Debilidade |
O alumnado non aprende de maneira eficiente a creación de contidos dixitais, moitas veces distraido pola multitude de contidos que hai á súa disposición na rede. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Mostra certa reticiencia a traballar determinados contidos dixitais en combinación con outros medios. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Debido á pandemia, perda dunha base firme de coñecementos, así como das ganas de innovar e investigar na aplicación das novas tecnoloxías ao proceso educativo. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Uso dos equipos dixitais para actividades que nada teñen que ver con aspectos de aprendizaxe ou mellora de competencias. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Falta de interese nalgúns casos por mellorar as súas competencias en materia dixital para axudar aos seus fillos. |
Familias |
Si |
Debilidade |
Algunhas familias non están afeitas ao uso das novas tecnoloxías como ferramenta educativa e mostran certa reticencia. |
Familias |
Si |
Debilidade |
Descoñecemento en moitos casos de ferramentas como o "control parental" habilitable nos portátiles para protexer aos seus fillos dun mal uso das ferramentas dixitais. |
Familias |
Si |
Debilidade |
O noso centro os espazos físicos facilitan o ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais, pero estes son escasos e insuficientes, o que obriga a establecer unha rotación de quendas á hora do seu uso. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
As dimensións do centro (edificio central de tres plantas, pavillón e zona axardinada con pistas) non axudan a ter unha rede wifi estable ou que alcance a todos os lugares necesarios. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Conexión a internet pouco estable pola falta de nodos de fibra directos ao centro, o que obriga a "solucións creativas" para obtela (tender un cable de fibra varios centos de metros desde o nodo máis próximo ao centro). |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Sistema de repetidores wifi no centro parcheado constantemente por falta dun investimento adecuado. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Os diferentes medios e materiais usados obrigan a un constante mantemento da rede local e dos equipos docentes debido ás inestabilidade provocada na rede. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
As aulas carecen dunha impresora conectada ao equipo da clase co que hai que recorrer á impresora de secretaría para as copias necesarias de distintos contidos para o alumnado. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Falta de coordinación entre os distintos departamentos á hora de realizar proxectos interdisciplinares conxuntos. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Pouca participación do Consello Escolar nas actividades lectivas do centro. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No centro, a pesar de que hai unha estratexia dixital, esta está nas súas fases inciales e necesita ser desenvolta máis amplamente. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
No centro non se avalían os progresos en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Algúns programas de recuperación son obsoletos e non teñen en conta as novas tecnoloxías. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Métodos tradicionais de avaliación que dificultan o uso do portfolio ou as rúbricas. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
O profesorado atopa dificultades para utilizar as tecnoloxías dixitais á hora de avaliar as habilidades do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O plan debería estar elaborado por todo o claustro de profesores, pero son moi poucos os que mostran certo interese niso. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O uso de metodoloxías tradicionais por parte dunha parte profesorado non favorece a aplicación das novas tecnoloxías na aula. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O profesorado non utiliza as tecnoloxías dixitais para que o alumnado poida realizar observacións construtivas sobre o traballo dos seus compañeiros. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O profesorado non fomenta de maneira adecuada a participación do alumnado en proxectos interdisciplinares usando tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Non se usan de forma adecuada por parte do profesorado as tecnoloxías dixitais para facilitar unha retroalimentación eficiente ao alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O persoal non docente carece duns coñecementos amplios para poder crear ou traballar con recursos dixitais. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
O alumnado pode usar distintos dispositivos dixitais que o centro posúe e pon á súa disposición en distintas aulas do mesmo (biblioteca, sala de informática e aulas). |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
No noso centro vélase por que o alumnado aprenda a actuar dunha maneira segura na internet. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
O alumnado aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas que atopou na internet. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Non hai moita conflitividade no centro, o que facilita o desenvolvemento de todo tipo de actividades grupais. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
O centro asegúrase de que o alumnado desenvolva as habilidades dixitais para diferentes materias. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Boa vontade de traballo á hora de facer actividades grupais, participar en certames de distinta índole e que involucren ás novas tecnoloxías. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Moi boa aceptación por parte do alumnado da plataforma Classroom for Education, de Google, para desenvolver todo tipo de actividades e estar en contacto constante cos seus profesores e o centro. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
A maioría contan cunha conexión da internet en casa, o que favorece a continuación do traballo realizado nas aulas relativo ás novas tecnoloxías.
|
Familias |
Si |
Fortaleza |
As familias están abertas a unha comunicación constante e activa co centro en moitos casos. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
As familias móstranse interesadas en mellorar a comprensión do uso de ferramentas que involucran as novas tecnoloxías, tales com Abalar móbil. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
O compromiso de moitas familias de manter en bo estado o equipo portátil do alumno e traelo cargado de casa, o que facilita o desenvolvemento das clases. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Hai un compromiso coas actividades realizadas no centro, chegando á colaboración activa en moitos casos. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
No noso centro existen medios de protección de datos de acordo á lei comunitaria sobre centros educativos. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Disponse dun técnico en mantemento que presta asistencia cando xorden problemas coas tecnoloxías dixitais. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
No noso centro a infraestrutura dixital apoia o ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
O centro conta con dispositivos dixitais ao dispor do profesorado para o seu uso no ensino. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Póñense ao dispor do alumnado dispositivos dixitais que son propiedade do centro para que o alumno póidaos usar cando os necesite. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
O centro pon ao dispor dos alumnos con necesidades educativas especiais tecnoloxías asistenciais adaptadas de forma individual. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
O centro posúe ou administra dispositivos portátiles que o alumnado pode levar a casa no caso de que sexa necesario. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
A dirección apoia ao profesorado para que explore novas modalidades de ensino.
O centro dispón ademais de servizo de comedor durante toda a semana, o que facilitica a conciliación familiar, contando tamén co Plan Madruga.
Numerosas actividades extraescolares que abarcan multiples ámbitos como os idiomas (inglés e alemán), as artes plásticas (taller de pintura), actividades deportivas (karate e ximnasia rítmica), así como tamén a oferta en curso de Informática para Primaria e Róbotica para todos os niveis educativos. |
Oferta |
Si |
Fortaleza |
O uso da plataforma Classroom como base para o traballo de aula virtual, tamén permite a asistencia ás clases daqueles alumnos que han de gardar corentena polo Covid a través da ferramenta de videoconferencia da propia plataforma. Esta caracterízase por unha gran estabilidade e a seguridade, evitando a filtración dos datos do alumnado fose da contorna educativa. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Todas as aulas contan cun computador para o profesorado e con taboleiro dixital, ademais de conexión Wi-fi. |
Oferta |
Si |
Fortaleza |
Celébranse ao longo do curso actos relacionados coa convivencia como o Día da Paz, Dia da síndrome de Down, Día da muller, así como actividades relacionadas con festivos locais e nacionais (Magosto, Samaín, Nadal, Entroido, etc.) que moitas veces involucran o uso de novas tecnoloxías. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Concienciación do equipo directivo da importancia do uso das TICs e da realización dun Plan Dixital de Centro que sexa práctico e eficiente. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O centro conta con certificación ISO de calidade, o que modernizou e homoxeneizou gran cantidade de documentos do mesmo. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo involucra ao profesorado no desenvolvemento da súa estratexia dixital. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Integración do Plan Abalar a partir de 5º de Primaria ata 4º da ESO. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O centro dispón dun histórico de datos sobre aspectos do funcionamento do mesmo (satisfacción medida a través de enquisas anuais, aprobados e materias impartidas...) o que facilita o establecemento de liñas de actuación obxectivas. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O noso profesorado usa de forma regular tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro educativo. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado emprega, na medida do posible, contornas virtuais de aprendizaxe co alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O noso profesorado adoita buscar recursos dixitais en liña para enriquecer o proceso de aprendizaxe. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Facilítase o acceso á posibilidades do DCP no relativo ao ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado reforza o seu labor de ensino mediante a creación de recursos dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
As tecnoloxías dixitais úsanse para facilitar a colaboración entre o alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado usa tecnoloxías dixitais para adaptar o seu método de ensino ás necesidades individuais do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Tanto o orientador, como outros profesores auxiliares, teñen acceso e conta na plataforma Classroom para manter o proceso de ensino e aprendizaxe o máis actualizado posible. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
O persoal non docente participa de forma activa na inclusión do alumnado con NNEE ou discapacidades nas actividades grupais e colectivas, tanto a nivel de aula como de centro. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
O orientador do centro participa activamente, en colaboración co profesorado e a dirección do centro, na organización de charlas e eventos relacionados con aspectos craves de problemáticas social a través do uso das novas tecnoloxías: chalas, vídeos e conferencias sobre violencia de xénero, bullying, oportunidades laborais e futuro educativo, educación sexual, etc. |
Persoal non docente |
Non |