APRENDIZAXE POR PROXECTOS - TAREFAS INTEGRADAS CON ESTRUTURACIÓN COOPERATIVA ATENDENDO AOS PRINCIPIOS DO DESEÑO UNIVERSAL DE APRENDIZAXE

Co obxectivo de lograr unha educación de calidade para todo o alumnado e desenvolver ao máximo posible as súas capacidades, dende hai uns cursos o centro está deseñando un Proxecto documental integrado anual. Planificamos o proxecto en reunións conxuntas dos equipos docentes. Incluído na Programación Xeral Anual, abarca obxectivos da Biblioteca, do EDLG, do equipo TIC, do equipo de Actividades Complementarias, ademais de integrarse no currículo dos diferentes niveis. A partir desta programación básica o profesorado selecciona criterios de avaliación dos diferentes niveis de educación infantil e primaria relacionados con tarefas a realizar e abarcando diferentes materias.

Deseñamos tarefas integradas e actividades con estruturación cooperativa atendendo aos principios do Deseño Universal de Aprendizaxe mediante a docencia compartida e que distribuimos e implementamos ao longo do curso.

O presente curso escolar 2024-2025, o noso proxecto será...

Proxectos de cursos anteriores: