Skip to Content

BIBLIOTECA TROTAAUGAS

 

REVOLTALLO DE COUSAS

VOZ NATURA

Blogues

PRAZOS PARA A TRAMITACIÓN DOS PROCEDEMENTOS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024/2025

RAZOS PARA A TRAMITACIÓN DOS PROCEDEMENTOS DE ADMISIÓN E DE MATRÍCULA DO ALUMNADO.

A) Lexislación aplicable:

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro de 2022 polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de EI, EP, ESO e Bacharelato, reguladas na LOE.
  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro.

B) Prazos previstos: 

PRAZOS

PROCESOS

DOCUMENTACIÓN E XESTIÓN

Antes do 1 de marzo

Publicación de postos escolares vacantes

Publicación na web e no taboleiro interno do centro.

Páxina de información: AdmisiónAlumnado

Do 1 ao 20 de marzo

Presentación de solicitude de praza ordinario (noutros centros ou nova admisión).

Impreso de solicitude (ANEXO II - ED550B):

En galego.                                             En castelán.

*Pódese recoller no noso centro educativo concertando cita previa.

Fotocopia do DNI do neno/a ou da folla correspondente do libro de familia.

Certificado de empadroamento.

De ser o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

 

De ser o caso, certificado de discapacidade da persoa solicitante ou membro computable da unidade familiarSe solicita praza nun curso distinto de 4º de E. Infantil, certificación de matrícula e/ou académica do centro de orixe.

25 de abril

Publicación das listaxes provisionais de persoas

Publicación no taboleiro interior do centro.

15 de maio

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas

Publicación no taboleiro interior do centro (expostas ata comezo do curso seguinte).

Do 20 ao 30 de xuño

Formalización matrícula en Educación Infantil e Primaria.

Presentación da documentación (facilítase no cole):

- ANEXO III-1.

- Documentación solicitada polo centro.

 

C) Información importante:

- Se se quere facer constar varios centros por orde de preferencia, entregarase unha única solicitude no centro pedido en primeiro lugar.

- Presentar varias solicitudes de admisión en centros distintos suporá a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponder, a non ser que se renuncie expresamente por escrito ás solicitudes anteriores.

- No caso de que a solicitude estivese correctamente cumprimentada e o número de solicitudes presentadas fose inferior ao número de prazas ofertadas polo centro, o/a alumno/a aparecerá na listaxe provisional de admitidos que será publicada antes do 25 de abril.

OFERTA DE PRAZAS VACANTES CURSO 2024/2025

A) Lexislación aplicable:

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro de 2022 polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de EI, EP, ESO e Bacharelato, reguladas na LOE.
  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro.

 

B) Información relavante sobre os postos escolares:

Nos niveis de inicio de cada etapa educativa das ofertadas neste centro (4º EI e 1º EP), porase a disposición da Administración educativa 3 postos escolares por unidade para o alumnado con NEAE, que serán asignados con prioridade pola Comisión de escolarización / Servizo Territorial de Inspección Educativa segundo corresponda.

 

C) Información sobre o uso do transporte escolar:

1- Serán usuarios lexítimos os alumnos/as cuxo domicilio (acreditado mediante padrón) se atope a unha distancia do centro educativo superior a 2 km.

2- O alumnado cuxo domicilio se atope a unha distancia do centro educativo de 2 a 1 km, poderá facer uso deste servizo sempre e cando queden prazas vacantes no autobús.

3- Non teñen dereito ao uso deste servizo o alumnado cuxo domilio non corresponda á área de influencia do colexio, aínda que se poderá autorizar o uso excepcional se quedan prazas vacantes.

As autorizacións concedidas nos puntos 2 e 3 serán unicamente para un curso escolar (2023/2024) e perderán dita praza se se precisa para alumnos/as que se matriculen en calquera momento e sexan usuarios lexítimos.

 

D) Vacantes ofertadas:

O número de prazas vacantes para o curso 2024/2025 é o seguinte:

 

 

 

Xornada de portas abertas 2024

Chegou o momento de coñecer o cole do teu fillo/a.
Levaremos a cabo a Xornada de Portas Abertas o martes día 20 de febreiro ás 16:00 horas.
Chama e anótate!
 

HORARIO DE ATENCIÓN CURSO 2023/2024

 

Para facilitar a organización, as familias terán que pedir citar previa se solicitan unha titoría ou atención do Departamento de Orientación e/ou do Equipo Directivo.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2023/2024

Chegado o novo curso escolar, xa temos o noso calendario.

PREME na imaxe para ampliar ou descargar o documento adxunto.

 

 

 

ADMISIÓN DAS RESERVAS DE PRAZAS DO IES

Informamos que quedan admitidas todas as reservas presentadas no noso centro adscrito, IES Ribeira do Louro, para o procedemento de admisión.

DÍAS NON LECTIVOS

AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR.

 

O venres 14 de outubro, publicouso no DOG a Resolución do 5 de outubro de 2022 de concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022.

Así pois, ten por obxecto articular a concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en centros docentes sostidos con fondos públicos en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial para o curso escolar 2022/23.

Persoas destinatarias:

  • As familias que xa foron beneficiarias desta axuda para adquirir material escolar. Debe recoller o vale a persoa que realizou a solicitude inicial.
  • Alumnado que se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos ao longo do curso e ata o do 31 de marzo de 2023, que perciba a axuda para adquirir material escolar.

Contía: 25 € adicionais.

Uso do vale: As persoas beneficiarias deberán usar os vales nas librarías e demais establecementos o antes posible e, en todo caso, antes do 10 de abril de 2023.

 

Adxuntamos a resolución para maior información e, atenderemos calquera dúbida no centro educativo.

Coa finalidade de mellorar a organización do centro poderán pasar a recoller os vales dende o luns 17 de outubro e en horario de: 08:40 a 09:00 ou de 13:00 a 13:30 horas.

 

 

CAMPAÑA SOLIDARIA MARIOLA

Como todos os anos, Mariola Solidaria convídanos a colaborar no seu proxecto de recollida de roupa e calzado usado.

Grazas á solidaridade de todos/as, poderán seguir contribuíndo en proxectos da ONG Global Humanitaria, neste caso na India.

Recordade que as datas para que os nenos/as traian as bolsas ao centro serán o venres 30 de setembro e o luns 3 de outubro.

DÍA NON LECTIVO

Distribuir contido


by Dr. Radut