Entrevistas da TVG /TVE presentación proxecto #laredolab361º dentro de las Escuelas Creativas Ferrán Adríía

Durante o día de hoxe a tele (TVE+TVG) entrevistaron aos nosos rapaces do centro para que explicaran en que consiste o proxecto seleccionado nas Escuelas Creativas Ferrán Adrià. Co tema LaredoLab361º "Dalle un volta... e un pouquiño máis a educación" fomos seleccionados 20 centros de entre os 331 inscritos, sendo o noso o único centro galego.

Así como podedes seguí todo o procese deste proxecto en #laredolab361

P.D.: Agradecemos a empresas, fundacións, particulares e familias por toda a súa axuda, colaboración, formación, tempo e materiais aportados...especialmente a TVE (Antón) e TVG (Teresa) polo apoio no proxecto e implicación/axuda co alumnado en materias técnicas/informativas.