AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Aquí vos deixamos á ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Nos archivos adxuntos vos deixamos toda a información ao respecto.

LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS.

Aquí vos deixamos a lista provisional dos alumnos e alumnas admitidos/as no noso colexio para o curso escolar 2017-2018.

As listas definitivas sairán antes do 15 de Maio e se deberá formalizar a matrícula do 20 ao 30 de Xuño.

ADMISIÓN DO ALUMNADO 2017/2018

ENTROIDO

Recordade que mañá, venres 24 de Febreiro nos xuntaremos no patio do colexio ás 12:15 para facer o desfile de Entroido. A continuación degustaremos doces de Entroido que os pais e nais aportarán.

Despois tocan días de descanso, así que volveremos a vernos o día 2 de Marzo.

DÍA DA PAZ.

No noso colexio, celebramos o día da Paz o día 31 de Xaneiro. Para esta celebración: decoramos varios paraugas para colgar polo colexio, fixemos unha árbore da Paz na clase de Arts, montamos unha pomba da Paz con pezas dun puzzle que cada clase foi completando con palabras de Paz e cantamos entre todos a canción "Campás pola Paz" usando a linguaxe de signos. Para finalizar a xornada, fixemos a tradicional convivencia-comilona entre mestres/as e os alumnos/as de Sexto.

EXCURSIÓN Á CORUÑA.

O pasado 26 de Xaneiro, os alumnos/as de 4º, 5º e 6º pasaron o día na Coruña visitando diferentes museos: A casa das Ciencias, o Planetario, o Acuario e a Domus.

EDUCACIÓN VIAL.

Dende o 20 de Xaneiro, os vindeiros venres contaremos coa visita da nosa Policía Ana, que nos axudará a coñecer máis sobre a seguridade vial.

SOGAMA

O mércores 18 de Xaneiro dous monitores de SOGAMA, viñeron a darlles uns obradoiros de reciclaxe aos nosos/as alumnos/as.

BO NADAL!!!

Onte e hoxe foron días de moito axetreo, cos festivais de Nadal, entrega de notas, visita dos Reis Magos, etc.

Aquí vos deixamos unhas fotiños da visita dos Reis Magos e dentro de pouco iremos subindo os vídeos das actuacións do festival de Nadal. Esperamos que o disfrutarades tanto coma nós.

Moitas grazas aos nenos e nenas polo seu gran esforzo e a pais e nais por vir a vernos!!

Vémonos o 9 de Xaneiro, disfrutade das vacacións e Bo Nadal!!

Visita dun Museo Itinerante.

Grazas ao noso equipo de Dinamización da Lingua Galega, outra das actividades na que tivemos a oportunidade de participar neste primeiro trimestre, foi a dun Museo Itinerante, na que os nenos/as descubriron diferentes experimentos e aparellos.