Debilidade |
Insuficiente emprego da tecnoloxía dixital para resolver problemas técnicos (H13). |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Insuficiente ensino de programación e codificación (H11). |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Dificúltade á hora de levar a cabo á desconexión dixital por parte dunha cada vez máis recente parte do alumnado |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Competencia dixital insuficiente das familias
(DCP) |
Familias |
Non |
Debilidade |
Dificultades á hora de asistir as familias (DCP) |
Familias |
Si |
Debilidade |
Non contémplase que o alumnado leve ao
centro os seus dispositivos portátiles e poda
usalos durante as clases (C13) |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Deficiente repositorio/biblioteca en liña que conteñan materiais de ensino ou aprendizaxe (C16) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Insuficiente colaboración con outros centros ou organizacions para apoiar o emprego de tecnologías dixitais(B4) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Escasa avaliación dos progresos en materia de ensinanza e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (B1) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Insuficiente emprego das tecnoloxías dixitais
para que o alumnado reflexione sobre o seu
aprendizaje (G5) |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Escasa formación para capacitar ao alumnado para que empregue as tecnoloxías dixitais de forma segura, responsable e ética;minimizando os riscos, xestionando a súa identidade dixital, a súa pegada dixital e a súa reputación dixital. (TCDD) |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Insuficiente emprego das tecnologías dixitais
para a coevaluación entre compañeiros (G7). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado carece de tempo para
proporcionar retroalimentación axeitada ao
alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Insuficiente traballo dos conceptos e procesos de pensamento computacional (TCDD) |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Tempo insuficiente para explorar cómo mellorar o seu método de ensino con tecnoloxías dixitais (A4) |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O alumnado emprega habitualmente as tecnoloxías en diferentes materias (H10), en casa e no centro para o desenrolo das tarefas. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Dispositivos dixitais propiedade do centro ou xestionados por él, e que o alumnado pode empregar cando o precisa (C8) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
O alumnado aprende a comunicarse empregando tecnoloxías dixitais (H8) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
O alumnado aprende a crear contidos dixitais (H7) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Existen dispositivos dixitais que se empregan na labor docente (C2) |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
A infraestructura dixital respalda a ensinanza e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (C1) |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Facilítase o acceso a internet para a ensinanza e o aprendizaxe (C3) |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Nas aulas existen dispositivos comprados por o propio centro (PE5) |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
.Existencia dun Plan de Formación del Profesorado dentro da Fundación Educativa Sofía Barat. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Se apoia aos profesores para que exploren novas formas de ensinanza coas tecnoloxías dixitais (A3) |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Emprego da plataforma colaborativa Workspace de Google |
Oferta |
Si |
Fortaleza |
O profesorado participa en programas de desenrolo profesional (DCP) |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Uso extendido da Plataforma Educativa Educamos para a comunicación relativa ao centro
educativo, e o seguimento da actividade académica do alumnado (PE4 y PE6) |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Desenrolo da estratexia dixital do centro en colaboración cos docentes (A2) |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Apoio aos profesores para que exploren nuevas formas de ensinanza con tecnoloxías dixitais (A3) |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O profesorado dispoñe de oportunidades de DPC no relativo ao emprego de tecnoloxías dixitais específicas nas materias que imparten (D3) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado emprega tecnoloxías dixitais para a avaliación (G7). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado busca recursos educativos dixitais en liña (E1) ou os crea para reforzar súa labor de ensinanza (E2) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado emprega actividades de aprendizaxe d ixitales que fo mentan a creatividade do alumnado (F3) |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado considera de gran utilidade as tecnoloxías dixitais para o seu desenrolo profesional e como ferramenta de comunicación/colaboración interna/externa e de formación propia |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado emprega tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro educativo (E4) |
Persoal docente |
Si |