CURSO DE PRIMEIROS AUXILIOS

O venres pasado, os nen@s de terceiro e sexto de educación primaria, tiveron un pequeno curso de primeiros auxilios e D.E.A.  grazas á Asociación de Buceo Medioambiental  "Los Delfines" de Neda coa colaboración do doutor J.R. Couce.

Ao longo de tres sesións, aprenderon RCP (Reanimación Cardio Pulmonar) ,  como usar un desfibrilador semiautomático, que facer en caso de atragantamento, cal é a mellor posición para colocar a un ferido deixando libre as vías aéreas,... Quedoulles moi clariño que en caso de urxencia debemos ter en conta estas tres iniciais: P A S:  P de protexer, A de avisar e S de socorrer.

Aquí tedes algunhas imaxes da xornada:

25 de Novembro: Día contra a violencia de xénero

No  do CEIP de Maciñeira estamos en contra da Violencia de Xénero por iso, os nenos de quinto e sexto de primaria participaron nunha iniciativa que partiu do CEIP Aquilino Iglesia Alvariño de Abadín e dúas mestras do CEIP Manuel Mato Vizoso de Vilalba e o CEIP Santo Estevo de Parga respectivamente.

A iniciativa consistiu en facer un mural co paxariño de twitter e o hastag #EQUALITER poñendo as mans de cada neno/a en contra a violencia de xénero e gravando un video co slogan.

Esta foi a súa participación individual:

E este é o video final coas aportacións dos 70 colexios participantes:

Ademais, o pasado venres 23 de noviembre, o alumnado de cuarto e quinto, participaron na marcha polo bo trato que un ano máis organizou o Concello de Neda e que polo mal tempo tivo lugar na Casa da Cultura:

MAGOSTO E DÍA DO PEÓN

O pasado 9 de novembro, celebramos no centro, o día do Peón:

E tamén o Magosto:

Podedes ver máis fotos deste día na nosa galería:

MAGOSTO 2015

SAMAÍN 2018

O pasado martes celebramos o Samaín no centro. Ademáis dunha exposición de cabazas, todo o alumnado disfrutou de distintas actividades como: xogos de lanzamento, interactivos, musicais e de percorridos; obradoiros de caroutas e monstros; curtos de medo na biblioteca e a gran atracción estrela A CASA DO TERROR, esta última organizada pola ANPA.

Así de terroríficos estabamos todos:

A que damos moito medo, non si?

Na nosa Galería  podedes ver as fotos das cabazas e máis fotos da xornada:

SAMAÍN 2018

Algúns rapaces e rapazas de 6º de E.P., atrevéronse a entrar dúas veces na Casa do Terror, a segunda acompañados do profe Felipe e da profe Carmen, así que aproveitamos para gravalos. Queredes velos?

FELICES VACACIÓNS DE VERÁN!

Disfrutade dunhas merecidas vacacións de verán. E se queredes repasar xogando, deixámosvos estas actividades tanto para infantil como para primaria. Facede clic na imaxe para acceder.

Vémonos o 12 de setembro.

O centro abrirá as súas portas o vindeiro 3 de setembro

FESTA FIN DE CURSO

O derradeiro día de clase, disfrutamos no centro dunha fantástica xornada de xogos organizada pola ANPA.

Podedes ver máis fotos da xornada na galería de fotos:

FESTA FIN DE CURSO

PREMIO PARA O BLOGUE DE TERCEIRO CICLO

Os alumnos e alumnas de sexto de primaria participaron na XII edición dos Premios Espiral Edublogs na categoria de Alumnos de Primaria que constrúen co seu blog; Terceiro Ciclo na Maciñeira (https://terceirociclomacineira.blogspot.com/), resultando gañadores do primeiro premio na súa categoría.

A entrega de premios tivo lugar en MediaLAB Prado en Madrid.

Noraboa rapaces!

III CARREIRA ESCOLAR CONCELLO DE NEDA

O sábado pasado, celebrouse no noso centro, a III Carreira Escolar do Concello de Neda.

Na nosa galería de fotos poderedes atopar máis fotos desta xornada. Se algunha das familias non quere que o seu fill@ saia nas fotos, non dubide en poñerse en contacto connosco.

CARREIRA ESCOLAR 2018

MEDALLAS SHUTTERBALL

O mércores 20, tivo lugar a entrega de medallas aos tres primeiros clasificados da liga de shutterball (unha variante de bádminton) que se estivo a desenvolver no colexio dende terceiro ata sexto de educación primaria.

Despois dunha reñida competición, a clasificación quedou así:

- Primeiras clasificadas: Inés e Laura de 6º de E.P.

- Segundos clasificados: Martín e David, tamén de 6º de E.P.

- E terceiros clasificados: Miguel e Carmen de 5º de E.P.

OS NOSOS PARABÉNS PARA TOD@S!

FESTA DA AUGA

O mércores, recibimos de novo a visita do GES de Mugardos pero esta vez non para falarnos das avespas senón para facernos unha fantástica festa da auga.

Pasámolo fenomenal.

Podedes ver algunha foto máis, na galería:

FESTA DA AUGA 2018