O NOSO COLEXIO É.....

COÑECIMOS O TÍTULO DO NOSO PDI PARA CELEBRAR O DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Alumnado participando na actividade

Premede aquí para acceder ó blog da Biblioteca e coñecer a actividade polo miúdo

MAMASINA! QUE MEDO!

Samaín

Celebramos o Samaín en familia.

O 31 de outubro resultou chuvioso. Por iso os nenos e nenas de Infantil non poideron practicar os xogos que estiveron preparando en días anteriores, tal e como estaba programado.

Sen embargo, a chuvia non foi obstáculo para pasar un día de medo. Grandes e cativos sacaron do armario as súas galas máis sinistras e gozaron cunha merenda na que non faltaron os pratos máis repugnantes, tal e como pedía a ocasión.

Mirade que ben o pasaron! (premede neste enlace para ver máis fotos)

Grupo de alumnos e alumnas

Mentres tanto, o alumnado de Primaria celebraba o Samaingosto. Si, si...! O Magosto con vestimenta de Samaín. O bo facer das familias decorando a escola e asando as castañas resultou fundamental nunha festa que comezou con xogos tradicionais e rematou saboreando as castañas asadas. Dá gusto estarmos todos xuntos gozando da festa!

Alumnado saíndo da escola para celebrar o Magosto

(Premede neste enlace para ver outros momentos da xornada)