Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución
  • Nome do centro: CEP Plurilíngüe de Carreira

  • DirecciónPé do Corniño, S/N, c.p. 15967 Carreira, Ribeira (A Coruña)

  • Correo: cep.carreira@edu.xunta.gal

  • Páxina web: https://www.edu.xunta.gal/centros/cepcarreira/

  • Etapas educativas: Primaria

  • Nº de alumnado e profesorado: 51 alumnos/as, 8 mestres no centro e  3 itinerantes con centro base noutro centro educativo.

A elaboración deste plan tivo en conta a seguinte lexislación:

-Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación.

-Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021- 2022.

-Artigo 30.1 do DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.

-Artigo 15 da ORDE do 30 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

-Artigo 34.1 do DECRETO 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.

-Artigo 14 da ORDE do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Utilizaremos Selfie dixital e o Test TCDD do ano 2022, así coma os datos recabados durante este ano e a experiencia do claustro na contorna e no propio centro.

Interno
34 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Escasa creación de contidos dixitais polo alumnado. Alumnado Non
Debilidade O alumnado non aprende a codificar, programar nin resolver problemas técnicos. Alumnado Non
Debilidade Non temos dispositivos para que o alumnado leve á casa. Infraestruturas Non
Debilidade Non contamos con asistencia técnica. Infraestruturas Non
Debilidade Escaseza de dispositivos dixitais para uso do profesorado no ensino Infraestruturas Non
Debilidade A infraestrutura dixital non respalda ensino coas TD. Infraestruturas Non
Debilidade Faltan dispositivos para as tecnoloxías asistenciais Infraestruturas Non
Debilidade Fenda dixital: escaso apoio para abordar retos Infraestruturas Non
Debilidade Carecemos de espazos físicos para dedicar ás TD. Infraestruturas Non
Debilidade Ausencia de bibliotecas/ repositorios en liña. Organización de centro Non
Debilidade Non valoramos as habilidades dixitais desenvolvidas polo alumnado fóra do centro. Persoal docente Non
Debilidade Non debatemos sobre o uso da tecnoloxía dixital. Persoal docente Non
Debilidade Non valoramos as aprendizaxes adquiridas polo alumnado fóra do centro. Persoal docente Non
Debilidade Non empregamos as TD para autorreflexión sobre a aprendizaxe e a avaliación. Persoal docente Non
Fortaleza Empregamos as TD para adaptarnos ás necesidades do alumnado. Alumnado Non
Fortaleza O alumnado aprende a verificar a calidade da información. Alumnado Non
Fortaleza Fomentamos a colaboración/cooperación do alumnado coas TD. Alumnado Non
Fortaleza Realizamos actividades de alta motivación do alumnado. Alumnado Non
Fortaleza O alumnado aprende a ter un comportamento seguro e responsable coas TD. Alumnado Non
Fortaleza Existencia de sistemas de protección de datos Infraestruturas Non
Fortaleza Acceso a internet estable. Infraestruturas Non
Fortaleza Dispositivos dixitais para a aprendizaxe do alumnado. Infraestruturas Non
Fortaleza Fomentamos a participación do alumnado en proxectos interdisciplinares. Oferta Non
Fortaleza Foméntase a participación na FPP. Organización de centro Non
Fortaleza Uso de contornos virtuais de aprendizaxe. Organización de centro Non
Fortaleza Uso de contornos virtuais de aprendizaxe. Persoal docente Non
Fortaleza O profesorado busca recursos educativos en liña. Persoal docente Non
Fortaleza Empregamos as TD para a comunicación coa comunidade educativa. Persoal docente Non
Fortaleza Temos acceso a participación na FPP. Persoal docente Non
Fortaleza Uso de contornos virtuais de aprendizaxe. Persoal docente Non
Fortaleza Exploramos as novas modalidades de ensino coas TD. Persoal docente Non
Fortaleza Existencia de tempo para explorar o ensino dixital. Persoal docente Non
Fortaleza Uso das TD para a comunicación coa comunidade educativa. Persoal docente Non
Fortaleza Intercambio de experiencias sobre o ensino con TD. Persoal docente Non
34 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 14 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Escaso apoio técnico externo. Administración educativa Si
Ameaza Escasa dotación orzamentaria e moi ríxida. Administración educativa Si
Ameaza Exceso de carga de traballo do persoal docente. Administración educativa Non
Ameaza Perda do foco por exceso de obxectivos. Administración educativa Non
Ameaza A maior ameaza sería non aproveitar os recursos que nos dá a nosa contorna para traballalos coa axuda das TD. Contorna Non
Ameaza Demasiados e moi continuos cambios lexislativos. Lexislación Non
Ameaza Colaboración mellorable coas entidades próximas ao centro. Outras Non
Oportunidade Interese en fomentar o uso das novas tecnoloxías nos centros. Administración educativa Non
Oportunidade A ANPA do centro está moi involucrada nos proxectos do centro e están sempre dispostos a botar unha man, tamén no ámbito tecnolóxico. ANPA Non
Oportunidade Marco idílico e incomparable cheo de recursos para a investigación e exploración coas TD. Contorna Non
Oportunidade Novas leis que fomentan o uso das novas tecnoloxías coma parte dun aprendizaxe integral. Lexislación Non
Oportunidade Respectamos as normas sobre dereitos de autor. Lexislación Non
Oportunidade Presenza de diversas organizacións na contorna do centro. Outras Non
Oportunidade Colaboración con entidades e centros doutros países. Outras Non
14 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Con todo o anterior elaboramos o Plan Dixital do centro.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O1PD Implementar un proxecto interdisciplinar por trimestre.
02PD Uso da aula virtual do centro polo profesorado e polo alumnado.
03PD Ampliar un banco de recursos dixitais compartido polo profesorado do centro na rede Agueiro.
04PD Actualizar o equipamento informático do centro.

Seguimento

Procedemento

O final de cada trimestre terá lugar unha avaliación procesual. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.Periodicamente cada 15 días reúnese o equipo para valorar as accións feitas e as que quedan por realizar.

1º Trimestre
2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación

O finalizar o curso académico faremos unha avaliación final na cal se considerarán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.

Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

De cara á difusión do Plan, esta levarase a cabo a través de plataformas institucionais coma Agueiro así coma na web do centro con informacións puntuais de interese para toda a comunidade educativa.