Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo que conforma o Plan Dixital levou a cabo diversas reunións ao longo de todo o curso, especialmente a inicio e fin de trimestre para valorar o seguimento do Plan no centro.
Durante o primeiro trimestre realizáronse as seguintes accións con respecto ao Plan Dixital do centro:
- Reunións do equipo para elaboración do Plan Dixital 23/24, reparto e seguemento de tarefas.
- Reunión co responsable Adix da zona.
- Actualización da aula virtual co novo alumnado e profesorado de nova incorporación, así como o avance nos diferentes cursos.
- Comezo de elaboración dun inventario dos dispositivos dixitais e relacionados dos que dispón o centro.
- Constitución da comisión para a elaboración de contidos dixitais por etapa e ciclo: un representante de cada ciclo e etapa de infantil.
Durante o segundo trimestre realizáronse as seguintes accións con respecto ao Plan Dixital do centro:
- Reunións do equipo para o seguemento do Plan Dixital 23/24.
- Reunión co responsable Adix da zona.
En canto aos obxectivos do Plan Dixital:
-OB1: A aula virtual está operativa e o obxectivo marcado neste ámbito está en proceso
-OB2: A comisión para a elaboración de contidos dixitais por etapa e ciclo está en proceso de elaborar a listaxe de contidos dixitais.
-OB3: O inventario dos dispositivos dixitais e relacionados dos que dispón o centro está xa elaborado a falta de pasalo a un documento e poñelo a disposición do profesorado.
Durante o terceiro trimestre realizáronse as seguintes accións con respecto ao Plan Dixital do centro:
- Reunións do equipo para o seguemento do Plan Dixital 23/24.
En canto aos obxectivos do Plan Dixital:
-OB1: A aula virtual está operativa e o obxectivo marcado neste ámbito está en proceso
-OB2: Creouse a comisión para a elaboración de contidos dixitais por etapa e ciclo e elaborouse a listaxe de contidos dixitais e recursos.
-OB3: O inventario dos dispositivos dixitais e relacionados dos que dispón o centro está xa elaborado.
Avaliación
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi acadado e se é necesario realizar variacións no plantexamento destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen. Co análise destes indicadores, elaborarase un informe avaliativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.
A avaliación será continúa e procesual, a súa frecuencia vai ser como mínimo unha vez ao trimestre que coinciderá coas sesións de valiación, deste caso dentro do documento da avaliación da practiva docente elaborado polo centro. Ao final de curso ralizarase o informe final comentado no paragrafo anterior.
O Equipo do Plan Dixital reunirase para facer unha avaliación final do plan. Teranse en conta a consecución dos obxectivos, a valoración das actuacións e as dificultades para concretar o Plan Dixital.
Así mesmo, o Equipo, elaborará un documento para incluír na memoria final do centro, este documento tamén recollerá propostas de mellora para o seguinte curso. Poderán terse en conta para a avaliación do Plan Dixital os datos obtidos de futuras aplicacións de SELFIE e o test de competencia dixital docente.
A valoración xeral conclúe que o Plan debe ser revisado e modificado en setembro atendendo ás necesidades dixitais básicas máis inmediatas do alumnado e do profesorado, que logo permitan ir máis aló en cursos vindeiros.
A valoración xeral este curso académico é satisfatoria. Contamos con tres obxectivos a cumplir este curso académico, conseguindo acadar dous deles e quedando pendente a utilización da aula virtual de 1º a 4º de primaria, subindo dúas actividades por materia. Consideramos que este último terá que ser valorado e reformulado para o vindeiro curso, axustándose máis ás necesidades do Centro.
Elaborouse un documento con diferentes recursos que o profesorado poderá ter a man para realizar e elaborar os seus materiais, entre outros aspectos.
Creouse gran parte do inventario dixital do centro, ordeáronse e clasificáronse os difeferentes materiais. Este obxectivo debe seguir presente xa que o inventario debe manterse actualizado cada ano, dando conta do material que se estropea e que debemos sustituír.
O equipo valora que a aula virtual debe estar actualizada cada curso co alumnado e profesorado desde Educación Infantil a 4º de Educación Primaria, mais tendo en conta que o número de actividades por materia non conseguimos acadalo, este obxectivo será revisado e reformulado no Plan Dixital do vindeiro curso.
O Equipo de dinamización do Plan Dixital presentará unha actualización do Plan Dixital para o curso 2023-2024 tendo en conta os datos de consecución dos obxectivos, valoración das actuacións do plan de acción, propostas recollidas da comunidade educativa, cambios normativos e outros aspectos que considere relevantes. A aprobación das modificacións no Plan Dixital axustarase ao procedemento establecido para a elaboración do Plan Dixital.
Comunicación e difusión
En xeral o centro conta con bastantes sistemas de comunicación:
- a comunicación da información que se colga na página web e as actualizacións das redes sociais.
O plan dixital, unha vez aprobado no Consello Escolar, publicarase en aberto no sitio web do centro. Posteriormente enviarase dende o centro unha comunicación á comunidade educativa a través da plataforma AbalarMóbil co fin de informar sobre a difusión do Plan Dixital.
Enviaráselle ao profesorado do centro a través do correo electrónico, haberá un tabloleiro na sala de mestres, así como cartaces no exterior.
Será presentado ás familias nas reunións de principios de curso. Unha copia en papel do Plan Dixital estará dispoñible no centro para a consulta.
Por outra banda, tamén está dispoñible o Plan Dixital do centro co acceso público á ligazón en educalidade, que terá un espazo na web do centro, igual que o Plan Dixital do primeiro ano.