PREINSCRICIÓN CURSO 2024-2025

PERÍODO PREINSCRICIÓN CURSO 2024-25

Do 1 ao 20 de marzo ábrese o período de preinscrición escolar. O medio preferente de presentación será a aplicación “admisionalumnado” e a sede electrónica da Xunta de Galicia (procedemento ED550B) para o que será preciso o certificado dixital ou a chave365.

Na escola pódese recoller o formulario de preinscrición sin cita previa. Para a presentación do formulario haberá que solicitar CITA PREVIA da seguinte maneira:

-Correo: ceip.heroinas.salvora@edu.xunta.gal

INFORMACIÓN DE INTERESE:

-DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR POLAS FAMILIAS

-PROCEDEMENTO EN SEDE ELECTRÓNICA

-MANUAL XUNTA AXUDA A FAMILIAS

-INFORMACIÓN DA ESCOLA PARA  FAMILIAS PEQUENOS/AS

-INFORMACIÓN  DA ESCOLA PARA FAMILIAS MEDIANOS/AS

-INFORMACIÓN  DA ESCOLA PARA FAMILIAS MAIORES

Dende a ANPA queren poñer en funcionamento os máximos servicios no centro como Plan madruga, comedor, extraescolares, etc., para máis información CONTACTO ANPA.

VISITA Á ESCOLA: CHARLA INFORMATIVA PARA FAMILIAS DE NOVA INCORPORACIÓN

O vindeiro día 27 de febreiro abriremos as portas da escola. Realizaremos unha charla informativa e visita aos ambientes para as familias interesadas en matricular os seus fillos e fillas para o vindeiro curso.

O horario será de 15:30 a 17:00h na Biblioteca.

Poderán vir ambos proxenitores ou titores legais e os/as nenos/as non poderán asistir.