ADMISIÓN DO ALUMNADO 2017/2018

ENTROIDO

Recordade que mañá, venres 24 de Febreiro nos xuntaremos no patio do colexio ás 12:15 para facer o desfile de Entroido. A continuación degustaremos doces de Entroido que os pais e nais aportarán.

Despois tocan días de descanso, así que volveremos a vernos o día 2 de Marzo.

DÍA DA PAZ.

No noso colexio, celebramos o día da Paz o día 31 de Xaneiro. Para esta celebración: decoramos varios paraugas para colgar polo colexio, fixemos unha árbore da Paz na clase de Arts, montamos unha pomba da Paz con pezas dun puzzle que cada clase foi completando con palabras de Paz e cantamos entre todos a canción "Campás pola Paz" usando a linguaxe de signos. Para finalizar a xornada, fixemos a tradicional convivencia-comilona entre mestres/as e os alumnos/as de Sexto.

EXCURSIÓN Á CORUÑA.

O pasado 26 de Xaneiro, os alumnos/as de 4º, 5º e 6º pasaron o día na Coruña visitando diferentes museos: A casa das Ciencias, o Planetario, o Acuario e a Domus.

EDUCACIÓN VIAL.

Dende o 20 de Xaneiro, os vindeiros venres contaremos coa visita da nosa Policía Ana, que nos axudará a coñecer máis sobre a seguridade vial.

SOGAMA

O mércores 18 de Xaneiro dous monitores de SOGAMA, viñeron a darlles uns obradoiros de reciclaxe aos nosos/as alumnos/as.

BO NADAL!!!

Onte e hoxe foron días de moito axetreo, cos festivais de Nadal, entrega de notas, visita dos Reis Magos, etc.

Aquí vos deixamos unhas fotiños da visita dos Reis Magos e dentro de pouco iremos subindo os vídeos das actuacións do festival de Nadal. Esperamos que o disfrutarades tanto coma nós.

Moitas grazas aos nenos e nenas polo seu gran esforzo e a pais e nais por vir a vernos!!

Vémonos o 9 de Xaneiro, disfrutade das vacacións e Bo Nadal!!

Visita dun Museo Itinerante.

Grazas ao noso equipo de Dinamización da Lingua Galega, outra das actividades na que tivemos a oportunidade de participar neste primeiro trimestre, foi a dun Museo Itinerante, na que os nenos/as descubriron diferentes experimentos e aparellos.

Xa temos logotipo para o noso proxecto!

A semana pasada fixemos un concurso entre todo o colexio para elexir o que será o logotipo do Proxecto deste curso "Unha viaxe polo espazo". De entre todos os debuxos presentados polos nenos e nenas do centro, o debuxo de Jorge, de 4º B, foi o elexido. Os nenos e nenas de 4ºB, xunto co profe Gonzalo, puxéronse mans á obra para realizar o diseño en 3D, e aquí vedes como vai quedando....unha marabilla!!!

Día Internacional Contra a Violencia de Xénero.

Mañá día 25 de Novembro, celébrase o Día Internacional Contra a Violencia de Xénero. No colexio andamos a argallar varias actividades en torno a este tema. Entre elas, os nenos e nenas de 6º fixeron un cartaz que vos mostramos a continuación, e un "Manequin Challenge" que incluso quixeron compartir dende a Voz de Galicia. Esperamos que vos guste!

(Copiar e pegar o enlace na barra de direccións para acceder á noticia da Voz de Galicia)