PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO

A continuación achéganse as listaxes provisionais:

4º de Educación Infantil

5º de Educación Infantil

1º de Educación Primaria

2º de Educación Primaria

Lembrar que as listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio.

Vacacións de Semana Santa

Estimadas familias:

Ata o martes 3 de abril non se reanudará a actividade académica.

Boas vacacións.

FOLGA DO 8 DE MARZO

Estimadas familias:

O día 8 de marzo está convocada una Folga con motivo do día da Muller. Debido a que hai varios/as mestres/as que exercerán o seu dereito de ir á folga:

1. O colexio abrirá as súas portas en aplicación da Orde da Xunta de servizos mínimos, polo que vostedes poderán exercer o dereito de enviar aos seus/súas fillos/as á escola.

2. Non se pode garantir que se impartan as aulas de xeito normalizado, porén manterase a vixilancia e coidado dos/das menores de idade que acudan ao centro.

Independentemente dos prexuízos que esta medida pode causar nas familias o exercicio da folga é un dereito recoñecido pola nosa Constitución.

Un saúdo,

A dirección do Centro.

APERTURA DE PAVILLÓN E ACCESOS

Estimadas familias:

O vindeiro xoves día 8 de marzo reabrirase o Pavillón Municipal "Monte dos Postes" e tamén o acceso peonil das Cancelas.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O martes 13 de marzo ás 19.00 horas realizarase unha xornada de portas abertas dirixida ás familias que teñen previsto solicitar praza para os seus fillos/as no noso centro no vindeiro curso 2018/2019.

FESTAS DO ENTROIDO

Estimadas familias:

O vindeiro 15 de febreiro reanudaremos as clases. Desexámosvos un moi bo Entroido.

COMEZO DO PRAZO DE RESERVA DE PRAZA NO IES ANTONIO FRAGUAS

Estimadas Familias:

Desde o día 1 ao 15 de febreiro ábrese o prazo de reserva de praza para o alumnado que cursa 6º curso de Educación Primaria. O Centro adscrito é o IES Antonio Fraguas.

Para cursar a solicitude ao IES é necesario cubrir o anexo I que se achega a continuación. Posteriormente entregalo no CEIP Plurilingüe Monte dos Postes

Aqueles/as alumnos/as que desexen matricularse noutro Instituto, formalizarán a solicitude no mes de marzo (Entre o 1 e o 20 de marzo).

DÍA DA PAZ

Hoxe, día 30 de xaneiro, celebramos o día da Paz.