7ª Festa da Froita autóctona

O pasado xoves 30 de outubro, celebramos no centro a 7ª festa da Froita autóctona. Nesta ocasión adicada a D. Carlos Fornos, falecido hai uns meses e que fora presidente da AGFA e un dos impulsores desta festa.

Nesta ocasión o alumnado do centro, por cursos traballou sobre unha froita e desvelounos os seus beneficios.

Toda a representación xirou en torno a un telexornal presentado polo alumnado de sexto de primaria, cpntando coa axuda dos reporteiros (tamén alumnado de xesto), desprazados aos distintos eventos e que nos deu boa conta dos distintos traballos realizados polos diferentes cursos.

Por suposto contamos coa colaboración do AGFA do Eume que organizou o concurso de froita con agasallos para todos os participantes. Do mesmo xeito agradecemos a colaboración do ANPA que entregou os premios ao concurso de cabazas.

Temos que facer especial mención a pequena homenaxe feita a Carlos Fornos, e agradecer a presenza e colaboración da súa familia. Podedes ver a presentación de homenaxe no seguinte enlace: CARLOS FORNOS.

Grazas a todos pola vosa colaboración.

Coma sempre tedes as fotos na GALERÍA de FOTOS  e os vídeos na GALERÍA DE VÍDEOS.

Deixámosvos cunha pequena presentación da xornada.