Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia de realización será unha vez cada dous meses. Levarase a cabo por medio do equipo TIC, que se reunirá e tomará a medidas oportunas en cada momento do proceso. Terase en conta en dita avaliación o estado da execucións das accións, a análise e valoración dos resultados e as posibles modificacións e propostas de mellora. No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano, a finais de curso . Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Elaborarase unha memoria do plan na cal se fará unha reflexión sobre o traballo realizado durante o curso e onde se plasmarán, tanto os resultados positivos como aqueles aspectos que consideremos sexan obxecto de mellora para o próximo curso. Esta será o referente para a revisión e actualización do Plan para o seguinte curso escolar.
Grado de consecución de los objetivos propuestos: conseguíronse os obxectivos marcados para este trimestre
O seguimento do Plan Dixital do centro para este primeiro trimestre é o seguinte:
-O01PD: Aplicouse na súa totalidade a utilización do abalar como ferramenta comunicativa de centro e de aula dende o inicio do curso, sendo a aplicación moi ben recibida por parte de todas as familias, que durante o primeiro mes xa foron accedendo a ela sen dificultade.
-O02PD: Neste trimestre non se traballou neste obxectivo a espera da concesión ou non das axudas dixitais para o centro por parte da Xunta de Galicia.
-O03PD: O profesorado de educación infantil segui traballando, como xa fixo no curso anterior, na realización de actividades dixitais propias, dando comezo a unha nova era dixital dentro da clase. O profesorado de eduación primaria traballa neste punto dende o aula virtual, creando actividades propias para a formación e a avaliación do alumnado.
-O04PD: En educación primarai, a partir de segundo, estase a utilizar a aula virtual dende o comezo de curso como apoio a noso profesorado e a o noso alumnado. No mes de setembro comezouse coas formacións específicas de aula para o uso do alumnado da aula e a partir deste momento trabállase tanto dende o profesorado como dende o alumnado no desenvolvemento do aprendizaxe por este medio.
-O05PD: No primeiro trimestre non se traballou neste punto, dando a oportunidade ao profesorado e o alumnado á adaptación de aula.
-O06PD: O profesorado comezou a formación de albafetización dixital, que seguirán no segundo trimestre, facendo os cursos de competencia dixital e outros de formación externa.
-O07PD: No primeiro trimestre non se traballou neste punto, dando a oportunidade ao profesorado e o alumnado á adaptación de aula.
Efectividad de las acciones diseñadas: non todas as acción diñedas para a consecución dos obxectivos tiveron efectividade plena.
Grado de consecución de los objetivos propuestos: conseguíronse os obxectivos marcados para este trimestre
O seguimento do Plan Dixital do centro para este segundo trimestre é o seguinte:
-O01PD: Xa foi aplicado ao 100% no primeiro trimestre e séguese a traballar coa aplicación ao mesmo nivel neste trimestre.
-O02PD: Neste trimestre cambiáronse dúas pantallas que xa quedaran obsoletas, por dous encerados dixitais nas aulas de quinto de educación infantil e segundo de educación primaria. Actualizáronse ademais todos os antivirus do centro e reformateuse catro ordenadores de aula (profesor) debido a quedar o seu sistema operativo obsoleto.
-O03PD: O profesorado do centro segue a traballar neste punto, como fixo xa no primeiro trimestre, centrando o traballo no desnvolvemento do aprendizaxe do noso alumnado.
-O04PD: En educación primaria, a partir de segundo, seguese a utilizar a aula virtual como apoio a noso profesorado e a o noso alumnado. No caso de quinto e sexto de primaria, a partir deste trimestre é ademais unha forma colaborativa de apoio e ampliación do noso profesorado cara o noso alumnado, preparando o traballo cara o seu paso ao instituto.
-O05PD: No cursos de segundo, terceiro, cuarto, quinto e sexto de primaria estase a traballar con programas e entornos que faciliten o aprendizaxe nas diferentes áreas de contido e favorezan así a adquisición de habilidades, destrezas e coñecementos cunha autonomía plena.
-O06PD: A totalidade do profesorado foise formando na copetencia dixital, a escepción dunha compañeira que o fará no terceiro trimestre debido a atoparse nos dous primeiros trimestres en baixa maternal.
-O07PD: No segundo trimestre non se traballou neste punto.
Efectividad de las acciones diseñadas: todas as acción diñedas para a consecución dos obxectivos tiveron efectividade plena
Avaliación
Terase en conta en dita avaliación o estado da execucións das accións, a análise e valoración dos resultados e as posibles modificacións e propostas de mellora. No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano, a finais de curso . Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital de Centro enviarase ao claustro e posteriormente levarase a Consello Escolar para a súa aprobación. Terminado ese proceso informarase ás familias da implantación do plan por medio da aplicación abalarMóbil e porase a súa disposición de maneira física na secretaría do centro e de maneira dixital na páxina web do centro www.cprsanjose.es