Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento para o seguimento do plan será o seguinte:
1. O equipo de dinamización do Plan Dixital realizará unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións deste plan. Para poder valoralo, será necesario medir o grado de consecución dos obxectivos que nos marcamos. Tamén será necesario probar a efectividade das actuacións levadas a cabo. Para levar a cabo dita avaliación, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas: os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións. O plan avaliarase en función dos resultados obtidos no marco dos obxectivos e prazos previstos. O informe de progreso formará parte da memoria anual de centro.
2. A mentora Adix, realizará unha visita ó centro cando a mentora ou a coordinadora así o precisen.
3. A coordinadora do Plan Dixital terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan.
Para este primeiro trimestre tiñamos programado acadar as seguintes accións:
- Contratar unha empresa externa para solventar problemas relacionados co equipamento dixital do centro. ACADADO. Empresa de mantemento informáticoViagal.
- Mover os portátiles dende a aula dixital á biblioteca do centro e facer un recuncho cos mesmos. ACADADO. Movéronse un total de 10 portátiles.
- Levar un portátil a cada aula para que poidan empregar os alumnos e alumnas. NON REALIZADA. Decidiuse no claustro que preferían manter os equipos na biblioteca.
- Comprobar que todas as familias teñan instalada a aplicación de Abalar Móbil. ACADADO. Enviouse unha enquisa en papel a todas as familias do centro.
- Enviar enquisa para resolver posibles dificultades que teñan as familias coa aplicación de Abalar. ACADADO. Enviouse a enquisa e resolvimos as dificultades.
- Xuntanza cada trimestre para coñecer novas aplicacións de creacións de recursos dixitais. ACADADO. Novas aplicacións: wordwall e pictotraductor,
- Xuntanza cada trimestre para que cada mestre/a comparta co resto de claustro un recurso dixital (pode ser de elaboración propia ou non). NON ACADADO. Posponse para o seguinte trimestre.
Para este segundo trimestre tiñamos programado acadar as seguintes accións:
- Xuntanza cada trimestre para coñecer novas aplicacións de creacións de recursos dixitais. ACADADO. Novas aplicacións: Quizizz, Educaplay.
- Xuntanza cada trimestre para que cada mestre/a comparta co resto de claustro un recurso dixital (pode ser de elaboración propia ou non). ACADADO. Unha mestra compartiu un Genially a modo de Escaperoom polo Día da Paz.
Para este terceiro trimestre tiñamos programado acadar a seguintes accións:
- Realizar dúas visitas mensuais por parte da empresa externa para solventar problemas relacionados co equipamento dixital do centro. ACADADO. Empresa de mantemento informáticoViagal.
- Xuntanza cada trimestre para coñecer novas aplicacións de creacións de recursos dixitais. ACADADO.
- Xuntanza cada trimestre para que cada mestre/a comparta co resto de claustro un recurso dixital (pode ser de elaboración propia ou non). ACADADO.
- Solucionar os problemas que teñen as familias coa aplicación de Abalar. ACADADO.
- Potenciar o uso de ABALAR mediante o envío de notificacións periódicas. ACADADO.
Avaliación
PROCEDEMENTO PARA AVALIACIÓN
O procedemento para o seguimento e avaliación do plan será o seguinte:
1. O equipo de dinamización do Plan Dixital realizará unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións deste plan. Para poder valoralo, será necesario medir o grado de consecución dos obxectivos que nos marcamos. Tamén será necesario probar a efectividade das actuacións levadas a cabo. Para levar a cabo dita avaliación, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas: os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións. O plan avaliarase en función dos resultados obtidos no marco dos obxectivos e prazos previstos. O informe de progreso formará parte da memoria anual de centro.
2. A mentora Adix, realizará unha visita ó centro cando a mentora ou a coordinadora o precisen.
3. A coordinadora do Plan Dixital terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan.
VALORACIÓN XERAL
Os obxectivos establecidos neste curso no tocante ao Plan Dixital, foron acadados e tiveron bastante repercursión na comunidade educativa do CEIP Eduardo Pondal. Consideramos que algúns deles, como o emprego habitual do servzo Abalar Móbil, beneficiou en moitas cousas ao centro e ás familias polo que a valoración do mesmo é máis que positiva. Por outra banda, resolutounos moi sinxelo e práctico ter o plan introducido na aplicación de Educalidade, pois simplifica o traballo burocrático e facilita o seguimento do mesmo. Estamos moi satisfeitos co traballo feito e moi agradecidos coa axuda da nosa mentora Adix que resolveu todas as nosas dúbidas durante este tempo.
A proposta de mellora para o curso 2024/2025 é:
- A persoa que colla esta coordinación (que xa non será a mesma que a deste curso por cambio de centro), deberá continuar co cumprimento de todos os obxectivos do plan e incluso poderá engadir algún novo se así o considera.
Comunicación e difusión
Segundo o establecido no Plan de Comunicación do Ceip Eduardo Pondal a estratexia que se define co fin de responder de maneira específica á publicidade e á súa difusión agruparanse en tres eixos de actuación:
1. Comunicación Interna: Entre os membros docentes e non docentes do CEIP Eduardo Pondal. Inclúe a difusión dos informes de avaliación intermedia e final do proxecto. Esta estratexia da Comunicación interna ten como obxectivo a sistematización e estruturación da información de forma que garanta unha xestión eficaz así como asegurar unha fluída e eficiente comunicación membros docentes e non docentes do centro a sistematización e estruturación da información de forma que garanta unha xestión eficaz e transparente do Plan dixital. Isto preténdese alcanzar mediante o uso das seguintes ferramentas:
- Correo electrónico e telefonía móbil, sendo as ferramentas de xestión de intercambio de información máis usadas, podendo iniciarse a posibilidade do uso das videoconferencias para a súa difusión.
- Reunións periódicas.
2. Comunicación Externa: Cos destinatarios directos e os potenciais beneficiarios dos resultados do proxecto. (Plataforma do equipo Adix).
3. Difusión Xeral: Informarase á sociedade en xeral a través da publicación na páxina web da realización do Plan Dixital e a través da Plataforma Educalidade.
Plan Dixital 2023/2024 enlazado na web do centro.