MAGOSTO/ DÍA DO PEÓN

Estimadas familias,
Sentimos comunicarvos que as condicións meteorolóxicas destes días e as pistas onde sentaría o alumnado molladas, obrígannos a cambiar a organización e a modificar a celebración do Magosto e do Día do Peón que seguiremos festexando este luns, pero de forma interna en zonas cubertas e sen familias.

PARTICIPAMOS NUN PROXECTO ERASMUS +

Dúas profesoras, Isabel e Mari, viaxaron a Cardiff, Gales, no Reino Unido esta semana pasada. Esta viaxe enmárcase dentro dun Proxecto Europeo de Inclusión e Convivencia Erasmus +, "Family Engagement Teacher Training" no que participa o noso centro.

Ademais de facer o curso de formación, voltaron moi sensibilizadas coa conmemoración que estaban vivindo en todas as escolas de Cardiff, nas rúas, nos edificios oficiais... e achegáronnos información, vivencias, folletos, libros... arredor desta data, o Día do Recordo, Poppy Day.
Ás 11 horas do día once do mes once hai 100 anos, sabedes o que pasou???
Ás once da mañá, do día once, do  undécimo mes de 1918, firmouse o armisticio co que se deu por  aca­ba­da,  for­mal­men­te, a  Pri­mei­ra  Gue­rra  Mun­dial.

A profe Isabel e Mari trouxeron papoulas coas que as agasallaron nos colexios galeses.

O  sím­bo­lo del Poppy Day o día do  Recor­do en Lon­dres é unha papoula vermella. As flo­res da papoula medran  sil­ves­tres nos cam­pos da rexión de Flan­des don­de se libra­ron moitas bata­llas da
Gran Gue­rra .

SAMAÍN 2018

Xa chegou o Samaín ao Couceiro!!!

Aquí tedes unha mostra dalgunhas das actividades deste curso.

Primeiro unha arrepiante exposición de cabazas, logo unha divertida activade de ritmo e coordinación que executou o alumnado de sexto na clase de música.

Finalmente veredes unha montaxe da "HORA DE LER ÁS ESCURAS" que a nosa mascota da biblioteca, Güino, recomendou.

Noraboa ás familias, alumnado e profesorado que tanto se esmerou.

BUSCA A TÚA CABAZA

LECTURA ÁS ESCURAS

A FAMILIA ADDAMS

(ACTIVIDADE NA CLASE DE MÚSICA)

Buscade máis  fotos e información nos blogues

VISÍTANOS DAVID ARCAY

Hoxe o alumnado de cuarto, quinto e sexto de primaria tivo a oportunidade de escoitar e dialogar con David Arcay, catro veces campión do mundo de pesca con mosca.

Falaron da importancia de conservar o medio ambiente e debatiron sobre a pesca sen morte da que David é fervente defensor. Posteriormente fixeron varias actividades, entre elas comprobar a dificultade que supón o lance  "cola de rata".

La imagen puede contener: una o varias personas, personas de pie e interior  La imagen puede contener: 16 personas, personas sonriendo, personas de pie   La imagen puede contener: una o varias personas, personas sentadas e interior

LEMOS AOS MÁIS PEQUENOS

Entre as tarefas destinadas a fomentar o amor á lectura, o equipo de Dinamización está desenvolvendo a actividade "Lemos aos máis pequenos" na que o alumnado de quinto e sexto de primaria achégase ao alumnado máis novo para narrarlles contos na hora de lectura.

La imagen puede contener: una o varias personas y personas de pie  La imagen puede contener: 4 personas, personas de pie

Aquí tedes máis información...

PROXECTO LÓVA

PROXECTO  LÓVA

Este curso o noso colexio debuta neste innovador proxecto. As clases das Formiguiñas e dos Caracois (6ºEI) xa crearon a súa compañía de ópera.

Elixiron de nome Compañía Purpurina!!!

Facer  LÓVA (A ópera como vehículo de aprendizaxe) é propoñer a unha clase converterse nunha compañía que crea a súa propia ópera. A compañía organízase por profesións. Nenos e nenas fano todo: escriben o libreto, deseñan a escenografía, compoñen a música, confeccionan o vestiario, realizan a campaña de prensa, recadan fondos, deseñan e fabrican decorados, crean a iluminación, etc. Ao final, estrean a súa ópera sen axuda de adultos. O obxectivo non é facer unha ópera. O obxectivo é crecer e construír o futuro nun ambiente de confianza, colaboración, esforzo e aprendizaxe.

MOCHILAS VIAXEIRAS

A mochila viaxeira permite á biblioteca escolar o contacto coas familias nunha actividade que pretende a súa colaboración na formación dos lectores e lectoras máis novos. Nenas e nenos son os embaixadores da biblioteca nas súas casas e comparten cos seus, grandes e pequenos, os libros, as revistas, a música cos que a mochila vai cargada.

As familias poden realizar suxestións ou contar a experiencia de lectura compartida no caderno que achegamos en cada mochila.

O equipo do "Xardín do Pasatempo" escolleu os libros máis novidosos, aqueles que coidamos poden mellor acompañar o lecer das familias que len xuntas. Libros con música, de produción propia, de realidade aumentada... Libros en galego, mais tamén en castelán, francés e inglés.

A NOSA MASCOTA

CHARLA SOBRE CELIAQUÍA

Este curso o tema do noso Proxecto Documental Integrado  ten como tema a ALIMENTACIÓN.

Enmarcada neste proxecto,  todo o profesorado do CEIP Couceiro Freijomil tivo hoxe pola tarde unha charla informativa sobre a celiaquía a cargo da Asociación de Celíacos de Ferrolterra.

Elena Carneiro, acompañada por Carmela, explicounos que é a enfermidade celíaca, proporcionounos información interesante e deunos importantes pautas de actuación.

REUNIÓNS DO 6 DE SETEMBRO

CONVOCATORIA DE REUNIÓN.

Convócase a todos os pais e nais do alumnado de 1º  e de primaria a unha

reunión que terá lugar o xoves 6 de setembro ás 10:30 horas, nas aulas

correspondentes, para tratar aspectos relativos ao inicio de curso. Ese día

traerase todo o material escolar co nome do alumno/a para deixalo na aula.

Asimesmo as familias do alumnado de educación infantil terán a presentación

e información do novo curso escolar o mesmo día ás 12:00 horas.