FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Orde 9 de maio do 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2018 (este incluído).

LISTAXE DEFINITIVA ALUMNADO CURSO 2018-2019

Publicamos a lista definitiva de alumnado admitido para o vindeiro curso 2018 - 2019, así como a listaxe dos alumnos admitidos en comedor.

Un saúdo.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2018 - 2019.

Publicamos a listaxe provisional de alumnos e alumnas admitidos para o vindeiro curso 2018 - 2019.

TRÍPTICO ADMISION ALUMNADO

RESERVA DE PRAZA ,ADMISIÓN DE ALUMNADO E FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA EN CENTROS PÚBLICOS DE GALICIA PARA O CURSO 2018-2019

Deixamos a información relativa ao proceso de reserva de praza, admisión de alumnado e formalización de matrícula para o curso 2018 - 2019.

Calquera dúbida, vos atenderemos na Secretaría.

Un saúdo.

Instruccións para calcular a contía a pagar polo servizo de comedor.

SERVIZO DE COMEDOR 2017/2018

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS NAS AXUDAS DO FONDO DE LIBROS

Estimadas familias,

Publicamos as listas definitivas dos libros que lles tocan a cada neno/a das axudas FONDOLIBROS. Poden ver as listas no documento adxunto desta publicación ou na cortiza de entrada.

Lembren non comprar os libros que non lles tocan ata setembro, xa que existe a posibilidade de poder ofrecerllos do noso propio banco de libros.

Un saúdo e bo verán!

LISTA DE LIBROS CURSO 2017/2018

LISTA DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O CURSO 2017 - 2018