BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP PLURILINGÜE DE ATIOS!!!

CEIP PLURILINGÜE DE ATIOS ( O Porriño )

Covelo s/n - CP - 36418

Tlfnos. 886110483

Fax.   886110485

E-mail: ceip.atios@edu.xunta.es

FELICITACIÓN NADAL DOS PROFES DE ATIOS

FELIZ NADAL E UN 2021 CHEO DE SORRISOS.

VÍDEO 25 NOVEMBRO 2020

XA TEDES O VÍDEO COS TRABALLOS DO ALUMNADO NO NOSO FACEBOOK.

PODEDES PINCHAR AQUÍ PARA VER O VÍDEO.

O Cole de Atios contra a violencia de xénero

NESTE 25 DE NOVEMBRO DI NON A VIOLENCIA DE XÉNERO

Pincha na foto para ver o traballo dos nenos de infantil

SOLICITUDES PARA MÁSCARAS

SOLICITUDES PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Informamos que saíu publicada a Orde do 6 de novembro de 2020 (DOG do 13 de novembro de 2020) pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en EP, ESO e EE en centros docentes públicos e en centros privados concertados no curso 2020-21.

NON TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE

· Será beneficiario directo das máscaras o alumnado que recibiu o vale de 50 € para a adquisición de material escolar no presente curso.

·  Polo tanto agora xa non teñen que presentar ningunha solicitude.

PODERÁ PRESENTAR SOLICITUDE

· Poderá entregar solicitude para as máscaras o alumnado que no seu momento non solicitou a axuda para material escolar e que a renda per cápita (segundo o exercicio fiscal do ano 2018) sexa igual ou inferior a 6.000€.

· Terán que cubrir o impreso que lle facilitaremos no colexio aos que no lo soliciten telefonicamente.

· Presentarase unha única solicitude para todos os fillos que estean no mesmo centro para o curso 2020/21.

·As solicitudes serán asinadas polo pai, nai e resto dos membros da unidade familiar computables para os efectos de renda, excepto nos casos de separación ou divorcio, nos que asinará o proxenitor que teña a custodia do menor. Nos casos de custodia compartida asinarán os dous proxenitores.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

· Presentaranse presencialmente no colexio en horario de secretaría (10:50h a 11:40h)

·A solicitude virá acompañada da Copia do libro de familia no cal figuren todos os membros da unidade familiar.

·No caso de non ter libro de familia ou cando a situación familiar, a 31 de decembro de 2018, non coincida coa reflectida no libro, terá que presentarse documentación acreditativa do número de membros da unidade familiar, tales como:

-Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do causante.

-Certificado ou volante de convivencia.

-Informe dos servizos sociais ou órgano equivalente do concello de residencia, que acredite a situación familiar.

· Prazo de presentación: Ata o 27 de novembro de 2020

ENTREGA DE MÁSCARAS

· Unha vez rematado o proceso de entrega de solicitudes informaráselles do procedemento a seguir polo colexio para a distribución das máscaras.

INICIATIVA ARCO

Informamos de que o noso centro está incluido na iniciativa ARCO, xa que este ano non hai PROGRAMA REFORZA-T, este curso a Consellería de Educación acaba de adxudicar o PROGRAMA ARCO que consiste nun reforzo ao alumnado dos cursos de 4º, 5º e 6º que vai a impartir unha nova mestra de PT coa que contaremois ata o final deste curso. Reforzando deste xeito os contidos a nivel emocional, intelectual e social que se puideron ver afectados debido ao confinamento durante o curso pasado.

INICIATIVA ARCO

Con el fin de seguir avanzando hacia la consecución de una escuela de calidad e inclusiva que responda a las necesidades de todo el alumnado, y para continuar trabajando por el fomento del éxito escolar y la prevención del absentismo y abandono escolar temprana, la Consellería de Educación, Universidad y Formación Profesional promueve, por segundo año consecutivo, esta iniciativa dirigida a centros docentes públicos (CEIP, CEP, IES y CPI) en régimen de concurrencia competitiva, con el objeto de favorecer la participación  del alumnado en el grupo-clase y la consecución de su máximo desarrollo emocional, intelectual, social y profesional a través de las siguientes líneas de actuación:

• LÍNEA 1, dirigida a alumnado de 4º, 5º y 6º de educación primaria.

INSTRUCCIÓNS PARA ENTRAR NA AULA VIRTUAL DO CENTRO

Titorial

SAMAÍN 2020

XA TEDES AQUÍ O VÍDEO CAS VOSAS CREACIÓNS... PINCHADE NA FOTO PARA VELO. E XA SABEDES.... NO SAMAÍN TODO PODE ACONTECER

Ampliación Concurso Cabazas

Ampliamos unha semana máis ata o 30 de octubro para enviar as fotos das vosas cabazas.

coleatiosedlg@gmail.com

SAMAÍN: CONCURSO DE CABAZAS TERRORÍFICAS

Estimadas familias,

Un ano máis, animámosvos a participar no CONCURSO DE CABAZAS TERRORÍFICAS. Debido a pandemia non as poderemos traer ao colexio. Podédelas facer na casa e mandarnos unha foto co resultado final.  Con todas as fotos recibidas faremos unha montaxe que publicaremos na páxina web do colexio.Os que queiran participar, deben enviar as fotos das cabazas

antes do 23 de outubro ao correo

coleatiosedlg@gmail.com

Animádevos! Aínda que non se poida facer o mesmo que os outros anos é moi importante manter no posible as diferentes actividades.

Moitas grazas pola vosa colaboración.