Debilidade |
- Poucas posibilidades de ver o traballo doutro alumnado e facer unha coavaliación e autoaprendizaxe.
|
Alumnado |
Si |
Debilidade |
- Non se adica tempo suficiente ao debate sobre o uso da tecnoloxía. Nin entre o profesorado nin entre o alumnado. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
- Alumnado da ESO con poucas competencias dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
- Alumnado da ESO e Bacharelato crean poucos contidos dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
- Alumnado da ESO e Bacharelato pouca competencia para resolver problemas técnicos. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
- Pouca formación ás familias sobre o uso e educación dixital. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
- Falta de involucración do alumnado por parte do profesorado en redes profesionais no caso dos ciclos e no caso da ESO na difusión a través das redes. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
- Fóra do centro o alumnado da ESO fai un curto emprego da tecnoloxía con fines de aprendizaxe. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
- Baixa competencias dixital das familias
|
Familias |
Si |
Debilidade |
- Servizo de préstamos de portátiles coas características que requiren os equipos do alumnado de ciclos.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
- Emprego de software libre nos espazos comúns do centro, aula de profesores por exemplo. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
- Falta de espazos para que o alumnado dalgúns niveis educativos dispoña de equipos propios. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
- Deixar traer equipos persoais ao alumnado. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
- Revisión da información publicada na Web do centro con utilidade para o alumnado. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
- Falta de centros adscritos que melloren as matriculacións de alumnado en ESO e Bacharelato. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
- Pouca visibilidade do centro nas redes e lugares de mostra de experiencias de aula. |
Oferta |
Si |
Debilidade |
- Escasa colaboración do profesorado con outros centros.
|
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
- Centro moi grande e diverso con moita necesidade de coordinación. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
- Pouca conexión entre as distintas etapas para a realización de proxectos interdisciplinares. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
- Falta de deseño dunha estratexia dixital máis clara de centro ou etapa. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
- Demasiada información enviada a través do centro a diario, posibilidade dun filtrado. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
- Poucas oportunidades de ver ou compartir sesións con outros docentes (intercambio de experiencias). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- Falta de intercambio de experiencias entre o profesorado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
- Pouco fomento da creatividade. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- Pouco tempo para explorar novas posibilidades do ensino dixital. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- Baixa participación das empresas na estratexia de ensino dixital en ciclos formativos. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- Poucos proxectos interdisciplinares e pouca colaboración entre o alumnado das diferentes aulas e niveis educativos. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
- Non se adica tempo suficiente ao debate sobre o uso da tecnoloxía. Nin entre o profesorado nin entre o alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- A cantidade e diversidade do profesorado do centro (110 docentes) con diferentes intereses. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- Necesidade de formación no emprego de metodoloxías que fomenten a autoreflexión e a retroalimentación do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
- Poucos espazos e tempos para coordinarse entre todo o profesorado do centro. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
- Falta dunha estratexia común para o aprendizaxe mixto e aunar sinerxias para o mesmo. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- O profesorado de FP, demanda formación máis específica para as súas ramas. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
- Na mellora das tecnoloxías o máis limitante e a falta de tempo do profesorado para explorar novos medios. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
- Na ESO, mellora da avaliación dixital e emprego de medios dixitais dun xeito máis adecuado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
- Desde o centro non hai formación específica para este persoal. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
- As competencias dixitais do alumnado superan a media en todos os apartados, están por riba do 3 todas.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Proporciónaselle ao alumnado software libre, que poidan empregar na casa. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Moito alumnado do centro participa no programa de radio escolar. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Alumnado desenvolve a competencia dixital dado que se empregan as aulas virtuais en prácticamente todos os niveis educativos, e gran parte do alumnado do centro dispón dun equipo informático no centro de uso individual. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Disposición de moitos recursos educativos en liña, seguimento do profesorado a través das plataformas institucionais e non institucionais. Emprego de entornos persoais de aprendizaxe diversos.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Establece unha boa comunicación coa comunidade educativa a través dos canles dirixidos a iso. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Existe unha autoreflexión do aprendizaxe, mais podería mellorarse tanto a autoreflexión coma a retroalimentación. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Unha porcentaxe alta de alumnado ten acceso aos dispositivos fóra do centro. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
- Boa disposición de cara ao uso de tecnoloxías dixitais. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
- Participación do proxecto EDIXGAL de 1º a 4º da ESO. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Fomento do software libre e da cultura do Free Software. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Disponse de equipos e persoal para axudar ás familias a realizar os trámites administrativos dixitais. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Disponse dun servidor de ficheiros e de directorio activo de todo o profesorado do centro e do alumnado de FP de tódolos ciclos de informática, de xeito que cada profesor ten unha nube persoal estea donde estea dentro do centro. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Servizo de préstamo de equipamentos ao alumnado no momento do confinamento. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Servizo de p¿estamo de portátiles sinxelos a alumnado. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Web do centro actualizada e con información diversa. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Disponse de radio escolar. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Equipamento do centro é bo. Tanto en FP coma na ESO e Bacharelato. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Infraestructura de rede segura e robusta, cun equipo de mantemento áxil e que resolve as incidencias de equipos informáticohas e de rede con celeridade. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Acceso á Internet é bo. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
- Amplia oferta educativa nos ciclos de formación profesional tanto da familia de estética e perruquería coma na de informática.
|
Oferta |
Non |
Fortaleza |
- Aula virtual con moita información e documentación do centro, accesible a todo o profesorado. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Envío de información actualizada e en tempo por parte do equipo directivo. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Profesorado implicado en proxectos e motivado.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Páxina Web actualizada con toda a documentación do centro, blogues, aula virtual e novas que ocorren no centro.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Facilidade para a realización de actividades extraescolares. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Partición noutros programas educativos externos Liga Maker Dron, Regata Solar. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Equipo directivo comprometido coa mellora do centro e a participación en proxectos. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Participación en programas institucionais Biblioteca Escolar, Edixgal, Club de ciencias. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Realización dunhas Xornadas anuais de orientación e emprego, prácticas , con experiencia de antigos alumnos e participación de empresas e con obradoiros para todo o alumnado. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
- Profesorado da especialidade de informática e de tecnoloxías con habilidades e coñecementos para formar, informar ao resto do profesorado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- O profesorado incorpora novas redes de comunicación que permiten o acercamento ao alumnado (discord, whatsapp, ..) en ciclos formativos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Parte maioritaria do profesordo adáptase de forma básica ás necesidades do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Interese e motivación do profesorado na mellora continua. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Impartición de pildoras formativas en metodoloxías activas e participativas a través do departamento de orientación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Foméntase a participación do profesorado en actividades formativas individuais e de centro. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Bastante profesorado formado no uso de licenzas de uso e dereitos de autor. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- O profesorado emprega os espazos de colaboración, aula virtual, agueiro, abalar móbil, páxina Web, Edixgal dos que se dispoñen no centro. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Bo manexo do profesorado en xeral coas ferramentas dixitais tanto na preparación das clases, coma na impartición das mesmas, a retroalimentación e a comunicación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- O profesorado e o centro adáptase as novas necesidades de ensino. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Moito persoal formado en aula virtual e empregando a aula a diario. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Profesorado da ESO emprega a aula Edixgal. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Participación en formación no estranxeiro a través do proxecto ERASMUS. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
- Capacitado para axudar as familias e ao alumnado que o necesita para realizar os trámites administrativos dixitais. |
Persoal non docente |
Non |