Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguemento da implemenctación do PD levámolo a cabo a través de distintas reunións do equipo de dinamización do plan dixital e unha reunión presencial mensual coa mentora ADIX. Do mesmo xeito utilizamos o espazo de traballo ADIX_Ourense 1 para recibir distinta información e comunicación coa persoa mentora.
Con respecto á valoración do primeiro trimestre, divido nas tres etapas para valorar as distintas actividades realizadas con respecto aos obxectivos marcados.
EDUCACIÓN INFANTIL
1er obxectivo: Os profesores realizaron todas as horas presenciais de formación.
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas.
EDUCACIÓN PRIMARIA
1er obxectivo: Os profesores realizaron parte das horas presenciais de formación.
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas, e tablet's en todos os cursos. Así como tamén usan a sala de informática.
EDUCACIÓN SECUNDARIA
1er obxectivo: Os profesores realizaron parte das horas presenciais de formación.
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas, ordenadores abalar nos cursos de 1ºe 2º. Así como tamén usan a sala de informática.
3er obxectivo: O grupo de alumnado do proxecto ERASMUS+ viaxou a Turquía e o gran grupo europeo visitou España.
Con respecto á valoración do segundo trimestre, divido nas tres etapas para valorar as distintas actividades realizadas con respecto aos obxectivos marcados.
EDUCACIÓN INFANTIL
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas.
EDUCACIÓN PRIMARIA
1er obxectivo: Os profesores realizaron todas as horas presenciais de formación.
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas, e tablet's en todos os cursos. Así como tamén usan a sala de informática.
EDUCACIÓN SECUNDARIA
1er obxectivo: Os profesores realizaron todas as horas presenciais de formación.
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas, ordenadores abalar nos cursos de 1ºe 2º. Así como tamén usan a sala de informática.
Con respecto á valoración do terceiro trimestre, divido nas tres etapas para valorar as distintas actividades realizadas con respecto aos obxectivos marcados.
EDUCACIÓN INFANTIL
1er obxectivo: Os coordinadores dos distintos seminarios cerraron as actas e todos os participantes realizaron as enquisas de valoración do seminario
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas.
EDUCACIÓN PRIMARIA
1er obxectivo: Os profesores realizaron todas as horas presenciais de formación.
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas, e tablet's en todos os cursos. Así como tamén usan a sala de informática.
EDUCACIÓN SECUNDARIA
1er obxectivo: Os profesores realizaron todas as horas presenciais de formación.
2ºobxectivo: O alumnado usa as PDI nas distintas aulas, ordenadores abalar nos cursos de 1ºe 2º. Así como tamén usan a sala de informática. Proxectos cos robot KUBO en 2 ºESO.
Avaliación
-
4.1. Seguimento do Plan de Acción
Para poder avaliar o plan mediremos o grao de consecución dos obxectivos que nos marcamos, os cales deben ser medibles, alcanzables, realistas e definidos no tempo, sendo necesario comprobar a efectividade das actuacións levadas a cabo.
Para levar a cabo a avaliación, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
Os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións, avaliados trimestralmente.
A valoración final sobre o noso plan é positiva e cun alto grao de cumprimento dos obxectivos expostos. Con respecto ao curso que vén:
- En educación infantil,primaria e secundaria continuaremos desenvolvendo os nosos proxectos DUA.
- Continuaremos con pequenos proxectos STEAM en infantil, uso das tabletas dende 2º a 5º de primaria.
- En 6º de primaria e 1º e 2º ESO cos portátiles abalar desarrollaremos o pensamento computacional.
- Creación dun grupo de traballo de POLOS CREATIVOS.
No caso de que os obxectivos non se cumpran en prazo, por falta de materiais ou de recursos humanos, revisariamos as accións marcadas en cada un dos obxectivos, así como, datas e equipos de traballo. Reformulando e creando posibles novas accións e/ou prazos.
O informe de progreso formará parte da Memoria anual do Centro, na que se incluirá tanto a valoración do logro dos obxectivos propostos coma as propostas de mellora.
Unha vez revisado o noso PLan de acción e o noso DAFO, no seguinte curso consideramos prioritarias traballar as segunites áreas de mellora e cos seguintes obxectivos:
ÁREA DE MELLORA: D DESENVOLVEMENTO PROFESIONAL CONTINUO-
OBXECTIVO 1: CONTINUAR COS PROXECTOS DUA.
OBXECTIVO 2: GRUPO DE TRABALLO POLOS CREATIVOS.
ÁREA DE MELLORA: B COLABORACIÓN E REDES.
OBXECTIVO:CONTINUAR CO PROXECTO ERASMUS +
Comunicación e difusión
PLAN DE COMUNICACIÓN
ENTRE DOCENTES CLAUSTRO 26/06/24
CONSELLO ESCOLAR REUNIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 27/06/24
ENLACE NA WEB DO CENTRO:
https://www.josefinasourense.com/Archivos/Descargas/Destacados_portada32008550_cprplurilinguesanjose_plandixital_v1_t493-1666005511978.0_10062022_t493-1666005511978.pdf
ENLACE NA WEB EDUCALIDADE:
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=32008550