Taboleiro

Campaña Solidaria: recollida de roupa e calzado usado

ENTREGA DE BOLSAS NO HALL DO CENTRO EDUCATIVO ATA O MARTES, 1 DE OUTUBRO

Benvida ao curso 2024/25

No documento adxunto atoparedes información relativa ao comezo deste novo curso sobre a organización do centro e algunhas das súas normas.

PRIMEIRO DÍA (11 DE SETEMBRO)

Todo o alumnado de educación primaria (AGÁS O ALUMNADO DE 1º DE PRIMARIA) accederá ao centro cando sone a música ás 9:30) e dirixirase á aula que ocupou o curso pasado.

O alumnado de 1º EP agardará nas filas de entrada do curso pasado para ser recollido polos titores deste curso.

O alumnado de 5º e 6º de ed. Infantil agardará na fila de entrada do curso pasado para ser recollido polas titoras.

O alumnado de 4º de infantil atenderá ao horario presentado pola titora durante o período de adaptación.

Circular fin de curso 2023-24

NO DOCUMENTO ADXUNTO ATOPAREDES DATOS DE INTERESE PARA ESTE FINAL DE CURSO ASÍ COMO OS IMPRESOS PARA SOLICITAR TRANSPORTE EXCEPCIONAL E CAMBIO DE RELIXIÓN/ATENCIÓN EDUCATIVA PARA O VINDEIRO CURSO

Visita Fina Casalderrey

CONVOCATORIA BOLSAS NEAE: do 30 de abril ao 13 de setembro

Xa se atopa aberto o plazo para solicitar as becas para Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

Recoméndase cubrir os impresos de forma telemática AQUÍ.

Prazo de presentación de solicitudes:

• do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024,  ambos inclusive.

Podedes atopar toda a información no seguinte documento:

25- N, o Campomaior contra a violencia de xénero

Autoría: Estrella Ferreiro

Ao longo desta semana o alumnado do CEIP Campomaior puxo en marcha distintas accións e actividades dende as aulas para conmemorar esta data e traballar conxuntamente para erradicar a violencia machista.

Magosto no Campomaior 2023

FAI CLIC NA IMAXE PARA VER O VÍDEO!!

VINDEIROS DÍAS NON LECTIVOS: 12 E 13 DE OUTUBRO