Eva in Antarctica

Contacontos teatralizado bilingüe galego-inglés Eva in Antarctica a cargo da compañía Trémola teatro, enmarcado dentro da programa plurilingüe do centro

Plan Dixital Familiar

Día da muller 2024

Este 8 de marzo investigamos sobre o papel da muller nos medios de comunicación que é o tema do noso PDI

Escola de familias

23 de febreiro, Día de Rosalía

Magin Blanco en 3º

Entroido 2024

Recomendacións musicais

Aquí tedes os últimos programas de RadioLeo, onde as nenas e nenos de 6º fannos recomendacións musicais.

Día da Paz 2024

Para conmemorar o día escolar da Paz e a non violencia investigamos sobre o tema, dende o prisma dos diferentes medios de comunicación. Aquí poden ver o resultado e as fotografías do acto de presentación, cando ademais amosamos os "Paraugas pola Paz" que fixemos entre todas e todos.

O Nadal

Para rematar o primeiro trimestre e iniciar as merecidas vacacións de Nadal fomos ao cine, como xa é tradición, e fixemos unha despedida de ano adiantada.