LISTAXE DEFINITIVA DA ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO

- Listaxe definitiva de libros de texto adxudicados ao alumnado de 4º e 6º.

- Listaxe definitiva de alumnado de 3º e 5º que solicitou o Fondo Solidario:  o alumnado que está nestas listas recibirá todos os libros de texto. Os únicos libros que terán que mercar son:

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS 2017-2018

Segundo á Orde do 16 de maio de 2017 (DOG núm.96 do 22.05.2017) publícanse as listaxes provisionais de solicitudes admitidas no Fondo Solidario de libros de texto. O número de libros que figura na listaxe provisional é o número mínimo de libros que se lle asignará a cada alumno/a. Entre o 14 e o 21 de xullo publicarase a listaxe definitiva. Nesta listaxe xa aparecerán os libros concretos asignados a cada alumno/a.

O prazo de reclamación será de dous días a partir da publicación desta listaxe.

CHEQUES MATERIAL ESCOLAR E CHEQUES LIBROS PARA 1º E 2º

Xa están dispoñibles no centro os cheques para mercar os libros de 1º e 2º de Primaria

Tamén están dispoñibles os vales para a adquisición de material escolar.

Poden pasar a recollelos a partir de mañá (xoves 6 de xullo) en horario de mañá.

A resolución do Fondo Solidario publicarase a finais antes do día 14 de xullo. Pregamos ás familias do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º que permaneza atenta á web e non merque os libros mentres non se publique o listado de admitidos en Fondo Solidario.

O horario de recollida é de 9.30 a 13.30 horas.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 2017-2018

Estimadas familias:

Achégase nun documento adxunto a relación de libros de texto do CEIP Plurilingüe Monte dos Postes para o curso 2017-2018.

Un saúdo

Premer aquí!

***Corrixíronse os ISBN dos libros de inglés de 5º, que estaban intercambiados***

REUNIÓN SOBRE OS REAGRUPAMENTOS

Estimadas familias:

O vindeiro mércores día 5 ás 11.00 horas celebraremos unha reunión informativa sobre os novos agrupamentos para o curso 2017-2018. Esta reunión está dirixida ás familias que teñan fillos/as que para o curso que vén pasen a 1º, 3º e 5º de Educación Primaria.

Recibide un cordial saúdo,

Equipo Directivo.

FOLGA DE TRANSPORTE

Estimadas familias:

Os vindeiros 20 e 21 de xuño haberá folga de transporte. O alumnado que faga uso do mesmo será acompañado polas familias ao centro escolar tanto na entrada como na saída. Achégase copia da convocatoria de folga.

Un saúdo.

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA E MATRÍCULA NOS SERVIZOS DE MADRUGADORES E/OU COMEDOR - CURSO 2017-2018

Abrése un prazo do 2 ao 23  de xuño de  2017 (ambos os dous incluídos), para a solicitude de reserva de praza e matrícula nos Servizos de Comedor e/ou de Madrugadores para o curso 2017-2018  en calquera dos seguintes centros de educación infantil e primaria públicos de Compostela: Apostólo Santiago, Cardeal Quiroga Palacios, As Fontiñas, Roxos, Vite, Mestre Rodríguez Xixirei, Monte dos Postes, Raíña Fabiola, Ramón Cabanillas e no caso do CEIP Arquitecto Casas Novoa, só no servizo de madrugadores.

O impreso de solicitude de matrícula, debidamente cuberto entregarase no Rexistro Xeral do Concello de Santiago (Rúa do Presidente Salvador Allende 4, Galeras) nos prazos establecidos. Neste momento do proceso NON é necesario achegar ningunha outra documentación.

O modelo oficial poderá descargarse da páxina web do Concello de Santiago de Compostela

www.santiagodecompostela.gal<http://www.santiagodecompostela.gal/>, ou solicitalo no Departamento de Educación e Cidadanía (Edificio CERSIA, Rúa Alcalde Raimundo López Pol, s/n), así como nos centros de ensino obxecto desta convocatoria.

Unha vez completado o proceso administrativo coa adxudicación do  contrato,  procederase á  publicación da listaxe de admitidos e excluídos  no servizo de comedor e madrugadores. Para facer efectiva a alta no servizo de comedores e de madrugadores, será requisito imprescindible achegar cuberto e asinado  o impreso de domiciliación bancario que lle será facilitado polo concesionario do servizo.

Non poderán facer uso de xantar e almorzo os usuarios con recibos impagados de cursos anteriores.

Impreso de matrícula cuberto,  de acordo co modelo normalizado.
Réxime de prezos autorizados polo Concello

Unha vez que se produza a adxudicación do servizo, a Xunta de Goberno Local acordará os prezos a pagar por cada usuario/a  para o curso escolar 2017-2018.

Documentos adxuntos:

Ficha matrícula

Información proceso matrícula

Anuncio

BOLSAS DE COMEDOR, ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-2018

Estimadas familias:

Achégase a información sobre as bolsas de comedor, actividades extraescolares e material escolar para o curso 2017-2018, do Concello de Santiago de Compostela para Educación Infantil e Educación Primaria.

O prazo de presentación de solicitudes é de 15 días hábiles a contar desde o día seguinte á publicación do BOP (o prazo termina o 15 de xuño) no Rexistro Xeral do Concello.

Documentos:

BOP

Rolda de Prensa

PONTE DA ASCENSIÓN

Estimadas familias:

O xoves día 25 de maio, celébrase a festa da Ascensión (festa local do Concello de Santiago), o venres 26 de maio é o día non lectivo solicitado polo Consello Escolar de este centro, polo que tampouco haberá clase.

As clases reanudaranse o luns 29 de maio.

Un cordial saúdo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO