Benvida

Benvidos á páxina web do CEIP Álvaro Cunqueiro Mora!

Avenida de Bos Aires, 19
27740 Mondoñedo (Lugo)
e-mail: ceip.cunqueiro@edu.xunta.es

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO CURSO 2017/2018

No arquivo adxunto podedes ver a listaxe do alumnado admitido para o vindeiro curso.

XA CHEGA O ENTROIDO!

E desta vez faino na compaña do meco Don Nicasio que se vai a quedar con nós uns días. Estará na entrada do colexio e debedes estar moi atentas e atentos xa que cada día nos mandará traer unha cousa. Lembrade:

Comezamos o LUNS 20 DE FEBREIRO.

As prendas NON son acumulativas.

Isto é voluntario pero cantos máis sexamos máis molamos!

LUNS 20:  O luns, para ao cole guapo chegar, un bigote has de pintar (tamén vale postizo).

MARTES 21:  Se á cabeza frío non queres ter, algo nela debes traer.

CLUB DE LECTURA

Estreamos ano e novo trimestre, e para comezar e coller folgos... lembrar que o club de lectura está a punto de comezar. Estade atentos e atentas que empeza a conta atrás! TIC TAC TIC TAC...

.

25 DE NOVEMBRO: DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Todos os días son para inculcar valores de igualdade e de non violencia. Pero aproveitando o Día Internacional contra a violencia de xénero, este 25 de Novembro colaboramos co CIM do Concello na sensibilización contra esta lacra. As nenas e nenos fixeron un obradoiro de elaboración de murais. Algúns deles estarán os vindeiros días nos escaparates da vila. Aquí vai un pequeno adianto!

SORTEO DOS MEMBROS QUE FORMARÁN PARTE DA MESA ELECTORAL

Adxúntase o documento onde figuran os titulares e suplentes, elexidos mediante sorteo público, de nais/ pais do alumnado para a elección dos seus representantes no Consello Escolar

PROCLAMACIÓN DE CANDIDATURAS AO CONSELLO ESCOLAR

No documento adxunto figuran os candidatos/as dos diferentes sectores da comunidade educativa (profesorado, familias e persoal de administración e servizos) ao consello escolar.