MAGOSTO E DÍA DO PEÓN

Xa que este ano as condicións metereolóxicas non nos permitiron celebrar o Magosto e o Día do Peón coas familias, tal como desexabamos e tiñamos previsto, aquí tedes dous vídeos de cada celebración, para que os desfrutedes...

Nos blogues de aula atoparedes máis información

SAMAÍN 2016

Busca a túa cabaza

Este venres de Samaín o tempo que adicamos diariamente á lectura foi especial: coas aulas ás escuras iluminamos os libros con lanternas e candeas dentro das cabazas. Foi horripilantemente  divertido.

Nos blogues de aula e da biblioteca atoparedes máis información.

SAMAÍN 2016 on PhotoPeach

Protección Civil

Estes días Protección Civil de Pontedeume está recordando a alumnado e profesorado como actuar nunha emerxencia.

Móstrannos os traxes e outro material que eles utilizan. Nenos e nenas pásanno en grande.

Canto se parecen aos da Patrulla Canina!!

Festividade de Breamo

O xoves, 29 de Setembro, non haberá clases por ser festivo local

MADRUGADORES

PROGRAMA 'MADRUGADORES: ESPAZO DE ALMORZOS SAUDABLES'

Resultado de imaxes para gifs de niños comiendoResultado de imaxes para gifs de niños comiendo

Apertura do prazo de inscrición para os alumnos e alumnas do CEIP Couceiro Freijomil que desexen apuntarse ao programa 'Madrugadores: espazo de almorzos saudables'

O prazo iniciou o día 1 de agosto e estenderase durante todo o mes de setembro ata cubrir ás prazas dispoñibles.

O trámite pode realizarse no departamento de Servizos Sociais do Concello (Tlf. 981 433 288).

O programa vai dirixido ao alumnado deste centro e será realizado diariamente dende o mes de setembro de 2016 ata o mes de xuño de 2017, coincidindo co calendario escolar de 7:30 a 8:30 h.

O programa 'Madrugadores' é a resposta á necesidade de conciliar a vida persoal, familiar e laboral de moitas familias eumesas. Consistirá nun espazo saudable e lúdico á vez no propio centro escolar para que as nenas e nenos almorcen .

Este programa aplicase durante o curso 2016-17 como experiencia piloto.

BENVIDOS ! CURSO 2016-2017

CURSO 2016-2017

As clases comezarán o 12 de setembro.O horario lectivo será o habitual de

8.45 a 13.45. Funcionará o servicio de Madrugadores e o comedor. O

transporte escolar fará o percorrido habitual.

As familias de infantil lembrade que estades convocadas a unha reunión o día

6, martes, ás 12.00 horas. Será a presentación do equipo de infantil e a

reunión coas titoras de cada nivel.

Tamén están convocadas as familias do alumnado do 1º curso de primaria a

unha reunión  o día 7, mércores, ás 11.00 horas. (Estaba prevista para as

11.30 pero modifícase por mor do comezo das festas). Prégase traer o

material do curso co nome do alumno/a.

LISTAS DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO

A listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario e a do alumnado excluído está nos seguintes arquivos adxuntos.

NOTA IMPORTANTE.  COMO TEMOS LIBROS DO CURSO ANTERIOR E ALGÚNS MÁIS QUE DEIXARON AS FAMILIAS. O ALUMNADO DE 3º E 4º DE PRIMARIA  NON TERÁ QUE COMPRAR NINGÚN LIBRO, SALVO AQUELAS FAMILIAS CON FILLOS/AS QUE PASAN PARA 4º E NON  DEIXARON OS LIBROS DE 3º.

(En terceiro temos os libros moi xustos pois este curso é máis numeroso que o do curso pasado)

RESUMINDO:

SÓ COMPRARÁN LIBROS O ALUMNADO DE 1º E 2º PRIMARIA.

INFANTIL:  ...........................Non compran libros e a listaxe de material darase en setembro.

1º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

2º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

3º PRIMARIA: ...................................................................  Non compran libros e compran material.

4º PRIMARIA: ...................................................................  Non compran libros e compran material.

5º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o Activity book de inglés e o caderno de plástica bilingüe que figuran na listaxe de libros de texto (Ollo que o caderno de plástica bilingüe é o de sexto porque está previsto que o utilicen este curso e o seguinte)

6º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o Activity book de inglés e o caderno de plástica bilingüe que figura na listaxe de libros de texto.

IMPORTANTE:  Vale o material en bo estado do curso anterior.

LISTAS PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO

LISTADO PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO

(3º e 4º de primaria)

O listado provisional do alumnado NON ADMITIDO no fondo solidario, encóntrase no arquivo adxunto.Todas as demais solicitudes están admitidas.

O día 11 de xullo publicaremos o listado definitivo, no que constarán os libros adxudicados a cada un.

PRAZO DE RECLAMACIÓN PARA OS NON ADMITIDOS Os días 7 e 8 de xullo.

LISTADO DE MATERIAL ESCOLAR 2016-17

CURSOS DE PRIMARIA:

A relación de material escolar  de

infantil darémola en setembro

LIBROS DE TEXTO 2016-2017