Benvidos ao CEE de Panxón!

É un Centro de Educación Especial que depende da Consellería de Cultura e Educación da Xunta de Galicia. Traballamos con alumnado con Trastorno Grave de Conduta.

MENÚ COMEDOR 3ª SEMANA SETEMBRO

Ola de novo!! Benvidos a un novo curso escolar!! Como o curso pasado, iremos publicando o menú correspondente de cada semana nesta web. Aquí vos deixamos o da 3ª semana de setembro.

BO PROVEITO E A POLO CURSO 2018/19!!

TOLOS CIENTÍFICOS NA NOSA MÁQUINA DE TOLERÍAS

Os alumnosde Primaria do noso centro converten a nosa biblioteca nun verdadeiro alboratorio de experimentación onde ocorren cousas tan divertidas coma incribles.

Lembrade que podes acceder á súa canle de  Youtube desde esta páxina clicando na imaxe da dereita, onde podedes darlle un lote de "likes", porque os merecen!!

E tampouco deixes de visitar o blogue da nosa Biblioteca "A MÁQUINA DE TOLERÍAS" tamén á dereita!!

Aquí nos explican cómo podemos facer un holograma fácilmente:

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2015/16

Este é o calendario escolar para o vindeiro curso 2015/16: