ADMISIÓN ALUMNADO PARA CURSO 22/23
· Calendario :
Prazo Presentación Solicitudes de Admisión:►Do 1 ao 22 de marzo ás 14:00h.(Entregar na secretaría da sede (// Anexo II , ou na aplicación online(2.2.2) , ou na Sede Electrónica(do 1 ao 21 de marzo)// + libro de familia ou DNI do alumno/a, así como certificado de escolarización e convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso) .
Prazo Presentación Documentación Xustificativa: Do 25 marzo ao de 14 abril ás 14:00h.(cando a demanda de prazas sexa superior á oferta deberase presentar documentación: padrón, ...)
Publicación listas provisionais de admitidos e non-admitidos: Antes do 25 de abril Prazo reclamación: 5 días hábiles a partir do día seguinte a súa publicación.
Publicación listas definitivas de admitidos e non-admitidos:Antes do 15 de maioPrazo de reclamación: un mes a partir do día seguinte a publicación deberá presentar recurso de alzada ante a xefatura territorial.
Formalización de Matrícula: Do 20 ao 30 de xuño (presentación do anexo III)
Centros adscrito: CPI CASTRO BAXOI.
· Área de Influencia:
A área de influencia deste centro é o concello de Miño.
· Nota informativa:
1º Cada alumno/a so pode presentar UNHA ÚNICA SOLICITUDE no centro que solicite praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle
2º O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
3º O alumnado que ten reservada nun centro (adscrito), se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia a reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
4º A falsidade nos datos achegados poderá determinar a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
5º O C.E.I.P. de Bemantes non dispón de servizos complementarios de transporte nin comedor.
6º Este centro abrande os cursos do segundo ciclo de Educació Infantil e o 1º e 2º curso de Educación Primaria.
· Prazas vacantes ofertadas para o curso 2020/2021:
As prazas non cubertas nun curso concreto pasarán ao remate do proceso a cubrirse segundo orde de puntuación a nivel xeral.
· Horario de atención e recollida:
Poden achegarse ao centro os luns e xoves dende as 9:00h as 11:30h para entrega de toda a documentación mentres dure o proceso.
Para solicitar más información e entregar toda a documentación noutro horario, deben obrigatoriamente chamar:
981 79 80 68.
· Normativa Reguladora:
* Decreto 254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.
* Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.
*Decreto 13/2022, do 3 de febreiro: Admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos.
* Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
*Orde do 18 de decembro de 2020 que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
* Resolución do 23 de febreiro de 2022 do sorteo das letras de desempate (1º apelido son as letras "V" e "U"; 2º apelido as letras "A" e "Z".)