PROXECTO PALABR-EGAS

PALABR-EGAS é un proxecto que tiñamos programado para realizar a partir do segundo trimestre do curso, facendo unha investigación e recollida de PALABRas galEGAS de interese especial para nós, pola súa "rareza", sonoridade, significado... Para a súa posterior exposición nun gran panel, con especial conmemoración do Día das Letras Galegas.

Pero, se vos animades, podemos ir empezando agora. A continuación podedes ver un ficheiro adxunto onde tedes un modelo a seguir. Trátase de escribir en letras grandes a palabra escollida, debaixo engadir unha foto ou debuxo do termo; e logo engadir a definición e o motivo por que escolléchedes esa palabra.

Cando rematedes, enviades o ficheiro ou foto por correo electrónico. En asunto poñedes PALABR-EGAS e o voso nome.

AnexoTamaño
CALIMBORNIO.pdf70.86 KB