Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O Equipo de Dinamización do Plan Dixital realizará, polo menos, unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións deste Plan.
A persoa coordinadora do PDC reunirase como mínimo unha vez por trimestre coa persoa mentora ADIX do noso ámbito xeográfico, para realizar o seguimento do proxecto.
A persoa coordinadora do PDC terá acceso a ferramenta EduCalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
17/10/23 Reunión presencial co ADIX do noso ámbito xeográfico.
Xa temos acceso á Aula Virtual ADIX_Tui que empregaremos como principal medio de comunicación, en todo caso mantemos abertas todas as posibles liñas (correo electrónico, comunicación telefónica co centro e móbil persoal, vídeo conferencia,...).
Tamén comprobamos o acceso á aplicación EduCalidade con permisos de edición. Revisamos os distintos apartados da aplicación no PDC, facendo principal fincapé nos seguintes puntos:
-
Introdución
-
Data de aprobación do Consello
-
Data de aprobación/ información Claustro
-
-
Contexto DAFO
-
Revisión e actualización
-
-
Obxectivos
-
Procedemento de borrado
-
Procedemento para a creación de novos Obxectivos
-
Introdución das Accións
-
-
Comunicación e Difusión
-
Revisión e actualización
-
-
Seguimento
-
Borrado/Actualización dos cadros de texto
-
-
Avaliación
-
Borrado/Actualización dos cadros de texto
-
-
Anexos
Traslado a notificación recibida desde SSCC indicando que se amplía o prazo de aprobación do PDC 2023_2024 ata o 06 de novembro.
Tamén comprobamos como os nosos PDC xa son visibles e de ámbito público na aplicación EduCalidade.
O pasado 09 de outubro xa se celebrou o Claustro e o Consello Escolar para informar e aprobar o PDC para o vindeiro curso 2023-24 coa definición dos novos obxectivos. Tamén realizamos a actualización da lapela Vixencia e do seguimento das Accións que xa se levaron a cabo dentro dos distintos Obxectivos.
Revisamos a lexislación vixente aplicable ó actual PDC e o actualizamos na lapela de Introdución da aplicación de Educalidade.
Marcelino Veiguela como membro do EDPD transmite as seguintes consideracións en relación ós Obxectivos do noso PDC:
-
Un dos obxectivos podería ser a dispoñibilidade da wifi edu.xunta.gal para o 100% do profesorado, persoal non docente, alumnado de 2ºBAC, alumnado de CS e para os estudantes de intercambio ERASMUS. Unha das funcións do Equipo podería ser axudar neste proceso.
09/01/24 Reunión presencial co ADIX do noso ámbito xeográfico.
Nesta 2ª reunión, tras deixar o PDC correctamente trasladado á aplicación EduCalidade, o obxectivo principal é realizar o seguimento de cada un dos Obxectivos analizando as Accións particulares dos mesmos.
Na reunión seguimos a seguinte Orde do día:
-
Sinatura da acta anterior.
-
Corrección de posibles eivas do PDC na aplicación EduCalidade.
Revisado todo o trasladado na aplicación EduCalidade non se aprecia ningunha incidencia.
-
Recollida das RRSS utilizadas polo centro educativo.
As RRSS utilizadas quedan recollidas nesta acta no apartado correspondente.
-
Recollida da planificación de formación específica sobre competencia dixital (través dun PFPP).
A formación específica en competencia dixital solicitada no PFPP do centro queda recollida nesta acta no apartado correspondente. Tamén se achega no seguimento das Accións particulares os ANEXOS I e II que recolle os participantes, contidos, obxectivos... documentación necesaria para a súa solicitude.
-
Revisión do estado dos Obxectivos O01PD, O02PD...
Recollemos na aplicación o estado actual de cada Obxectivo, trocando de Pendente, a Parcialmente ou Acadado no caso correspondente.
-
Seguimento particular das Accións vencidas en cada obxectivo A01.1, A01.2...
Definimos as accións levadas a cabo e que recollen no seu seguimento particular a súa execución e, no caso de telas, as evidencias documentais:
AO1.1: Creación dun GT orientado á adquirir destrezas no manexo do Polo creativo. REALIZADO
AO1.2: Comunicación en Claustro presentando o espazo e promovendo a súa utilización. REALIZADO
AO1.3: Deseño actividades para favorecer o desenvolvemento das competencias dixitais.
AO1.4: Participación nas formacións específicas que se determinen.
AO1.5: Emprego do Polo creativo como infraestrutura esencial prevista no PDC.
AO1.6: Avaliación do Polo Creativo.
AO2.1: Comunicado ó profesorado sondeando as súas necesidades e intereses formativos. REALIZADO
AO2.2: Incorporación d@s interesad@s ós GT propostos no listado da Sala de Profesores. REALIZADO
AO2.3: Presentación na Consellería do PFPP do centro. REALIZADO
AO2.4: Formación do profesorado integrante dos GT creados segundo a programación das sesións.
AO2.5: Avaliación accións formativas.
AO3.1: Creación dun GT orientado á xestión e mantemento da páxina web do centro. REALIZADO
AO3.2: Comunicación ó Claustro presentando as modificacións. REALIZADO
AO3.3: Comunicación da actualización ás familias por ABALAR Mobil. REALIZADO
AO3.4: Reunións periódicas do GT analizando a páxina e programando melloras. REALIZADO
AO3.5: Depuración de Erros, actualización, mantemento e mellora continua do espazo web.
AO3.6: Avaliación do estado da Páxina web e propostas de mellora.
AO4.1: Analise do estado actual do espazo e determinación das necesidades.
AO4.2: Execución das modificacións plantexadas pola comunidade educativa.
AO4.3: Avaliación do estado e uso da Aula Virtual e propostas de mellora.
-
Evidencias documentais para acreditar o cumprimento das nosas Accións (cando sexa posible) e que podemos achegar no seu Seguimento.
Se achegan as evidencias documentais existentes no seguimento particular de cada Acción na aplicación EduCalidade.
-
Actualización na lapela Seguimento --> 1º trimestre e 2º trimestre.
Actualizamos o apartado 1º trimestre dentro da lapela Seguimento na aplicación EduCalidade, recollendo toda a actividade relacionada coa coordinación do PDC durante o primeiro trimestre.
Avaliación
A avaliación deste plan dixital realizarase cun seguimento, tanto do desenvolvemento do plan como da consecución dos obxectivos formulados. Trimestralmente, a persoa responsable de cada obxectivo fará un seguimento do avance de cada unha das accións para acadar os obxectivos propostos, e fará as modificacións oportunas (en canto a temporalización, axuste de indicadores...), que constará no seus seguimentos. Na avaliación sumativa, a persoa responsable indicará, en función dos indicadores, se o obxectivo foi realizado ou aprazado para o curso seguinte. Así mesmo, fará constar nas valoracións finais as modificacións realizadas e as posibles propostas de mellora de cara o curso seguinte.
Extracto punto 3.2: Obxectivos, indicadores e accións
- Obxectivo: Optimización do Polo creativo organizado para fomentar a creatividade nun contexto de aprendizaxe competencial
- Número de actividades TIC tipo obradoiro desenvoltas.
- Indicador do obxectivo: Proxectos realizados no Polo creativo.
- Responsable: Mariña Lopez
- Formación continua do profesorado.
- Indicador do obxectivo: Liñas do PFPP no eido dixital.
- Responsable: Marcelino Veiguela Fuentes.
- Mellora e Mantemento da páxina web do centro.
- Indcador do obxectivo: Número de visitas.
- Responsable: Marta Rey Mallén.
- Estruturar a Aula Virtual Moodle do centro. Espazo de acollida de Cursos/documentación da comunidade educativa/Repositorio recursos...
- Indicador de obxectivo: Estatísticas de utilización.
- Responsable: Jacob Seijas Cal.
Comunicación e difusión
Unha vez elaborado o PDC pasará polos órganos colexiados do centro para a súa validación.
Este documento presentarase a todo o Claustro e será aprobado polo Consello Escolar
-
O plan dixital será público na seguinte ligazón que proporciona a aplicación EduCalidade https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36019529.
-
Na páxina web do centro e na Aula Virtual faremos acciseble esta ligazón.
-
Informarase ás familias a través da aplicación Abalar Móbil.