BO NADAL

Estimadas familias:

O CEIP Plurilingüe Monte dos Postes deséxalles un Bo Nadal e Aninovo 2018.

Lémbraselles que as clases reanudaranse o luns día 8 de xaneiro.

Un saúdo.

OBRAS NO PAVILLÓN

Estimadas familias:

A partir do día 6 de novembro comezan as obras de reparación e cambio de cuberta do pavillón polideportivo. A materia de Educación Física e as Actividades Extraescolares neste período non poderán facer uso do mesmo. Tamén implica o peche, por motivos de seguridade, da entrada peonil de Cancelas.

A duración estimada é de 2 meses. Desculpade as molestias.

Equipo Directivo.

Inauguración da Biblioteca "Paula Carballeira"

Estimadas familas:

O vindeiro martes día 24 de outubro, ás 16.30 horas, estades convidados/as á inauguración da nosa biblioteca. Teremos como convidados a "Paula Carballeira" e tamén ao "Trío do Acivro".

Un cordial saúdo.

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

A partir do luns 16 de outubro deixará de funcionar o actual número de teléfono. O novo número é:

DATAS REUNIÓN FAMILIAS

MARTES 12 DE SETEMBRO

16.30h Infantil 4 anos

17.00h Infantil 5 anos

MARTES 19 DE SETEMBRO

16.30h 1º Primaria

17.00h 2º Primaria

MARTES 26 DE SETEMBRO

16.30h 3º Primaria

17.00h 4º Primaria

MARTES 3 DE OUTUBRO

16.30h 5º Primaria

17.00h 6º Primaria

AVISOS VARIOS

Estimadas familias:

O vindeiro luns, día 11 de setembro, comezan as clases. O alumnado de Educación Primaria entrará ás 9.00 e o de Educación Infantil (4 e 5 anos) entrará ás 9.30 horas. Non obstante, aqueles/as alumnos/as que usen os servizos de transporte e/ou madrugadores/as poderán facer uso dos mesmos.

Como xa sabedes, a ponte do Tangueiro está cortada, pero todas as rutas de transporte escolar manteñen as mesmas paradas que o curso pasado.

BECAS ALUMNADO NEAE

O prazo para a solicitude das becas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo estará aberto ata o 28 de setembro de 2017. Hai que cubrir o formulario de maneira on-line e entregalo no centro antes dese día. Se tedes calquera dúbida para cubrilo chamade ao centro.

Acceso á páxina web do ministerio.

REUNIÓN INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

Estimadas familias:

O xoves día 7 de setembro, ás 11.00 horas da mañá, celebrarase unha reunión informativa para o novo alumnado de Educación Infantil (3 anos). Prégase, de ser posible, que acudan sen os/as nenos/as.