Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para realizar o seguimento do Plan Dixital, o Equipo Dinamizardor xuntarase para ver a evolución dos obxectivos e as accións plantexadas e polo tanto poder incidir naquelas que teñan máis dificultades de consecución.
A mentora Adix poderá reunirse coa coordinadora para consultar dúbidas e valorar os avances de tal maneira que se consigan en maior medida os obxectivos plantexados e polo tanto a avaliación sexa positiva.
A persoa coordinadora vai ter acceso á ferramenta EduCalidade para ir reflexando o proceso e polo tanto a avaliación do Plan Dixital.
Deuselle visibilidade ao Plan Dixital na páxina web do centro. Seguimos desenvolvendo diversas actividades e levando a cabo varias accións de varios obxectivos. Rematamos a formación en ENESO e GRID 3.
Realizáronse as reunións correspondentes ao primeiro trimestre sobre Polos Creativos, recolléronse propostas e aprazouse para o segundo trimestre a posta en práctica das mesmas.
Empréganse como medios de comunicación, coordinación e difusión a páxina web, aula virtual e abalar.
Realizáronse as sesións de formación de Polos Creativos sobre impresión dixital en 3D e sobre robótica. Púxose en práctica co alumnado do 3º ciclo e posteiormente co resto do alumnado. Propúxose co alumnado do 3º ciclo faga as actividades co resto do alumnado, actuando como mestres/as, sendo guías.
Iniciáronse os retos que se propuxeron para realizar coas diferentes aplicacións dixitais e continuarán ata final de curso.
Empréganse como medios de comunicación, coordinación e difusión a páxina web, aula virtual, correo electrónico e abalar.
Avaliación
Para levar a cabo o seguimento do plan dixital de centro é preciso realizar:
• Unha avaliación procesual, que se realizará ao finalizar cada trimestre, para valorar o estado da
execución das accións propostas e realizar unha análise e valoración dos resultados.
• Unha avaliación final, que se realizará ao final de curso. A través da mesma valorarase o logro
dos obxectivos e as propostas de mellora trimestrais e recollerase un informe final de
avaliación,que recolla os indicadores superados e os non superados e a valoración oportuna.
Comunicación e difusión
É necesario informar a toda a comunidade educativa ( familias, alumnado, profesorado ), a través da páxina web, de todo o que se está a realizar no referido á estratexia dixital. É importante concienciala da importancia do bo uso das TICs, para facelas chegar aos fogares do alumnado. Daremos a coñecer o proxecto, en tódalas aulas e a todo o profesorado do centro, para que poida ser comentado nas reunións coas familias, de cara ás dificultades ou dúbidas que poidan xurdir. Consideramos importante invitar ás familias a informarse na páxina web do Centro e implicarse na supervisión das tarefas dixitais propostas para os/as seus fillos/as, na aula virtual e na páxina web do centro. Para compensar as desigualdades das familias do alumnado, en canto as TICs, ofertaranse outras vías de axuda como: charlas informativas, escola de pais, elaboración de dípticos ou pequenos grupos colaborativos.