CALENDARIO DAS REUNIÓNS COAS FAMILIAS

Calendario das reunións cos titores:

3 anos A e B: 6 de setembro ás 11.00h

4 anos A e B: 13 de setembro ás 16.30h

5 anos A e B: 13 de setembro ás 17.00h

1º A  e 1º B: 20 de setembro ás 16.30h

2º A e 2º B: 20 de setembro  17.00 h

3º A e 3º B: 27 de setembro ás 16.30h

4º A e 4º B: 27 de setembro ás 17.00 h

5º A e 5º B: 4 de outubro ás 16.30 h

6º A e 6º B: 4 de outubro ás 17.00h

Becas para alumnado con NEAE

O prazo para a solicitude das becas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo estará aberto ata o 29 de setembro de 2016. Hai que cubrir o formulario de maneira on-line e entregalo no centro antes dese día. Se tedes calquera dúbida para cubrilo chamade ao centro.

Acceso á páxina web do ministerio.

REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL ( 3 ANOS)

Convócase ás familias do alumnado que se incorpora á 4º de Educación Infantil (3 ANOS) a unha reunión coas titoras que terá lugar o martes 6 de setembro ás 11.00 horas da mañá.

HORARIO PARA O PRIMEIRO DÍA DE CLASE

As clases comezarán o vindeiro luns 12 de setembro. Para facilitar a incorporación do alumnado neste primeiro día de clase, seguirase o seguinte horario:

Educación Primaria: o alumnado entrará ás 9:00h.

Educación Infantil: o alumnado entrará ás 09:30h.

O alumnado de 4º de Infantil (3 anos) incorporarase seguindo o calendario do período de adaptación.

LISTADO DEFINITIVO DE FONDO SOLIDARIO

Adxuntamos listado definitivo de adxudicación de libros de texto para os cursos 4º e 6º de Primaria.

LISTADO DEFINITIVO FONDO SOLIDARIO (FACER CLIC AQUÍ)

As persoas que tedes adxudicado o libro de inglés tede en conta que o libro que se vos adxudica é o PUPIL´S BOOK.

O ACTIVITY PACK A tedes que compralo.

Recordamos que para 3º e 5º temos libros para TODO o alumnado independentemente de que pediran fondo solidario ou non.

Os libros entregaranse ao alumnado o primeiro día de clase.

Listado definitivo fondo libros 4º e 6º (pendente ata o luns)

Resúltanos imposible publicar hoxe o listado definitivo de adxudicación de libros para 4º e 6º. O programa non nos permite emitir o listado definitivo ata o luns.

Recordámosvos que os libros doados polas familias non se adxudicaron no listado provisional. Polo cal, algúns alumnos/as que non obtiveron libros no listado provisional poden obtelos no listado definitivo.

Esperade ata o luns para encargar os libros.

FONDO SOLIDARIO

ALUMNADO DE 4º E 6º DE PRIMARIA: Publícase a listaxe de admitidos en fondo solidario e a adxudicación provisional dos libros. A listaxe definitiva publicarase nus días. Esta listaxe provisional é orientativa, debedes esperar á listaxe definitiva para mercar os libros.

Vai haber cambios na listaxe definitiva de tal maneira que algúns alumnos/as que non recibiron ningún libro nesta listaxe os reciban na listaxe definitiva.

Ademais, algúns alumnos que si recibiron libros poden recibir máis dos que nesta listaxe se indica.

Polo tanto, esperade a que se publique a listaxe definitiva. Se non hai fallos no programa de xestión a lista definitiva publicarémola o venres desta semana.

VER LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO SOLIDARIO

ALUMNADO DE 3º E 5º DE PRIMARIA: o centro dispón de libros para prestarlle a todo o alumnado de 3º e 5º de Primaria. Polo tanto, o alumnado de 3º e 5º só terá que mercar os seguintes libros:

3º DE PRIMARIA

TIGER TEAM 3 ACTIVITY BOOK PACK  A                       MACMILLAN

978-0-230-47547-2

PLÁSTICA

THINK ARTS 3º PRIM LA/PACK/CD

Garcia Abellán e Ramirez Cruz                                             Oxford  2014

978-84-673-8277-8

CADERNO MÚSICA 3

PROXECTO OS CAMIÑOS DO SABER        Obradoiro Santillana        2012

978-84-9972-188-0

Galego

5º DE PRIMARIA

TIGER TRACKS 5 ACTIVITY BOOK PACK A

CAROL READ-MARK ORMEROD    Macmillan  2015

978-0-230-43133-1

CADERNO MÚSICA 5

Proxecto Os camiños do saber      Obradoiro Santillana                       2012

978-84-9972-194-1

Galego

RECOLLIDA HISTORIAL ACADÉMICO DE 6º DE PRIMARIA

Xa poden pasar a recoller os historiais académicos do alumnado de 6º de Educación Primaria. De luns a venres en horario de 9.00h a 14.00h.

CHEQUES MATERIAL ESCOLAR E CHEQUES LIBROS PARA 1º E 2º

Xa están dispoñibles no centro os cheques para mercar os libros de 1º e 2º de Primaria

Tamén están dispoñibles os vales para a adquisición de material escolar.

Poden pasar a recollelos a partir de mañá (martes 5 de xullo) en horario de mañá.

A resolución do Fondo Solidario publicarase a finais desta semana ou principios da que vén. Pregamos ás familias do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º que permaneza atenta á web e non merque os libros mentres non se publique o listado de admitidos en Fondo Solidario.