PROXECTO DE CENTRO

Esta semana tivemos varias visitas relacionadas co proxecto que estamos a desenvolver sobre as Fragas do Eume.

En primeiro lugar visitounos o alumnado de bioloxía de 1º de bacharelato do IES Fraga do Eume, acompañado pola súa profesora Irene, para expoñer ao alumnado de sexto varios perigos para os hábitats naturais.

Logo acompañounos Paco, o biólogo do Parque Natural, para comentar diversos e interesantes aspectos da flora e da fauna.

Finalmente hoxe, un experto en reciclaxe e reutilización da empresa que xestiona o Punto Limpo Municipal, concienciounos da necesidade de separar os residuos para que a reciclaxe sexa efectiva.

Máis información no blogue da nosa BIBLIOTECA

MATRÍCULA 2017-2018

matricula

CURSO 2017-2018

DO 1 AO 20 DE MARZO ÁBRESE O PRAZO PARA A

PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE DE ADMISIÓN.

Visitas guiadas para coñecer o noso centro os martes 7 e 14 de marzo

en horario de 17.00 a 18.00 horas

Máis información aquí

Entroido 2017

Hoxe foi un día feliz para a comunidade escolar do noso centro. Centos de persoas acompañáronnos no percorrido pola vila e posterior actuación no Pavillón da Casqueira. A meteoroloxía permitiunos lucir todo o traballo feito nestas datas pasadas. Grazas a todos os que colaboraron no éxito deste Entroido 2017!

DÍA DA PAZ 2017

O luns, día 30, celebramos o Día da Paz.

Como remate das actividades,todos xuntos no patio

soltamos unhas pombas

mentres o alumnado de 6º de primaria

interpretaba coas frautas "Viva la vida" de

Coldplay.

VISITA DE PACO NOGUEIRAS

Convidado por Güino, tivemos unha visita que nos encantou.

Paco Nogueiras chegou ao noso cole para contarnos e cantarnos varios contos.

Cantamos, bailamos e pasamos un rato moi divertido.

Moitas grazas,Paco.

Volve cando queiras!!!!

Festival de Nadal 2016

Aquí tedes os enlaces aos vídeos do festival de Nadal deste ano para que aquelas familias que non puideron asistir, teñan a ocasión de ver o resultado de tanto traballo realizado.

boas     emptyfestas

FORMACIÓN EN PROXECTOS

Esta semana pasada, visitáronnos Juan Caride e Carmen Cotovad, expertos en dinámicas de proxectos e traballo colaborativo.

Esta actividade é unha das previstas ao longo deste curso  para o profesorado do noso centro, implicado no desenvolvemento dun Proxecto Documental Integrado.

Estes proxectos son actividades nas que o alumnado, aparte de investigar sobre un tema concreto, familiarízase cos mecanismos de busca de información e traballo intelectual utilizando unha metodoloxía activa e colaborativa, integrando aprendizaxes de diferentes materias e acercando o mundo escolar á vida de cada día.

MAGOSTO E DÍA DO PEÓN

Xa que este ano as condicións metereolóxicas non nos permitiron celebrar o Magosto e o Día do Peón coas familias, tal como desexabamos e tiñamos previsto, aquí tedes dous vídeos de cada celebración, para que os desfrutedes...

Nos blogues de aula atoparedes máis información

SAMAÍN 2016

Busca a túa cabaza

Este venres de Samaín o tempo que adicamos diariamente á lectura foi especial: coas aulas ás escuras iluminamos os libros con lanternas e candeas dentro das cabazas. Foi horripilantemente  divertido.

Nos blogues de aula e da biblioteca atoparedes máis información.

SAMAÍN 2016 on PhotoPeach

Protección Civil

Estes días Protección Civil de Pontedeume está recordando a alumnado e profesorado como actuar nunha emerxencia.

Móstrannos os traxes e outro material que eles utilizan. Nenos e nenas pásanno en grande.

Canto se parecen aos da Patrulla Canina!!