∎  Aula Virtual

O día a día do CEIP.

DÍA do PAI

DÍA DO PAI

Comezamos unha sorpresa para o DÍA do PAI. Estivemos medindo e recortando; dobrando e forrando pois pensamos que isto será moi útil a hora de escribir unha nota. Acercouse a Covid-19 e deixounos a medias. Claro que o remataremos! Tamén a camisa que está no colexio. Que mágoa!

O ano pasado ... sorprendémolo así:

ASÍ DESPEDIMOS O CURSO ESCOLAR 2018 A 2019

Para recordar momentos moi  importantes para nós e baixo a dirección de Lidia Ois Yáñez logramos, coa participación de  todos, isto que podedes ver no vídeo.

A que sabe a Lúa?

A QUE SABE A LÚA?

Lemos un libro " A que sabe a Lúa? " Pareceunos tan interesante que decidimos dramatizalo.

Participamos todos. Cada un de nós era un personaxe. Coa axuda das nais preparamos os animais.

Lidya e Naty puxeron o decorado. Quedou moi ben.

Aquí vai a adaptación que fixemos.

DÍA DA MULLER

07/03/2020 19:35

DÍA DA MULLER  NO CEIP DE BEMANTES

Agasallo as mulleres no seu día.

Magosto e Samaín 2019

30/10/2019 10:30

O vindeiro día 30 de outubro, convidamos aos profesores e alumnado dos CEIPs de Torres e de Bemantes, xunto coas súas familias, á nosa festa do Magosto e Samaín.

Podedes imprimir a vosa invitación e ver a programación no ficheiro adxunto.