Benvida

Benvidos/as ao sitio Web do CEIP Aquilino Iglesia Alvariño de Abadín

Taller de Hervé Tullet en directo a través de YOUTUBE

O pasado 8 de outubro os pequenos de educación infantil gozaron dun taller en directo con un artísta referente HERVÉ TULLET.

Esta actividade está enmarcada dentro do proxecto que se leva a cabo na escola dende a biblioteca do centro .

Puidemos ver en directo a HERVÉ a través da aplicación YOUTUBE

.

PREME NA IMAXE PARA VER UN PEQUENO RESUME

Proxecto PIRATAS Curso 2024/2025

O 20 de setembro comeza na escola de Educación Infantil de Abadín, un proxecto para este novo curso 2024/2025 sobre os

PIRATAS

Preme na imaxe para ver un vídeo:

Así comenzamos o curso en Educación Infantil

O 18 de setembro acompañados por o bo tempo, na escola de Abadín , os pequenos de educación Infantil, gozaron dunha actividade no patio exterior, onde puideron xogar en diferentes estacións de xeito rotatorio con auga.

Preme na imaxe para ver un pequeno vídeo:

Día do libro 2024

Etiquetas :

Se un bo conto queres escoitar preme en cada imaxe e o poderás desfrutar.

Día da familia: A familia que se escolle

O pasado 15 de maio celebramos unha xornada compartida coa nosa comunidade educativa.

O noso alumnado, profesorado, nais e pais e parte dos usuarios do centro de Día de Abadín celebramos o primeiro encontro das Familias que se escollen.

Como invitados tivemos a sorte de contar con XOTRAMU e algún que outro taller de manualidades así como o Karaoke que montaron a nosa Teacher coa auxiliar de conversa.

Tedes a continuación un vídeo resumo de todas as actividades que realizamos premendo na seguinte imaxe.

Fondo solidario libros

Aproxímase o Día da Familia

Etiquetas :

O vindeiro 15 de maio celébraremos o día da Familia. O centro volve abrir as súas portas para recibirvos, para recibir a unha parte fundamental da nosa comunidade educativa.

Se queredes asistir durante este día a celebralo con nós avisade a/ao vosa/o titor/a para poder distribuirnos da mellor maneira posible.

Semana do Libro 2024

Etiquetas :

Se coa lectura queres disfrutar accede á nosa biblioteca de Lerflix ou del Ler+ para todos os cursos. Premede na imaxe e escollede o voso curso.

Boa Viaxe a través dos libros.

Día de concienciación da Síndrome de Down

O alumnado de 3º de EP, da man de Laura e Álex, tráennos unha proposta para traballar o próximo 21 de marzo.

Queren cocienciar sobre esta Síndrome facéndonos partícipes na actividade.

Se queres participar con tennis diferentes terás que vir.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013