BENVIDOS/AS AO NOSO COLEXIO

TLF: 881 96 01 93

CORREO DO CENTRO: ceip.arteixo@edu.xunta.gal

CORREO ADMINISTRACIÓN: administracion@ceipdearteixo.org

Apertura da biblioteca en horario de tardes

A partir do vindeiro 1 de outubro, a biblioteca do centro abrirá pola tarde as súas portas ao alumnado de Educación Primaria.

A biblioteca abrirá de martes a venres, en horario de 16:05h a 17:50 h, desde o día 1 de outubro ata o 30 de maio. Neste horario, o alumnado poderá asistir á biblioteca para consultar ou desfrutar do noso catálogo bibliográfico así como realizar tarefas relacionadas cos traballos de aula. É importante destacar que estes traballos e/ou tarefas non estarán supervisados polo profesorado de garda.

Para solicitar a actividade deberán cumprimentar o seguinte formulario de inscrición, que estará dispoñible ata o 23 de setembro (a partir desta data non se poderán facer máis inscricións).  https://forms.gle/7WbSeTv9JbVd1q2F8

Os listados do alumnado admitido publicaranse no taboleiro de anuncios de administración o día 26 de setembro.

A partir desta data, e ata o 30 de setembro, as familias que precisen autorizar especificamente para esta actividade a  outras persoas para a recollida do alumnado, ou autorizar ao alumnado de 5º e 6º de E. Primaria a marchar só, deberán entregar en administración esta folla de autorización (pincha aquí) ou ben enviala á dirección administracion@ceipdearteixo.orgco asunto: autorizados biblioteca.

NON se entregará ningún/ningunha alumno/a a ningunha persoa que non estea previamente autorizada.

Antes de realizar a inscrición é importante que lean os CRITERIOS DE FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA EN HORARIO DE TARDE (pincha aquí).

INCORPORACIÓN ADMINISTRATIVA

Acaba de ser nomeada a persoa substituta para a administración do centro. O horario de atención ao público de mañá xoves será de 9:50 a 11:45 horas e o venres de 8:30 a 9:00 horas (con cita previa) e de 9:50 a 11:45 horas, como vén sendo habitual en horario lectivo.

A partir do luns, o horario de atención ao público será o horario do período lectivo que poden ver á esquerda desta páxina.

NOVO AVISO ADMINISTRACIÓN

Seguimos sen contar cunha persoa substituta para administración. O horario de atención ao público para a entrega de documentación relacionada con becas NEAE, matrículas e solicitudes de admisión será de 11:00 a 13:00 horas.

A entrega de cheques pendentes realizarase ao igual que na mañá de hoxe de 12:15 a 13:00 horas (nin antes nin despois desa hora). Lembren presentar o DNI as persoas solicitades e en caso de autorizados traer a autorización asinada e as copias dos DNI solicitados.

A partir do mércores 11, inclusive, a atención ao público estará suxeita ao nomeamento dunha persoa substituta para administración por parte da consellería. En caso de non ser designada,  non haberá atención ao público.

INFORMACIÓN PARA FAMILIAS ALUMNADO 4º E. INFANTIL

HORARIO PERIODO ADAPTACIÓN 4º EDU. INFANTIL 24-25

Este será o horario durante o periodo de adaptacion para o alumnado de 4º de infantil.

Haberá mais información na reunión grupal do martes día 10 ás 12 ,onde se indicará o grupo ao que pertence cada nen@.

Lembrade DESCARGAR a aplicación ABALAR móbil.

PUBLICACIÓN LISTAXES ALUMNADO USUARIO DE TRANSPORTE ESCOLAR 24/25

A partir do martes 10 de setembro poderán consultar no taboleiro de entrada a administración a listaxe de alumnado usuario de transporte en horario de 9:30 a 13:00 horas. Se detectan algún erro, poderán enviar unha mensaxe a administracion@ceipdearteixo.org

CIRCULAR INFORMATIVA COMEZO DE CURSO 2024/2025

REUNIÓNS COAS FAMILIAS INICIO DE CURSO. EDUCACIÓN PRIMARIA

AS ENTRADAS REALIZARANSE POLA PORTA DE CONSERXERÍA.

ABALAR MÓBIL