Benvida

Benvidos/as ao sitio Web do CEIP Aquilino Iglesia Alvariño de Abadín

Día de concienciación da Síndrome de Down

O alumnado de 3º de EP, da man de Laura e Álex, tráennos unha proposta para traballar o próximo 21 de marzo.

Queren cocienciar sobre esta Síndrome facéndonos partícipes na actividade.

Se queres participar con tennis diferentes terás que vir.

Experiencie Dinosauria

Os peques de infantil, 1º e 2º de primaria disfrutaron o pasado mércores 13 de marzo de unha saída relacionada co PROXECTO DE DINOSAUROS,que todos eles compartiron nas aulas . Pincha na imaxe para ver un breve resumo:

Apertura do prazo de admisión

Etiquetas :

Apertura do prazo de admisión para alumnado que se incorpe a centro educativos para o vindeiro curso 2024-2025.

Se premedes na imaxe teredes o prazo para presentar devanditas solicitudes.

Chega o entroido e con el... os mandatos do Trasno!

Se o entroido queres gozar dende luns os mandatos terás que acatar!

Pinchade na imaxe e preparádevos.

Admisión de alumnos

Etiquetas :

Dende o pasado 15 de xaneiro ata o vindeiro 5 de febreiro estará aberto o proceso de reserva para a admisión do alumnado que remata etapa.

Para ver un resumo pinchade na imaxe que aparece a continuación.

Xornada de Sensibilización: Asociación ONCE

O pasado luns 4 de decembro, visitáronnos dúas profesionais da Asociación ONCE. Nestas xornadas de sensibilización enmarcadas no Contrato-Programa INCLÚE-T, o noso alumnado puido achegarse á atención das persoas con cegueira. Deixamos un vídeo onde se pode visualizar o transcurso da xornada premendo na imaxe.

Xornada de Sensibilización: Asociación ONCE

Día internacional dos dereitos da infancia

O pasado luns celebramos o Día Internacional dos dereitos da Infancia.

Durante este curso consideramos adicarllo ao Dereito de todo neno e nena a ter un fogar.

A nosa biblioteca converteuse nunha habitación infantil e todos e todas, preparados en pixama, esperábamos ansioso a visita das nosas familias para comezar un maratón de contacontos.

Premede na imaxe para ver como saiu todo.

Día Contra a Violencia de Xénero

Durante estas semanas traballamos cancións de xogos populares da nenez dos nosos pais, avós, tíos.... e... atopámonos con cousas que non nos gustaron nada.

Aquí vos deixamos o por que da nosa negativa ante estas cancións e a nosa opción para melloralas.

Premede na seguinte imaxe e veredes o resultado.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013