Festividade de Breamo

O xoves, 29 de Setembro, non haberá clases por ser festivo local

MADRUGADORES

PROGRAMA 'MADRUGADORES: ESPAZO DE ALMORZOS SAUDABLES'

Resultado de imaxes para gifs de niños comiendoResultado de imaxes para gifs de niños comiendo

Apertura do prazo de inscrición para os alumnos e alumnas do CEIP Couceiro Freijomil que desexen apuntarse ao programa 'Madrugadores: espazo de almorzos saudables'

O prazo iniciou o día 1 de agosto e estenderase durante todo o mes de setembro ata cubrir ás prazas dispoñibles.

O trámite pode realizarse no departamento de Servizos Sociais do Concello (Tlf. 981 433 288).

O programa vai dirixido ao alumnado deste centro e será realizado diariamente dende o mes de setembro de 2016 ata o mes de xuño de 2017, coincidindo co calendario escolar de 7:30 a 8:30 h.

O programa 'Madrugadores' é a resposta á necesidade de conciliar a vida persoal, familiar e laboral de moitas familias eumesas. Consistirá nun espazo saudable e lúdico á vez no propio centro escolar para que as nenas e nenos almorcen .

Este programa aplicase durante o curso 2016-17 como experiencia piloto.

BENVIDOS ! CURSO 2016-2017

CURSO 2016-2017

As clases comezarán o 12 de setembro.O horario lectivo será o habitual de

8.45 a 13.45. Funcionará o servicio de Madrugadores e o comedor. O

transporte escolar fará o percorrido habitual.

As familias de infantil lembrade que estades convocadas a unha reunión o día

6, martes, ás 12.00 horas. Será a presentación do equipo de infantil e a

reunión coas titoras de cada nivel.

Tamén están convocadas as familias do alumnado do 1º curso de primaria a

unha reunión  o día 7, mércores, ás 11.00 horas. (Estaba prevista para as

11.30 pero modifícase por mor do comezo das festas). Prégase traer o

material do curso co nome do alumno/a.

LISTAS DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO

A listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario e a do alumnado excluído está nos seguintes arquivos adxuntos.

NOTA IMPORTANTE.  COMO TEMOS LIBROS DO CURSO ANTERIOR E ALGÚNS MÁIS QUE DEIXARON AS FAMILIAS. O ALUMNADO DE 3º E 4º DE PRIMARIA  NON TERÁ QUE COMPRAR NINGÚN LIBRO, SALVO AQUELAS FAMILIAS CON FILLOS/AS QUE PASAN PARA 4º E NON  DEIXARON OS LIBROS DE 3º.

(En terceiro temos os libros moi xustos pois este curso é máis numeroso que o do curso pasado)

RESUMINDO:

SÓ COMPRARÁN LIBROS O ALUMNADO DE 1º E 2º PRIMARIA.

INFANTIL:  ...........................Non compran libros e a listaxe de material darase en setembro.

1º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

2º PRIMARIA: ............................................................................................. Compran libros e material.

3º PRIMARIA: ...................................................................  Non compran libros e compran material.

4º PRIMARIA: ...................................................................  Non compran libros e compran material.

5º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o Activity book de inglés e o caderno de plástica bilingüe que figuran na listaxe de libros de texto (Ollo que o caderno de plástica bilingüe é o de sexto porque está previsto que o utilicen este curso e o seguinte)

6º PRIMARIA:   Non compran libros (utilizarán libros dixitais gratuítos) e compran material.

Atención: comprarán  o Activity book de inglés e o caderno de plástica bilingüe que figura na listaxe de libros de texto.

IMPORTANTE:  Vale o material en bo estado do curso anterior.

LISTAS PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO

LISTADO PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO

(3º e 4º de primaria)

O listado provisional do alumnado NON ADMITIDO no fondo solidario, encóntrase no arquivo adxunto.Todas as demais solicitudes están admitidas.

O día 11 de xullo publicaremos o listado definitivo, no que constarán os libros adxudicados a cada un.

PRAZO DE RECLAMACIÓN PARA OS NON ADMITIDOS Os días 7 e 8 de xullo.

LISTADO DE MATERIAL ESCOLAR 2016-17

CURSOS DE PRIMARIA:

A relación de material escolar  de

infantil darémola en setembro

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

librosemptydeemptytextoempty

MATRÍCULA 2016-2017

Documentación que hai que presentar do 20 ao 30 de xuño para a matrícula do novo alumnado

A documentación pódese descargar ou pedir en secretaría

Cubrir anexo III1

3 Fotos

Fotocopia da tarxeta sanitaria

Fotocopia do libro de vacinas
Folla de autorizacións

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS, AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Prazo de presentación das solicitudes:    ata o 23 de xuño

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO Alumnado de 1º e 2º de Primaria.                  Rendas per cápita do ano 2014 inferiores a 9.000 €.

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR:  Alumnado de 1º, 2º, 3º 4º, 5º e 6º  Primaria.

Rendas per cápita do ano 2014 inferiores a 5.400 €.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO:      Alumnado de 3º e 4º de Primaria

Impreso de solicitude

DOG

TEATRO NO CEIP COUCEIRO FREIJOMIL

Caramuxo Teatro veu ao noso centro para

representar       "Pavillón Lino"

Foi unha trepidante comedia cunha coidada posta

en escena pola que desfilaron unha morea de pintorescos

personaxes dos que puido gozar o noso alumnado de primaria.