Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O Plan Dixital terá un seguimento mensual por parte dos membros do equipo.
Trimestralmente, o profesorado será informado do estado de cumplimento dos obxectivos.
Durante o primeiro trimestre, acadáronse todas as accións previstas no Plan.
-Tense xa concecida a formación relativa ao traballo por proxetos e aos Polos Creativos (e-textil) tendo previsto o seu inicio presencial no centro no mes de xaneiro.
-En canto á utilización dos recursos dispoñibles vencellados aos Polos Creativos, cada titoría dispón dunha hora semanal fixa integrada no horario do grupo, polo que xa se empregan, cando menos, unha vez á semana. Ademais, nos tempos de lecer faise un uso libre dos mesmos por parte do alumnado.
-A aula virtual do centro está configurada dende o inicio de curso, sendo empregada por varios mestres e mestras, continuándose con resolución de dúbidas do profesorado por parte da coordinadora da AV.
-En canto ao benestar dixital, realizáronse charlas formativas durante o mes de decembro, tanto para o alumnado como para as familias e profesorado, da man de Pilar Porral (Coeduca), incidindo especialmente en redes sociais e videoxogos.
Durante o segundo trimestre, realizáronse as seguintes accións previstas no Plan:
-Inciouse a formación relativa ao traballo por proxetos e aos Polos Creativos (e-textil) tendo xa elaborada xa algunha pequena práctica por parte do profesorado.
-En canto á utilización dos recursos dispoñibles vencellados aos Polos Creativos, cada titoría dispón dunha hora semanal fixa integrada no horario do grupo, polo que xa se empregan, cando menos, unha vez á semana. Ademais, nos tempos de lecer faise un uso libre dos mesmos por parte do alumnado.
-A aula virtual do centro está configurada dende o inicio de curso, sendo empregada por varios mestres e mestras, continuándose con resolución de dúbidas do profesorado por parte da coordinadora da AV. En varias aulas, o alumnado accede e emprega a AV de xeito autónomo, sendo un recurso máis a súa disposición.
-En canto ao benestar dixital, participouse en charlas enmarcadas dentro do Plan Director sobre uso responsable de videoxogos.
Trimestralmente, o profesorado será informado do estado de cumplimento dos obxectivos.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, realizarase dende dous contextos:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital será presentado, para a súa aprobación, ao Claustro e ao Consello Escolar e formará parte da PXA do centro.
O plan dixital publicouse na páxina web do centro para deixalo a disposición de toda a comunidade educativa, sendo as familias do alumnado informadas a través da aplicación AbalarMóbil.