Benvida

Benvidos ao portal web do CEIP PLURILINGÜE DE COVAS!

Reserva de praza para o próximo curso 2019/2020

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2019 inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

LÓVA (La ópera como vehículo de aprendizaje)

SEGUE AS ANDANZAS DAS NENAS E DOS NENOS DE 4º NA CREACIÓN DUNHA COMPAÑÍA DE ÓPERA (PREME NA IMAXE)

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Listaxe definitiva do fondo solidario de libros para o curso 2018-2019.

Os lotes de libros entregaranse os días 5 e 6 de setembro en horario de 10 a 14.

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS DE TEXTO: CURSO 2018/19

Listaxe definitiva onde se especifica cales son os libros asignados a cada alumno/a.

Fondo solidario de libros de texto, axudas para libros e axudas para material escolar.Curso 2018-2019.

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros do