INSTRUCIÓNS COMEDOR ESCOLAR CURSO 2023-2024

XA ESTÁ DISPOÑIBLE A SOLICITUDE DOS USUARIOS DE COMEDOR DO CENTRO:

2 FORMAS DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

PRESENCIAL OU POR CORREO ELECTRÓNICO

1.- PRESENCIAL NA SECRETARÍA DO CENTRO

2 PRAZOS:

PRAZO do 4 de XULLO ao 7 de XULLO de 2023

EN HORARIO DE 10 A 13 HORAS

PRAZO EN SETEMBRO: DO 1 ATA O 11 DE SETEMBRO

EN HORARIO DE 9 A 14 HORAS

2.- POR CORREO ELECTRÓNICO NA DIRECCIÓN: ceip.carrasqueira@edu.xunta.gal

DOCUMENTACIÓN QUE DEBERÁN PRESENTAR

-   Entregarán unha única solicitude para todos os irmáns do centro debidamente cuberta e asinada, indicando os datos do declarante, cónxuxe e o alumnado que solicita o comedor escolar no CEIP PLURILINGÜE DA CARRASQUEIRA, o vindeiro curso 2023-2024.

-   Na solicitude ademáis deberán cubrir a casilla  que corresponda, (gratuidade total, pagar 1€, pagar 2,50€ ou pagar 4,50€), según os ingresos obtidos de todos os membros computables da unidade familiar (pai-nai), a 31-12-2022. Deberán sumar os ingresos do pai e nai e demáis membros computables, durante o ano 2022 e o resultado dividilo entre os membros da unidade familiar (pai-nai-fillos). Según o resultado final obtido, marcarán a casilla que corresponda. Para facilitar o cálculo en función da renda per cápita  da unidade familiar e do número de membros da unidade familiar  deberán descargar a solicitude no arquivo adxunto.

Por outra banda, informamos da apertura do prazo de admisión de solicitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario de comedor escolar durante o curso 2023-2024.

- Presentarase a solicitude debidamente cuberta e asinada na Secretaría do centro.

- Adxuntar certificado de penales

ANEXO II - Modelo autodeclaración solicitude comedor 2023-2024.pdf1.26 MB