BENVIDOS AO NOSO COLEXIO

AVDA. ARSENIO IGLESIAS 33B -15142 ARTEIXO

TLF:981641284

Días non lectivos: 11 e 12 outubro

Lembrámoslles que os días 11 e 12 de outubro son días non lectivos e que polo tanto  o centro permanecerá pechado.

Voltaremos ás aulas o mércores 13 de outubro.

Arranca o outono cultural 2021 no concello de Arteixo!!

A concellería de cultura do concello de Arteixo propón unha chea de actividades e espectáculos para este outono. Poden consultar a programación premendo na seguinte ligazón:

Folleto-outono cultural concello de Arteixo

AVISO ADMINISTRACIÓN

Lembrámoslles que para realizar calquera trámite en administración en horario de 09:50 a 11:45 horas é preciso solicitar cita previa no 981 64 12 84.

PROGRAMA DE NATACIÓN ESCOLAR CURSO 2021-2022 CONCELLO DE ARTEIXO

Clases de natación en Vigo | Perfeccionanmiento técnica e iniciación

Desde a Piscina Municipal ofértase a actividade de natación escolar a todo o alumnado de ensinanza primaria que estea interesado. Para máis información premer no enlace de abaixo:

Acceso á información sobre o programa de natación escolar curso 2021-2022

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO 2021-2022

Está aberto o prazo para a solicitude de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

O prazo remata o vindeiro 30 de setembro de 2021

Para consultar a resolución premer aquí.

Para acceder á sede electrónica da convocatoria premer aquí.

9 DE SETEMBRO. COMEZO DO CURSO 2021-22: ENTRADAS

A continuación especifícase a distribución horaria das entradas para o primeiro día de curso. Por favor, preman no enlace para acceder á información.

ENTRADAS 2021

REUNIÓNS INICIAIS COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE PRIMARIA

Preman nos enlaces para acceder á información.

1º de Primaria

2º de Primaria

3º de Primaria

4º de Primaria

5º de Primaria

6º de Primaria

IMPORTANTE!!: POR MOR DAS RESTRICIÓNS COVID, SÓ PODERA VIR UN MEMBRO DA FAMILIA E NON PODERÁN ASISTIR AS NENAS E NENOS.