INFORMACIÓN SOBRE O COMEZO DO CURSO 2021-2022

PREMER AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN.

PLAN DE CONTINXENCIA DO CEIP ESPEDREGADA 2021-2022

A continuación presentamos o Plan de continxencia do CEIP Espedregada á COVID para o curso 2021-2022, no que se reflicten as actuacións e procesos que se levarían a cabo de xurdir algún abrocho ata o reinicio da actividade académica presencial ( Anexo X do Plan de adaptación á situación COVID). Este documento foi revisado e novamente publicado coas útimas modificacións.

Premer aquí para acceder ao Plan de Continxencia.

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 CEIP ESPEDREGADA 2021-2022

A continuación presentamos a actualización do Plan de adaptación do CEIP Espedregada á COVID-19 para o curso 2021-2022,  no que se reflicten as medidas adoptadas nesta situación excepcional coa fin de garantir a seguridade e previr riscos na nosa comunidade educativa. Este documento será revisado, actualizado e publicado seguindo instrucións da Consellería.

• PLAN CEIP ESPEDREGADA DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN, premer aquí.

• ANEXO I ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN CLÍNICA, premer aquí.

• ANEXO III MODELO DE SOLICITUDE PARA A DETRERMINACIÓN DE PERSOAL ESPECIALMENTE SENSIBLE, premer aquí.

• ANEXO IV MODELO DE CERTIFICACIÓN DE CONDICIÓNS DE SEGURIDADE NO CENTRO EDUCATIVO, premer aquí.

ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE BECAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS

FACER CLIC AQUÍ PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

PARA VER O LISTADO DOS LIBROS DE TEXTO DO CURSO 2021-2022, FACER CLIC AQUÍ.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O ALUMNADO ADMITIDO EN 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL PARA O CURSO 2021-2022

Para a formalización da matrícula, as familias deben presentar a seguinte documentación do 20 ao 30 de xuño, na secretaría do centro, en horario de 9:00 a 14:00 horas, o luns e o venres :

•  Impreso de formalización de matrícula. (Anexo III-1 da orde do 12 de marzo de 2013).
  •  4 fotografías tamaño carné da nena ou neno.
  •  Tarxeta sanitaria.

Adxúntanse os impresos de formalización da matrícula e o Anexo III-1.

*IMPORTANTE, DO 2º ADXUNTO (Anexo III-1), DESCARGALO E SÓ CUBRIR O ANEXO III-1.

CONCURSO CARTEIS DE SAN XOÁN 2021

A NOSA ALUMNA DE 6º DE PRIMARIA,

MENCÍA GARRIDO NAVEIRA,

RESULTOU GAÑADORA DO CONCURSO DE CARTEIS DE SAN XOÁN QUE TODOS OS ANOS CONVOCA O CONCELLO DE POIO.

GAÑADORA NA CATEGORÍA B (9-11anos) E GAÑADORA PARA ILUSTRAR O CARTEL DAS FESTAS DESTE ANO.

PARABÉNS MENCÍA, XA É A SEGUNDA VEZ!!!

SOLICITUDE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-2022

PRAZOS E PROCEDEMENTO DE SOLICITUDE DE AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-2022

Segundo a ORDE de 6 de maio de 2021, os prazos previstos para a tramitación dos procedementos para a participación na convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinados ó alumnado matriculado en educación primaria, son os seguintes:

Presentación de solicitudes: 21 de maio ao 22 de xuño.

Listaxe provisional admitidos/excluidos: 09 de xullo.

Prazo de reclamacións: 12 e 13 de xullo.

Listaxe definitivo admitidos/excluidos: 20 de xullo.

Pontevedra, 24 de maio de 2021.

A dirección.

FONDO SOLIDARIO CURSO ESCOLAR 2021-2022

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO ESCOLAR 2021-2022

O ALUMNADO DE 1º, A 6º DE E.P. UTILIZARÁ LIBROS DE TEXTO O VINDEIRO CURSO 2021-2022,

Axudas para adquirir material escolar: para o alumnado matriculado en toda educación primaria.

Quen as solicita: Nai / pai ou titor/a legal do escolar.

(LER MÁIS)

FACER CLIC NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS (ANEXO I E ANEXO II)

LETRAS GALEGAS 2021 XELA ARIAS