XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O martes 14 de marzo ás 18.30 horas realizarase unha xornada de portas abertas dirixida ás familias que teñen previsto solicitar praza para os seus fillos/as no noso centro no vindeiro curso 2017/2018.

CONMEMORACIÓN DO ENTROIDO

Estimadas familas:

O venres 24 de febreiro celebraremos o Entroido no Colexio. Estades convidados/as a incorporarvos á festa a partir das 11.30 horas (NON ANTES) que comezará o desfile.

Lembrar tamén que o xoves día 2 de marzo volveremos ás aulas.

Un saúdo.

COMEZO DO PRAZO DE ADMISIÓN NO IES ANTONIO FRAGUAS

Estimadas familias:

Desde o 1 ao 15 ábrese o prazo de admisión para o alumnado que cursa 6º curso de Educación Primaria. O Centro adscrito é o IES Antonio Fraguas. Para cursar a solicitude ao mesmo é necesario cubrir o anexo I que se achega a continuación e posteriormente entregalo no CEIP Plurilingüe Monte dos Postes.

Aqueles/as alumnos/as que desexen matricularse noutro Instituto, formalizarán a solicitude no mes de marzo (Entre o 1 e o 20 de marzo).

Un saúdo.

Orde de convocatoria

Anexo I

Contacontos no Mupega para as familias

Dirixido a nenos/as de 6 a 9 anos

Previa inscripción por correo: museo.pedagoxico.galicia@edu.xunta.es

#NadalBolechas

Este sábado ás 11:30 e o Día de Reis ás 10:30 horas podedes ver na TVG o concerto que Os Bolechas (oficial) e Monoulious DOP gravaron na Cidade da Cultura de Galicia. Non o perdades!

Gran parte do alumnado do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes participou no mesmo.

Bo Nadal!

RECOMENDACIÓNS DE LIBROS PARA O NADAL

BO NADAL

Bo Nadal e Boas Festas!

***Lembrade que o vindeiro 9 de xaneiro reanúdanse as clases***

Magosto

Estimadas familias:

O vindeiro martes 15 de Novembro celebrarase o Magosto no colexio. Como cada ano pedimos que:

O luns 14 cada neno/a achegue unha presa de castañas (teñen que vir xa amosegadas ou adentadas).

A ANPA solicita axuda para adentar as castañas que mercaron a maiores. As persoas que queiran colaborar, poden vir ao colexio o luns día 14 de 16.30 a 18.30 horas.

Por suposto, estades todos/as invitados/as á festa a partir das 12.30 horas.

Grazas pola vosa colaboración

Aviso de días non lectivos

O luns 31 de outubro e o martes 1 de novembro non hai clase.