warning: Invalid argument supplied for foreach() in /srv/www/drupal6/sites/all/modules/cck/content.module on line 1286.

Benvidos ao CEE de Panxón!

É un Centro de Educación Especial que depende da Consellería de Cultura e Educación da Xunta de Galicia. Traballamos con alumnado con Trastorno Grave de Conduta.

MENU 4ª SEMANA MARZO

Rematamos o mes de marzo, na semana na que o día 27 celébrase o Día Mundial do Teatro creado polo Instituto Internacional do Teatro (ITI) en 1961.

Durante este día celébranse en todo o mundo actos e eventos relacionados coa escena. Un dos máis importantes é a mensaxe internacional por parte dunha figura de talla mundial por invitación do ITI. Nesta mensaxe, unha persoa de relevancia comparte as súas reflexións acerca da cultura e o teatro.

O Instituto Internacional do Teatro anima a toda a sociedade a celebrar o Día Mundial do Teatro: teatros, centros e institucións das artes escénicas, universidades, institucións gobernamentais, ministerios de cultura, profesionais ou amantes do teatro de todo o mundo están convidados a celebrar o Día Mundial do Teatro.

FELIZ SEMANA E BO PROVEITO!!

MENU 3ª SEMANA MARZO

O menú desta semana máis curta por mor do festivo...

MENU 2ª SEMANA MARZO

Logo dos días de Entroido, volvemos,e aquí vos deixamos o menú desta semana.

MENÚ COMEDOR 1ª SEMANA MARZO - DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O 8 de marzo celébrase o Día Internacional da Muller, que outrora se chamaba Día Internacional da Muller Traballadora, eliminando este último adxectivo por considerar que todas as mulleres, traballen fóra de casa ou non, son traballadoras, xa que o traballo doméstico é considerado como un traballo duro e sen remunerar, pero en definitiva, traballo.

O Día Internacional da Muller foi institucionalizado pola ONU en 1.975 pero celébrase historicamente desde 1.911 e conmemora a loita das mulleres pola súa participación activa na sociedade en igualdade de oportunidades. Todos os anos elíxese un tema para a celebración deste día.

O tema para 2019 é: "Pensemos en igualdade, construamos con intelixencia, innovemos para o cambio" e céntrase nas formas innovadoras nas que podemos avogar pola igualdade de xénero e o  empoderamiento das mulleres, en especial nas esferas relativas aos sistemas de protección social, o acceso aos servizos públicos e a infraestrutura sustentable.
Máis información facendo clic na imaxe de arriba.

Tamén vos adxuntamos o menú destes dous días

Ricardo Blach, patrón do Alakrana

O pasado 30 de xaneiro visitounos Ricardo Blach, que fora patrón do atuneiro Alakrana, e comprtiu con nós as súas vivencias ao longo de toda a súa extensa vida adicada ao mar, incluindo tamén o ataque que sufriron no 1999 por parte dos piratas somalíes nas augas do Índico.

Gracias Ricardo por compartir as túas vivencias con nós!

n/d

MENU 4ª SEMANA FEBREIRO

Logo dun pequeno paréntese motivado por problemas técnicos na nosa web, aquí tendes o menú correspondente a esta última semana de febreiro, na que xa estamos ás portas da festa do Entroido!!!

Coidado coas orellas e filloas!!

BO PROVEITO!!!

MENU 1ª SEMANA FEBREIRO

Comezamos o mes de febreiro, adxuntando o menú do comedor para esta semana, e lembrando que hoxe día 4, é o Día Mundial contra o cancro, promovido pola Organización Mundial da Saúde, o Centro Internacional de Investigacións sobre o Cancro (CIIC) e a Unión Internacional contra o Cancro (UICC) co obxectivo de aumentar a concienciación e mobilizar á sociedade para avanzar na prevención e control desta enfermidade.

O cancro é un proceso de crecemento e diseminación incontrolados de células. Pode aparecer practicamente en calquera lugar do corpo. O tumor adoita invadir o tecido circundante e pode provocar metástase en puntos distantes do organismo. 1 de cada 2 homes e 1 de cada 3 mulleres terá cancro nalgún momento da súa vida. Cada ano diagnostícanse no mundo 14 millóns de casos novos e a enfermidade provoca 8,2 millóns de mortes.

É moi probable que nós mesmos ou alguén da nosa familia teñan cancro nalgún momento das súas vidas. Un terzo dos casos de cancro máis comúns pódense previr a través de hábitos de vida saudables. Os principais factores de risco son o tabaco, o alcol, a contaminación, a mala alimentación, a inactividade física e as infeccións oncoxénicas.

A investigación tamén é un punto importante. O investimento en investigación veríase recompensada polo aforro que supoñería tratar, e curar a moitas persoas.

FRIKEANDO NAS ONDAS - CAPITÁN MIGUEL

Hoxe tivemos a oportunidade de achegarnos ao mundo do mar, gracias ao capitán Miguel, de Baiona, que tivo a ben achegarse aos nosos estudios para compartir con nós as súas vivencias ao longo de mooitos anos de navegación polas augas de diferentes océanos. Nesta entrevista puidemos comprender de primeira man o que é vivir no mar.

MOITAS GRACIAS A MIGUEL E A TODOS OS QUE TRABALLAN NO MAR!!!

19:00 minutes (26.11 MB)