Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos realizarase da seguinte forma:
- No contexto da avaliación procesual realizarase unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora a través do apartado seguimento da acción (Valoración da acción e estado) presente nas táboas 1, 2 e 3 do Plan de Acción.
10/10/23 Reunión presencial Encontro con Fran recentemente nomeado Coordinador (a partir de agora CPD) do Plan Dixital de Centro (a partir de agora PDC). Primeira toma de contacto, Fran non pode atenderme pois se atopa en horario lectivo me indica que os martes a primeira hora (09:40- 10:30) pode ser un bo momento para reunirnos. Envío por correo o documento pdf cos primeiros pasos en EduCalidade e trato de explicar o máis detalladamente posible o proceder durante estas primeiras semanas en todo o relacionado co PDC do centro. En todo caso quedo pendente de realizar unha nova visita para atender as súas necesidades. Temos de prazo ata o vindeiro 06 de novembro para pechar a elaboración do PDC 2023-24, previa información/aprobación en Claustro e a aprobación en Consello Escolar.
OBXECTIVO 1 - ITINERARIO TICS
AO1.1: Realización dun inventario de recursos TICS do centro.
AO1.2: Previsión nos horarios e apoios para o desenvolvemento do itinerario TIC.
A01.3: Axuste e redistribución de recursos TICs no centro/ aulas.
A01.4: Elaboración do itinerario TICS de EP.
A01.5: Presentación do itinerario TICs ao profesorado de EP.
A01.6: Aplicación do itinerario TICS no curso 22-23 nas aulas de primaria.
A01.7: Avaliación da aplicación do itinerario TICS.
OBXECTIVO 2 - ELBE.2
AO2.1: Elaboración dun programa de uso da plataforma ELBE.2.
AO2.2: Presentación do programa aos titores de primaria.
A02.3: Impartición da formación sobre o uso da plataforma ao alumnado de 5º e 6º EP.
A02.4: Préstamo de libros de Nadal 5º-6º EP.
A02.5: Posta en marcha do mecanismo de préstamo en 4º EP (posibilidade doutros cursos de EP).
A02.6: Avaliación dos préstamos na plataforma.
OBXECTIVO 3- PLAN COMUNICACIÓN
AO3.1: Actualización do plan de comunicación do centro.
AO3.2: Presentación do plan de comunicación ao profesorado e familias.
A03.3: Actualización e organización da interface e seccións da páxina web.
A03.4: Establecemento e comunicación das pautas de publicación na páxina web para profesorado e ANPA.
A03.5: Aplicación das accións e pautas de publicación da páxina web.
OBXECTIVO 1 - ITINERARIO TICS
AO1.1: Realización dun inventario de recursos TICS do centro.
AO1.2: Previsión nos horarios e apoios para o desenvolvemento do itinerario TIC.
A01.3: Axuste e redistribución de recursos TICs no centro/ aulas.
A01.4: Elaboración do itinerario TICS de EP.
A01.5: Presentación do itinerario TICs ao profesorado de EP.
A01.6: Aplicación do itinerario TICS no curso 22-23 nas aulas de primaria.
A01.7: Avaliación da aplicación do itinerario TICS.
OBXECTIVO 2 - ELBE.2
AO2.1: Elaboración dun programa de uso da plataforma ELBE.2.
AO2.2: Presentación do programa aos titores de primaria.
A02.3: Impartición da formación sobre o uso da plataforma ao alumnado de 5º e 6º EP.
A02.4: Préstamo de libros de Nadal 5º-6º EP.
A02.5: Posta en marcha do mecanismo de préstamo en 4º EP (posibilidade doutros cursos de EP).
A02.6: Avaliación dos préstamos na plataforma.
OBXECTIVO 3- PLAN COMUNICACIÓN
AO3.1: Actualización do plan de comunicación do centro.
AO3.2: Presentación do plan de comunicación ao profesorado e familias.
A03.3: Actualización e organización da interface e seccións da páxina web.
A03.4: Establecemento e comunicación das pautas de publicación na páxina web para profesorado e ANPA.
A03.5: Aplicación das accións e pautas de publicación da páxina web.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos realizarase da seguinte forma:
- No contexto da avaliación procesual realizarase unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora a través do apartado seguimento da acción (Valoración da acción e estado) presente nas táboas 1, 2 e 3 do Plan de Acción.
- No contexto da avaliación final realizarase ao final de curso para incorporala as diferentes memorias de centro. Empregaranse os intrumentos de avaliación seguintes: listaxes de cotexo e observación.
CRITERIOS DE AVALIACIÓN OBXECTIVO 1:
- Realizouse un inventario de recursos TICs.
- Constan nos horarios previsións para o traballo coas TICs.
- Redistribuíronse os recursos TICS polas diferentes aulas.
- Elaborouse o documento de itinerario TICS na EP.
- Presentouse o itinerario TICs ao conxunto de docentes.
CRITERIOS DE AVALIACIÓN OBXECTIVO 2:
- Elaborouse un documento programático para o uso da plataforma ELBE.2
- Presentouse o programa de uso da plataforma ELBE.2 aos titores de EP.
- Levouse a cabo a formación no uso da plataforma no curso de 5º EP.
- Levouse a cabo a formación no uso da plataforma no curso de 6º EP.
- Iniciouse ao 70% do alumnado de 4º EP en polo menos un préstamo na plataforma.
CRITERIOS DE AVALIACIÓN OBXECTIVO 3:
- Actualizouse o apartado web do plan de comunicación do centro.
- Presentouse o plan de comunicación ao profesorado e familias.
- Actualizouse a interface da web do centro.
- Ordenáronse as seccións e apartados da páxina web do centro.
- Elimináronse publicacións obsoletas e actualizáronse datos.
- Establecéronse pautas de comunicación e publicación na web.
- Cumpríronse máis dun 70% das accións presentes no apartado web do plan de comunicación.
Introduciranse máis adiante.
A contemplar a final de curso trala valoración final.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital do CEIP Mestre Manuel García estará publicado na web do centro no apartado de documentación, sendo totalmente público o seu contido.
No momento da súa entrada en vigor informarase á comunidade educativa a través dun Abalar trala súa aprobación no consello escolar e posterior entrada en vigor.
Aqueles aspectos relacionados coa publicidade e mecanismos de comunicación presentes no Plan Dixital estarán incardinados e coordinados no marco do Plan de Comunicación de Centro nos seus apartados 4 e 5 relacionados coa comunicación externa e interna do centro
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36006067