ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

APERTURA DE PROCESO ELECTORAL PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS  PODEN CONSULTAR OS RESULTADOS DAS VOTACIÓNS DOS DIFERENTES SECTORES E A ACTA DE PROCLAMACIÓN DE CANDIDATURAS ELIXIDAS

Ponse en coñecemento da Comunidade Educativa que, en cumprimento do establecido na Resolución do 19 de setembro de 2022, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG, xoves 30 de setembro do 2022) en virtude da lexislación vixente, ábrese un proceso electoral para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar deste centro.

Este ano corresponde renovar 2 representantes do profesorado, 2 das familias e 1 do persoal non docente.

A organización e supervisión do proceso correspóndelle á Xunta Electoral.

O VENRES 28 DE OUTUBRO, ás 13 horas, na Biblioteca do centro, terá lugar este SORTEO PÚBLICO para elixir os compoñentes da XUNTA ELECTORAL:

1 representante do profesorado, 1 das familias e 1 do persoal non docente.

A Xunta Electoral constituirase o martes 8 de novembro ás 13 horas.

NOS ARQUIVO ADXUNTO PODEN CONSULTAR O CALENDARIO DE ACTUACIÓNS, E O MODELO DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS PARA AS FAMILIAS

Comunicación familias eleccións Consello Escolar.pdf341 KB
Modelo presentación candidaturas Consello Escolar.pdf264.59 KB