CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019-20

- SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA NOVAS MATRÍCULAS                Do 1 ao 20 marzo

- PUBLICACIÓN DE LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN                Antes do 25 de abril

- PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS                                        Antes  do 15 de maio

- FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA                                                      Do 20 ao 30 de xuño

SOLICITUDES DE ADMISIÓN: Do 1 ao 20 de marzo

• Para o alumnado que non está actualmente matriculado no centro: NOVAS MATRÍCULAS para o curso 2019/20
  • As familias poderán cumprimentar esta solicitude de xeito manual (recollendo o impreso na secretaría do centro), ou entregar a copia xa cuberta telemáticamente debidamente asinada polos dous proxenitores.           (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)
  • Cando entreguen a solicitude de praza, faráselle entrega da documentación que deberán traer para a formalización de matrícula que se realizará entre o 20 e o 30 de xuño.

RECORDADE O HORARIO DE SECRETARÍA DO CENTRO:

- MARTES, MÉRCORES E VENRES: De 13:00 a 13:45

- XOVES: De 8:45 a 9:35