O NOSO COLEXIO É.....

PUBLICACIÓN DEFINITIVA FONDOS LIBROS 2017-18

Enviamos arquivo adxunto coa listaxe de fondos libros para o curso 2017-18 definitiva.

Lembrar que en algún curso de primaria se utiliza libro de valores, pero nada máis será para o alumnado que NON faga relixión.

Informamos que en breve empezarán as obras de ampliación do colexio no edificio actual e por seguridade de toda a Comunidade Educativa o colexio permanecerá pechado, tendo nada máis acceso  o persoal autorizado da empresa encargada da obra.

Para calquera consulta podedes utilizar o e-mail do colexio

ceip.castelao.vigo@edu.xunta.es

Un saúdo e boas vacacións

O Equipo Directivo

RECOLLIDA CHEQUES AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Lembramos ás familias ás que lles foron adxudicadas axudas para adquisición de libros de texto e material escolar, e que non recolleron o cheque nos días 4 e 5 de xullo de 2017, que poderán recollelos no mes de setembro a partir do día 1.

LIBROS DE TEXTOS E MATERIAL. CURSO 2017/2018

NO ARQUIVO ADXUNTO ATOPAREDES

AS LISTAXES DE LIBROS E MATERIAL

PARA CADA UN DOS CURSOS

DO VINDEIRO 2017/2018.

NOTA ACLARATORIA MATERIAL INGLÉS PRIMARIA

O alumnado que xa dispoña de diccionario de inglés de cursos anteriores non ten que mercar ningún outro. A recomendación de diccionario que aparece na nota de material entregada a fin de curso é para aqueles nenos/nenas que precisen mercar un porque non teñen.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017 / 2018

Publicado no DOG do 22 de xuño de 2017 o calendario escolar para o vindeiro curso 2017/2018.