MATRÍCULA 2019-2020

Do 1 ao 20 de marzo estará aberto o prazo para

presentar as solicitudes de admisión de novo alumnado para o

curso 2019-2020.

Haberá visitas guiadas os martes 19 e 26 de febreiro e

o 12 de marzo en horario de 17:00 a 18:00 horas.

Máis información...     Resultado de imagen de gif documento

No hay ninguna descripción de la foto disponible.

ENTROIDO 2019

Un ano máis celebramos o Entroido con moitas actividades:

degustacións, desfile polas rúas de Pontedeume e actuacións das

comparsas no Pavillón da Casqueira.

Grazas pola vosa colaboración.

DÍA DE ROSALÍA

Aquí vos compartimos a actividade organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso colexio, que realizamos este curso para o Día de Rosalía e no que participou todo o alumnado, o profesorado e o persoal do noso centro escolar.

"EU SON ROSALÍA" forma parte do Proxecto de Dinamización Plurianual: "O Galego nas Nosas Mans", que este ano unimos co PDI do colexio: Bo Proveito!!!

As poesías seleccionadas de Rosalía, están vinculadas á comida e a fame e participaron na elaboración dos traballos desde 4º de Educación de Infantil ata 6º de Educación Primaria.

Parabéns a todas e todos pola vosa participación!!!!

CONTACONTOS

Un ano máis Sara e Álex, os nosos amigos da fábrica de contos Kalandraka, viñeron ao

noso cole a contarnos e cantarnos uns fermosos contos.

Tamén incorporamos unha nova remesa de "mangas" nos andeis da biblioteca.

DÍA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA

Día da Paz e Non Violencia

"Non hai camiño para a Paz: a Paz é o camiño".

- Mahatma Ghandi -

Este día celébrase o 30 de xaneiro, dedicado a conmemorar nas escolas unha cultura de non violencia e paz.
Estamos a preparar as actividades artísticas, plásticas e musicais para participar xunto con toda a Comunidade Educativa nos actos centrais da Non Violencia e a Paz.

Imos cantar e bailar unha canción de Mamá Cabra, pero tamén imos traballar coa mestura de cores para procurar o branco que simboliza a PAZ.
Para iso faremos un xoguete tradicional "o zumbador". Adoita facerse cun botón grande e xa zumba pero como nós ademais queremos facer a cor branca ollade neste vídeo como facelo e como funciona.

A ALIMENTACIÓN NA HISTORIA

Bo Proveito!: A alimentación na historia

O alumnado de 5º e 6º ao longo do 1º trimestre estivo a investigar dentro do PDI a evolución da alimentación. Estiveron observando o  reflexo da alimentación na pintura das diferentes épocas, dende a Prehistoria ata a Idade Contemporanea. Dende a arte das cavernas ata a pintura máis actual.

Logo de visitar o Museo de Belas Artes na Coruña, onde lles amosaron como observar  un bodegón o un cadro costumista para observar a alimentación tanto  das clases altas como das clases populares, pescudaron, na biblioteca e na rede principalmente,  os cambios alimenticios da humanidade vendo a sua pegada na arte pictórica.

PROXECTO INTERCENTROS "O SISTEMA SOLAR"

Xa rematado o Nadal, voltamos ás aulas. Na escola esperaba aos nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de primaria unha interesante proposta sobre o Sistema Solar

NADAL 2018

Tras varios días de ensaios, este xoves e venres pasados puidemos gozar coas actuacións do festival de Nadal deste ano. Tanto traballo e ilusión foron recompensados cunha morea de aplausos por parte de alumnado e familias.

Aquí podedes ver un resumo das actuacións.