Benvidos ao CEE de Panxón!

É un Centro de Educación Especial que depende da Consellería de Cultura e Educación da Xunta de Galicia. Traballamos con alumnado con Trastorno Grave de Conduta.

MENÚ COMEDOR 1ª SEMANA NOVEMBRO

Xa estamos no mes de novembro, cara ao remate deste ano 2018. Aquí tendes o menú desta 1ª semana (lectiva) deste mes que acabamos de estrear.

MENÚ COMEDOR 5ª SEMANA OUTUBRO

Chegamos ao remate deste mes de outubro! Deixámosvos o menú destes últimos tres días que nos quedan para rematar o mes.

MENÚ COMEDOR 4ª SEMANA OUTUBRO

Xa imos rematando o mes de outubro, o mes rosa, o mes internacional da loita contra o cancro de mama.

Esta semana no noso comedor escolar temos o menú que podedes descargar no adxunto. E coma sempre:

MENÚ COMEDOR 3ª SEMANA OUTUBRO

Aquí tendes o menú previsto para esta 3ª semana de outubro. Lembra que podes descargalo clicando no arquivo adxunto.

BO PROVEITO!!!

AQUARIUM FINISTERRAE

O pasado 26 de setembro visitamos o Aquarium Finisterrae da cidade da Coruña, onde nos puidemos somerxer no asombroso mundo submarino, ampliando os nosos coñecementos das especies que habitan os nosos fondos e outros fondos non tan próximos.

Aquí tendes un pequeno resumo gráfico neste álbum

Álbum: CURSO 18/19 -> AQUARIUM FINISTERRAE

VISITA PORTO DE VIGO E AO INSTITUTO MARÍTIMO PESQUEIRO ATLÁNTICO

O pasado mércores 10 de outubro os alumnos de Secundaria fixemos unha visita ao Porto de Vigo, onde aprendemos sobre o funcionamento da descarga, venta e distribución da producción pesqueira que chega diariamente ao Porto vigués.

Ao remate tamén visitamos as instalacións do Insituto Marítimo Pesqueiro do Atléntico, onde coñecemos de primeira man a formación que alí se recibe.

Podes clicar na galería para ver as imaxes

Álbum: CURSO 18/19 -> VISITA PORTO DE VIGO E AO INSTITUTO MARÍTIMO PESQUEIRO ATLÁNTICO

MENÚ COMEDOR 1ª SEMANA OUTUBRO

Comezamos o mes de outubro, camiño do outono, e nesta 1ª semana de mes no noso comedor escolar temos o menú que atopades no adxunto.

MENÚ COMEDOR 4ª SEMANA SETEMBRO

Xa estamos de cheo no novo curso!! Aquí temos o menú para tomar enerxía e poder afrontar con garantías esta semana.

MENÚ COMEDOR 3ª SEMANA SETEMBRO

Ola de novo!! Benvidos a un novo curso escolar!! Como o curso pasado, iremos publicando o menú correspondente de cada semana nesta web. Aquí vos deixamos o da 3ª semana de setembro.

BO PROVEITO E A POLO CURSO 2018/19!!