar de este centro, polo que tampouco haberá clase.

As clases reanudaranse o luns 14 de maio.

1 DE MAIO

Estimadas familias:

O martes 1 de maio, día do/a traballador/a, é festivo. Lembrar que o 30 de abril é lectivo.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO

A continuación achéganse as listaxes provisionais:

4º de Educación Infantil

5º de Educación Infantil

1º de Educación Primaria

2º de Educación Primaria

Lembrar que as listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio.

Un saúdo.