Servizo Bos días Cole

LÉMBRASE A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DE QUE A ANPA DO CENTRO, "O FUTURO", PRESTA O SERVIZO DE BOS DÍAS COLE, PARA TODO O ALUMNADO DO CENTRO QUE O PRECISE, actuación financiada pola Secretaría Xeral da Igualdade, en desenvolvemento do Plan Corresponsables.

Visita das familias

Xa se achegan as festas de Nadal e moitas das familias do noso centro quixeron felicitar as festas e compartir os seus bos desexos cos nenos e nenas do cole interpretando distintas panxoliñas xunto con divertidas e traballadas coreografías que nos deixaron coa boca aberta!

Parabéns!

Panxoliñas aos maiores do pobo

Onte foi un día cargado de emoción e ilusión para os máis peq

25- N no Campomaior

Ao longo destas semanas a comunidade educativa do CEIP Campomaior realizou distintas actividades e experiencias organizadas pola ANP

Actividades da tarde

Nos seguintes enlaces poderedes descargar os formularios para a:

- Inscripción de socio/a na ANPA

Fin de Curso 2021-2022

Hoxe, como fin de peche do curso e de despedida d@s nos@s compañeir@s e profes, o alumnado do centro e o persoal docente puidemos desfrutar ao longo da mañá de distintas actividades organizadas pola nosa ANPA "O Futuro".

Día do Libro 2022

Día do Libro: Que libro seriades como familia?

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR FAMILIAS!