As novas do CEIP Plurilingüe Álvaro Cunqueiro Mora

IOGA

Estamos de volta cunha nova actividade do Plan Proxecta: Móvete +.

O vindeiro luns 15 de abril comezamos as nosas clases de Ioga!

Que mellor forma de exercitar o noso corpo e a tranquilidade interior que a través desta disciplina?

Exploraremos movementos divertidos, exercicios de respiración, técnicas de relaxación e moito máis!

CARTEIS FESTA DÍA DA ÁRBORE

Parabén aos nosos alumnos Mario, Olivia e Daniela polos cartéis tan fermosos do Día da Árbore

ZUMBA - Plan PROXECTA: MOVETE +

A actividade de ZUMBA do Plan Proxecta: Móvete +, chegou ao seu fin.  Polo menos este curso…

Grazas a Zumba, todos os luns no recreo, nenos e nesas de distintos cursos nos reunimos para movernos ao ritmo da música, exercitar o corpo e pasar un anaco divertido. Por esta razón, queremos ensinarvos algunha pinceladiña do que fixemos estes meses.

Estades convidados e convidadas a nosa pequena exhibición de ZUMBA.

Que non pare a música… ZU ZU ZU ZUMBA!

ENTROIDO 2024

O próximo venres esperámosvos a todos para disfrutar do noso entroido

O MANDADIÑO DO MECO - ENTROIDO 2024

A próxima semana xa nos adentramos de cheo no Entroido, e como cada ano, debemos seguir os mandadiños do noso meco!

Estade moi atentos!! E recordade que os mandadiños son acumulativos!

30 de XANEIRO - DÍA DA PAZ

Este ano, con motivo do día da paz quixemos dar unha volta ó mundo. A viaxe foi facendo paradas en varios dos países dos que proceden os nosos alumnos. Descubrimos cales eran os seus xogos tradicionais, os seus bailes, os seus traxes, as súas comidas...e ata as puidemos probar!!

Dende aquí queremos agradecer a todas as familias que participaron pola súa gran labor, e por achegarnos un pouquiño da súa cultura. Moitas gracias!