DÍA DA PAZ 2017

O luns, día 30, celebramos o Día da Paz.

Como remate das actividades,todos xuntos no patio

soltamos unhas pombas

mentres o alumnado de 6º de primaria

interpretaba coas frautas "Viva la vida" de

Coldplay.

VISITA DE PACO NOGUEIRAS

Convidado por Güino, tivemos unha visita que nos encantou.

Paco Nogueiras chegou ao noso cole para contarnos e cantarnos varios contos.

Cantamos, bailamos e pasamos un rato moi divertido.

Moitas grazas,Paco.

Volve cando queiras!!!!

Festival de Nadal 2016

Aquí tedes os enlaces aos vídeos do festival de Nadal deste ano para que aquelas familias que non puideron asistir, teñan a ocasión de ver o resultado de tanto traballo realizado.

boas     emptyfestas

FORMACIÓN EN PROXECTOS

Esta semana pasada, visitáronnos Juan Caride e Carmen Cotovad, expertos en dinámicas de proxectos e traballo colaborativo.

Esta actividade é unha das previstas ao longo deste curso  para o profesorado do noso centro, implicado no desenvolvemento dun Proxecto Documental Integrado.

Estes proxectos son actividades nas que o alumnado, aparte de investigar sobre un tema concreto, familiarízase cos mecanismos de busca de información e traballo intelectual utilizando unha metodoloxía activa e colaborativa, integrando aprendizaxes de diferentes materias e acercando o mundo escolar á vida de cada día.

MAGOSTO E DÍA DO PEÓN

Xa que este ano as condicións metereolóxicas non nos permitiron celebrar o Magosto e o Día do Peón coas familias, tal como desexabamos e tiñamos previsto, aquí tedes dous vídeos de cada celebración, para que os desfrutedes...

Nos blogues de aula atoparedes máis información

SAMAÍN 2016

Busca a túa cabaza

Este venres de Samaín o tempo que adicamos diariamente á lectura foi especial: coas aulas ás escuras iluminamos os libros con lanternas e candeas dentro das cabazas. Foi horripilantemente  divertido.

Nos blogues de aula e da biblioteca atoparedes máis información.

SAMAÍN 2016 on PhotoPeach

Protección Civil

Estes días Protección Civil de Pontedeume está recordando a alumnado e profesorado como actuar nunha emerxencia.

Móstrannos os traxes e outro material que eles utilizan. Nenos e nenas pásanno en grande.

Canto se parecen aos da Patrulla Canina!!

Festividade de Breamo

O xoves, 29 de Setembro, non haberá clases por ser festivo local

MADRUGADORES

PROGRAMA 'MADRUGADORES: ESPAZO DE ALMORZOS SAUDABLES'

Resultado de imaxes para gifs de niños comiendoResultado de imaxes para gifs de niños comiendo

Apertura do prazo de inscrición para os alumnos e alumnas do CEIP Couceiro Freijomil que desexen apuntarse ao programa 'Madrugadores: espazo de almorzos saudables'

O prazo iniciou o día 1 de agosto e estenderase durante todo o mes de setembro ata cubrir ás prazas dispoñibles.

O trámite pode realizarse no departamento de Servizos Sociais do Concello (Tlf. 981 433 288).

O programa vai dirixido ao alumnado deste centro e será realizado diariamente dende o mes de setembro de 2016 ata o mes de xuño de 2017, coincidindo co calendario escolar de 7:30 a 8:30 h.

O programa 'Madrugadores' é a resposta á necesidade de conciliar a vida persoal, familiar e laboral de moitas familias eumesas. Consistirá nun espazo saudable e lúdico á vez no propio centro escolar para que as nenas e nenos almorcen .

Este programa aplicase durante o curso 2016-17 como experiencia piloto.

BENVIDOS ! CURSO 2016-2017

CURSO 2016-2017

As clases comezarán o 12 de setembro.O horario lectivo será o habitual de

8.45 a 13.45. Funcionará o servicio de Madrugadores e o comedor. O

transporte escolar fará o percorrido habitual.

As familias de infantil lembrade que estades convocadas a unha reunión o día

6, martes, ás 12.00 horas. Será a presentación do equipo de infantil e a

reunión coas titoras de cada nivel.

Tamén están convocadas as familias do alumnado do 1º curso de primaria a

unha reunión  o día 7, mércores, ás 11.00 horas. (Estaba prevista para as

11.30 pero modifícase por mor do comezo das festas). Prégase traer o

material do curso co nome do alumno/a.