Incorporación das técnicas informáticas e de comunicación ao traballo escolar.

A través deste proxecto a escola pretende integrar as novas tecnoloxías no sistema curricular.

Poténciase o uso destas tecnoloxías como ferramenta de traballo no proceso ensinanza-aprendizaxe, utilizándoa de forma activa, tanto por parte dos alumnos como dos mestres.
Para desenvolver este proxecto o Centro conta con diferentes medios informáticos: aula de informática con 22 ordenadores, sala multimedia con  pantalla  e  canón conectado a un ordenador, un DVD, un ordenador como mínimo en todas as aulas, tanto ordinarias como específicas canón de proxección en tódalas tirorías do centro e pizarras dixitais nalgunhas delas. O Centro conta con Internet en aulas específicas, na biblioteca e aula de informática.

Todos os programas informáticos educativos están catalogados para saber onde se aptopan e que posibilidades didácticas ofrecen. Todos os alumnos asisten  a unha sesión semanal de informática que está integrada no horario semanal do alumno.

Na actualidade están a funciónar catro blogs e a nosa propia páxina web, que pretenden acercar  a labor docente a toda a comunidade educativa.