Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguemento do desenvolvemento do plan dixital e da consecución dos obxectivos levarase a cabo tendo como referente os valores previstos para os indicadores dos obxectivos establecidos.
Avaliarase tanto o proceso, como a consecución do obxectivo ao final do propio proceso.
Polo tanto estableceranse dous tipos de avaliación:
- Avaliación procesual.- realizarase ao final de cada trimestre e incluirán o estado da execución das accións, a análise e a valoración dos resultados. De ser o caso, tamén as posibles modificacións das accións (e os motivos) e as propostas de mellora. - - Avaliación final.- realizarase a final de curso e incluirá a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Con esta finalidade achéganse as seguintes ítems:
- Escala de Likert en 4 niveis para a avaliación procesual.
-
Levouse a cabo con éxito.
-
Levouse a cabo con éxito modificando a planificación inicial.
-
Levouse a cabo sen éxito
-
Non se levou a cabo
Observacións
(modificacións e motivos das mesmas ou propostas de mellora)
-
- Tres niveis de consecución para a avaliación final.
- Realizado
- Aprazado
- Pendente
Observacións
O01PD: Promover e aplicar un uso seguro, creativo e crítico das tecnoloxías dixitais na aula a través da formación do profesorado para potenciar o benestar dixital do alumnado.
A01.1. Formación. Solicitar formación ao CFR a través dun PFPP no uso equilibrado e responsable das tecnoloxías dixitais na aula (Cerebro e Pantallas). Realizada.
O02PD: Actualizar e/ou renovar e inventariar os dispositivos dixitais e espazos do centro para a súa posterior inclusión na app INVENTARIO
AO2.2 Creación de Inventario Dixital: Realizar unha táboa na que se recolla algúns datos relevantes dos equipos a revisar: Modelo, marca, número de serie, ano, espazo, situación, que posteriormente será necesaria para incluír na aplicación INVENTARIO. Realizada.
AO2.5 Participación en Programas de Innovación: Propoñer a participación en programas de Innovación que promova Consellería nos que se poida acadar equipamento tecnolóxico. Realizada.
O03PD: Integrar o uso educativo do panel dixital interactivo no currículo escolar, fomentando o aprendizaxe interactivo e mellorando a participación e comprensión do alumnado dende unha perspectiva segura, crítica e responsable do seu uso.
AO3.2. Seguridade e coidado do panel: Proporcionar instrucións claras sobre como manter e coidar o panel dixital interactivo, así como sobre as medidas de seguridade que deben seguirse ao usalo. Realizada.
AO3.4. Implementación: Implementar o uso do panel na aula, comezando con actividades sinxelas e aumentando gradualmente a complexidade á medida que o alumnado se familiariza coa tecnoloxía. Realizada en proceso do curso.
O01PD: Promover e aplicar un uso seguro, creativo e crítico das tecnoloxías dixitais na aula a través da formación do profesorado para potenciar o benestar dixital do alumnado.
A01.2.Realizada.
A01.3. Rúbrica realizada a falta de compartir ao resto do profesorado.
A01.4.Rúbrica realizada a falta de compartir ao resto do profesorado.
O02PD: Actualizar e/ou renovar e inventariar os dispositivos dixitais e espazos do centro para a súa posterior inclusión na app INVENTARIO
AO2.1.En proceso.
AO2.2. Creación de Inventario Dixital: Realizar unha táboa na qu e se recolla algúns datos relevantes dos equipos a revisar: Modelo, marca, número de serie, ano, espazo, situación, que posteriormente será necesaria para incluír na aplicación INVENTARIO. Realizada.
AO2.3. Avaliación de Espazos Tecnolóxicos: Manter actualizado e/ou inventariar e avaliar os espazos do centro destinados a equipamento tecnolóxico. En proceso.
AO2.4. Proposta de Renovación Tecnolóxica: Actualizar e/ou propoñer renovación do equipamento dixital. En proceso.
AO2.6 Avaliación de Obxectivos e Satisfacción: Realizar unha rúbrica para valorar se se cumpriu este obxectivo e a súa valoración e grao de satisfacción por parte da c omunidade educativa. Rúbrica realizada pendente de cubrir polo profesorado.
O03PD: Integrar o uso educativo do panel dixital interactivo no currículo escolar, fomentando o aprendizaxe interactivo e mellorando a participación e comprensión do alumnado dende unha perspectiva segura, crítica e responsable do seu uso.
AO3.1. Formación do profesorado: Organizar sesións de formación para que os profesores aprend an a manexar o panel dixital interactivo e as súas aplicacións. Pendentes de realizar a formación por parte do CFR de Vigo.
AO3.3. Planificación: Facer reunións entre o profesorado que traballa cos paneis para reflexionar e planificar conxuntamente como integrar o uso do panel nas súas programacións, así como identificar as áreas do currículo onde o panel pode ser máis efectivo. Pendentes para cando realicen a formación por parte do CFR de Vigo.
AO3.4. Implementación: Implementar o uso do panel na aula, comezando con actividades sinxelas e aumentando gradualmente a complexidade á medida que o alumnado se familiariza coa tecnoloxía. En proceso.
Avaliación
O procedemento de seguemento do desenvolvemento do plan dixital e da consecución dos obxectivos levarase a cabo tendo como referente os valores previstos para os indicadores dos obxectivos establecidos.
Avaliarase tanto o proceso, como a consecución do obxectivo ao final do propio proceso. Polo tanto estableceranse dous tipos de avaliación:
- Avaliación procesual.- realizarase ao final de cada trimestre e incluirán estado da execución das accións, a análise e a valoración dos resultados. De ser o caso, tamén as posibles modificacións das accións (e os motivos) e as propostas de mellora.
- Avaliación final.- realizarase a final de curso e incluirá a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
A este plan dixital daráselle publicidade e difusión entre toda a comunidade educativa por medio da súa publicación na páxina web do centro dentro do bloque “O centro” no elemento do menú “Documentos””. na seguinte URL:
http://www.edu.xunta.gal/centros/cepigrexavaladares/
E tamen no seguinte enlace:
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36010691