Benvida

Benvidos ao portal web do CEIP PLURILINGÜE DE COVAS!

AVISO:RECOLLIDA VALES

Ata o día 10 de setembro,a secretaría do centro entregará os vales de material e libros ás familias mediante cita previa, de 10 a 11 horas.

LISTAS DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO 3º E 4º DE E. PRIMARIA

As listas definitivas do fondo solidario están expostas no taboleiro interior do centro.

Os vales non recollidos entregaranse no mes de setembro, sempre con CITA PREVIA.

Listas provisionais Fondolibros

Hoxe publicaronse no taboleiro do centro as listas provisionais do Fondolibros (3º e 4º de E. Primaria. Recordade que podedes per os en contacto co centro pra calquer dúbida.O período de reclamacións serán os días 9 e 10 de xullo, e o próximo mércores día 15 de Xullo publicaranse as listas Definitivas do Fondolibros.

O restos dos vales  para libros e material entregaranse durante a próxima semana, sempre con cita previa. (Do 13 ao17 de xullo de 2020) se a situación epidemiolóxica o permite.

Matrículas curso 20/21

Dende hoxe, día 1 de xullo, ata o día 10 está aberto o prazo de matrícula. Recorda recoller antes o sobre ca documentación no centro, e solicitar a cita previa para a entrega.

AVISO: o alumnado xa matriculado no curso 19/20 no terá que realizar ningún trámite en caso de continuar no mesmo centro.

DOCUMENTACIÓN:

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 20-21

AXUDAS LIBROS E MATERIAL:

AVISO IMPORTANTE:RESTABLECEMENTO PRAZO ADMISIÓN

AVISO!!!