5º e 6º DE PRIMARIA POLA DEFENSA DO PLANETA E CONTRA O CAMBIO CLIMÁTICO

O ​Xoves 11 de abril​ terá lugar na Praza Maior a partir das 12:15 H e ata as 13:30 un evento extraordinario organizado polo noso cole: ​

SING FOR THE CLIMATE .

● Cantaremos polo clima e o Planeta seguindo as pegada de Greta Thunberg, a nena sueca que dicidiu concienciar a especie humana da situacion catastrófica que vive a Terra pola actuación criminal e irresponsable desa mesma especie.

● Na clase se Inglés no CEIP O COUTO dicidimos  deixar de esperar, deixar de mirar, deixar de confiar nos outros  nos adultos ,nós poderosos, nós gobernos … e poñernos en marcha nós mesmos. Para concienciar, para animar, para esixir, para xunguir forzas , para loitar e dicidimos empezar CANTANDO.

● E para ser moitos na loita e gozar da emoción d loitar xuntos dicidimos convidar a outros coles da cidade. E ACEPTARON!!!

● E o xoves imos estar arredor de 500 rapaces e rapazas da cidade na Praza Maior cantando, expoñendo traballos, lendo e sobre todo berrando, facéndonos visibles, facendo visible a situación medioambiental e a irresponsabilidade e pouca cabeza do servizo humano sobre o Planeta.

● ESTADES TODOS CONVIDADOS A CANTAR E REIVINDICAR CONNOSCO!!!

O ACTO DESENVOLVERASE EN ​GALEGO ​E EN ​INGLÉS.

« Xuño 2024 »