Magosto

Estimadas familias:

O vindeiro martes 15 de Novembro celebrarase o Magosto no colexio. Como cada ano pedimos que:

O luns 14 cada neno/a achegue unha presa de castañas (teñen que vir xa amosegadas ou adentadas).

A ANPA solicita axuda para adentar as castañas que mercaron a maiores. As persoas que queiran colaborar, poden vir ao colexio o luns día 14 de 16.30 a 18.30 horas.

Por suposto, estades todos/as invitados/as á festa a partir das 12.30 horas.

Grazas pola vosa colaboración

Aviso de días non lectivos

O luns 31 de outubro e o martes 1 de novembro non hai clase.

ELECCIÓNS DE MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

Estimadas familias:

Neste curso académico 2016-2017 hai eleccións de membros dos Consellos Escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos. O Consello Escolar é o órgano de participación no control e xestión do centro dos distintos sectores que constitúe a comunidade educativa. Neste centro está composto por: director, xefa de estudos, secretaria, 5 mestres/as, 5 pais/nais, 1 representante do Persoal de Administración e Servizos e 1 representante do Concello.

Mañá comeza o proceso ás 9.05 horas na sala de profesores/as. Farase o sorteo público dos integrantes da Xunta Electoral, aberto a calquera membro da comunidade que queira estar presente.

Aqueles que queirades presentar as vosas candidaturas enviade un correo electrónico ao e-mail do centro indicando o nome completo e nº do DNI. O prazo para presentar candidaturas será o comprendido entre o 4 e o 11 de novembro. O 29 de novembro serán as votacións.

É moi importante a vosa participación no proceso de eleccións.

Santiago a 24 de outubro de 2016

O Director

Prohibición para aparcar no entorno do centro

Estimadas familias:

A partir do vindeiro luns 24 de outubro a Policía Local de Santiago de Compostela procederá a multar aos coches que estean mal aparcados nas rúas do entorno do colexio, no horario de entrada e saída do alumnado.

Un saúdo

Ampliación prazo becas NEAE

Amplíase o prazo para a presentación das becas de NEAE, ata o 6 de outrubro de 2016.

Acceso ao servizo on-line.

CALENDARIO DAS REUNIÓNS COAS FAMILIAS

Calendario das reunións cos titores:

3 anos A e B: 6 de setembro ás 11.00h

4 anos A e B: 13 de setembro ás 16.30h

5 anos A e B: 13 de setembro ás 17.00h

1º A  e 1º B: 20 de setembro ás 16.30h

2º A e 2º B: 20 de setembro  17.00 h

3º A e 3º B: 27 de setembro ás 16.30h

4º A e 4º B: 27 de setembro ás 17.00 h

5º A e 5º B: 4 de outubro ás 16.30 h

6º A e 6º B: 4 de outubro ás 17.00h

Becas para alumnado con NEAE

O prazo para a solicitude das becas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo estará aberto ata o 29 de setembro de 2016. Hai que cubrir o formulario de maneira on-line e entregalo no centro antes dese día. Se tedes calquera dúbida para cubrilo chamade ao centro.

Acceso á páxina web do ministerio.

REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL ( 3 ANOS)

Convócase ás familias do alumnado que se incorpora á 4º de Educación Infantil (3 ANOS) a unha reunión coas titoras que terá lugar o martes 6 de setembro ás 11.00 horas da mañá.