Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para facer o seguimento anual dun PD levamos a cabo os seguintes procedementos:
- Realizar unha avaliación inicial para determinar que áreas precisan melloras.
- Establecer obxetivos claros e sinxelos e revisalos ao longo do curso.
- Revisar os indicadores de ditos obxetivos.
- Axustar o plan dixital a realidade do centro.
- Mellorar a competencia dixital do profesorado realizando cursos de formación.
- Informamos sobre a actualización do plan dixital ao claustro, ao consello e ás familias nas reunións de aula que se fixeron a principio de curso. Tamén explicamos que está visible na aplicación educalidade aportando o enlace correspondente, do mesmo xeito hai un bloque específico do PD 23-24 na web do colexio.
- Inscrición nun PFPP cunha liña específica en competencia dixital para traballar con aplicacións de edición , elaboración e avaliación de contidos dixitais. Valoramos positivamente el gran número de profesorado apuntado ao PFPP, mostrando as súas inquedanzas en materia dixital.
- Este curso entramos no programa Polos Creativos. Estamos na etapa de formación , esperando que chegue o material para realizar actividades.
- Integración nas programacións de aula de ferramentas dixitais para a elaboración de actividades, contidos, avaliación.
- Actualización da páxina web do colexio e da aula virtual.
- Segue a formación en Polos Creativos .
- Conferencias do Plan Director sobre cyberacoso e os perigos en internet.
- Activación do Punto laranxa na web do centro e creación da conta de correo para "convivencia".
- Realización de actividades STEAM organizadas e coordinadas polo equipo de biblioteca levadas a cabo no tempo de lecer.
- Elaboración de podcast de radio para distintos concursos e celebracións.
Avaliación
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar si o obxetivo proposto foi acadado e si é preciso realizar variacións no plantexamento destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
- Levarase a cabo unha avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Unha avaliación final ao rematar o curso. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado enviarase o Plan Dixital a través do correo coorporativo a todo o profesorado e publicarase na páxina web do centro . Así mesmo, haberá unha copia na aula virtual, no espazo creado para o plan dixital de centro, onde se recolle toda a información e documentación do Plan.
Para a súa difusión empregaremos o enlace para esta aplicación: https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=32016029