Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de dinamización do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións das accións deste plan (avaliación procesual). Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións de cada obxectivo, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
A persoa mentora ADIX realizará visitas ao centro para analizar, xunto coa persoa coordinadora do Plan Dixital, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do Plan Dixital terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
Relación de accións realizadas no 1º trimestre:
OBX1: Insuficiente información sobre a situación dixital do alumnado e do profesorado.
- AO1.1: Definir e realizar unha enquisa para conñecer a situación dixital do profesorado.
- AO1.2: Definir e realizar unha enquisa para coñecer a situación dixital do alumnado. → feito para o alumnado da ESO e dos ciclos de FP.
OBX2: O alumnado de 1ºESO ten coñecementos ofimáticos básicos.
- AO2.1: Formación ofimática básica.
- AO2.2: Creación dun documento de texto.
- AO2.3: Creación dunha folla de cálculo.
- AO2.4: Exportación de diferentes documentos a formato PDF.
OBX3: O alumnado de 1º ESO usa as ferramentas da Aula Virtual.
- AO3.1: Programación de formación en Aula Virtual.
- AO3.2: Automatrícula no curso correspondente.
- AO3.3: Utilización dun foro na Aula Virtual.
- AO3.4: Entrega dunha tarefa.
OBX4: Os 30 ordenadores do centro están actualizados ou son cambiados.
- AO4.1: Comprobación do estado dos ordenadores das aulas.
- AO4.2: Actualización de equipos.
OBX5: O profesorado emprega a aula virtual do centro.
- AO5.1: Solicitar formación específica de funcionamento da Aula Virtual.
OBX6: O alumnado do club de lectura emprega a plataforma E-LBE2.
- AO6.1: Achegamento da nova ferramenta (E-LBE2).
OBX7: O alumnado de 2º ESO recibe formación sobre AMI (Alfabetización Mediática Informacional).
- AO7.1: Análise de destrezas AMI previas.
Relación de accións realizadas no 2º trimestre:
OBX1: Insuficiente información sobre a situación dixital do alumnado e do profesorado.
-
AO1.3: Definir mecanismo de comunicación para o profesorado ou alumnado que precise resolver dúbidas sobre o emprego de ferramentas dixitais.
OBX6: O alumnado do club de lectura emprega a plataforma E-LBE2.
-
AO6.2: Ler un libro en formato dixital na plataforma E-LBE2. --> adiado para o 3º trimestre.
OBX7: O alumnado de 2º ESO recibe formación sobre AMI (Alfabetización Mediática Informacional).
-
AO7.2: Formación básica AMI nas titorías.
-
AO7.3: Achegas de especialistas sobre AMI (búsqueda de obradorio) --> posible formación adiada para o curso que vén por non atopar un relator/a.
Relación de accións realizadas no 3º trimestre:
OBX5: O profesorado emprega a aula virtual do centro.
- AO5.2: Dar a coñecer os recursos dispoñibles na Aula Virtual.
-
AO5.3: Empregar o foro ou outras ferramentas da aula virtual como retroalimentación e/ou comunicación co alumnado.
OBX6: Utilizar plataformas dixitais de lectura.
- AO6.2: Ler un libro en formato dixital na plataforma E-LBE2.
Avaliación
NOTA: como o Plan Dixital está pechado para seguemento, non se pode actualizar o apartado de "Procedemento para a avaliación", por eso vai ser engadido aquí.
PROCEDEMENTO PARA A AVALIACIÓN
O equipo de dinamización do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións das accións deste plan (avaliación procesual). Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións de cada obxectivo, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
A persoa mentora ADIX realizará visitas ao centro para analizar, xunto coa persoa coordinadora do Plan Dixital, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do Plan Dixital terá acceso á ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.
VALORACIÓN XERAL
En xeral podemos falar dunha valoración positiva na realización e consecucións das accións previstas dentro do Plan Dixital para este curso, acadando os obxectivos previos plantexados.
Propostas para a realización do Plan de Acción para o curso 2024/2025.
Incluirase un obxectivo para coñecer a situación dixital do centro e da súa comunidade, esto parece importante para situarnos nas necesidades reais do centro.
Seguiremos ca formación do alumnado de 1º ESO en destrezas ofimáticas básicas e funcionamento de aula virtual (Moodle).
Seguiremos co obxectivo de manter os equipos informáticos actualizados.
Seguiremos cun obxectivo referido á formación en funcionamento de aula virtual para o profesorado xa que vimos que é unha formación demandada por este.
Seguiremos tamén cos obxectivos referidos á Alfabetización Mediática Informacional (AMI), xa que é algo moi importante na actualidade para poder ser críticos/as ca información que atopamos en Internet.
Comunicación e difusión
Para a difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa publicarase na páxina web do centro e estará a disposición de todos/as os/as traballadores/as do mesmo en formato dixital ou mesmo en papel, se fose necesario.
Ligazón ao portal EduCalidade: