Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Trimestralmente levaremos a cabo reunións de xeito presencial para confirmar que os obxectivos descritos no plan están sendo acadados, ou polo menos estarán no camiño de ser acadados.
A 01.1 Determinar as necesidades dos equipos a mercar e solicitar orzamentos dentre os proveedores habituais. Acción ACADADA.
A 02.1 Investigar e recadar información de Google Workspace for Education, Apple Teacher, Moodle. Elixir unha delas. Acción ACADADA.
A 03.1: Definir as necesidades tanto de ferramentas como de metodoloxías dixitais que sexan útis para a nosa tipoloxía de ensino e alumnado.Acción ACADADA.
A O1.2 Mercar os equipos e facer o arranque dos mesmos para usalos. Os equivos foron mercados, están xa en proceso de instalación do sistema operativo e programas necesarios para o seu uso a partires do curso 2023/2024.
A O2. 2 Implementar a plataforma dixital elixida para control de asistencia, comunicación co alumnado, volcado de contidos e avaliación. Creación das contas dixitais co dominio do centro: En proceso aínda.
AO3.2: Recibir unha formación específica e práctica en metodoloxías e ferramentas dixitais. Elaborar un repositorio con todo o ensinado. En proceso.
Avaliación
O procedemento de avaliación comeza por definir cales son as distintas avaliacións por cada un dos obxectivos marcados, así podemos señalar o seguinte:
Obxectivo 1, creación dun banco de ordenadores.
- A avaliación procesual vai estar marcada pola recepción dos orzamentos para a merca dos ordenadores. A merca dependerá dos cartos que poidamos ter xa sexa por axudas ou outros ingresos.
- A avaliación final vai darse o día que recibamos os equipos informáticos e probemos que funcionan correctamente; tendo este obxectivo data de cumplimento continuada, entendendo que nunca imos deixar de usalos.
Obxectivo 2, elección dunha plataforma dixital que aune todalas necesidades do claustro e do centro en materia docente, incluindo o rexisto de asistencia, as probas escritas, a corrección, as rúbricas de avaliación e a compartición de recursos entre o claustro e entre as distintas materias.
- A avaliación procesual está desenvolvéndose, xa que o máis importante para a implementación deste obxectivo é ter tempo de implementado. Necesitamos tempo sen clases, tempo de calidade e tempo de traballo eficiente para poder implementar un programa informático que cubra todas as nosas necesidades.
- A avaliación final corresponderá ao mes no que esté implementado e no que todo terá que funcionar correctamente. O claustro terá que ter coñecementos no uso da plataforma, e ter todo listo e todos os datos volcados para empezar o curso que sexa, coa plataforma probada e lista para a súa utilización única por parte de todo o claustro e todo o alumnado.
- Non atopamos ter tempo próximamente polo que imos ir actualizando os traballos que facemos coa aplicación que usamos, sen previsión de ter un correo corporativo, etc. agás que contratemos externamente a implementación.
Obxectivo 3, formación específica dixital para o profesorado co fin de que se actualicen os seus coñecementos a aplicar nas aulas.
- A avaliación procesual terá tamén dúas datas pendentes de confirmar co docente que contratemos para dar a formación específica ao profesorado. Vai ser máis complicado atopar unha data para dar esta formación que confirmar co claustro a adquisición dos coñecementos.
- A avaliación final deste derradeiro obxectivo terá que estar presente na redacción das programacións de cara aos próximos cursos, a súa introducción cara aos próximos cursos e a actualización constante a nivel dixital.
Comunicación e difusión
A nosa estratexia ten que ver cos medios que temos ao noso alcance e coa comunidade educativa que formamos o profesorado, os traballadores e traballadoras, o alumnado do Colexio Mendiño e as súas familias.
Na nosa experiencia na Formación Profesional, as familias do alumnado teñen unha implicación menor que noutras etapas educativas, agás as familas dos menores de idade, polo que a principal canle de difusión van ser os receptores das melloras, que é o alumnado e o profesorado, así coma a difusión a través da comunicación e aprobación por parte do Consello Escolar e os diferentes departamentos dentro do Colexio, que a súa vez poderán comunicarlle aos membros dentro destes, e cunha comunicación dixital feita pola dirección do centro ao claustro.
Doutra banda será traballo de Xefatura de estudos e Dirección a través das reunións, charlas e outros eventos de xeito educativo e formativo, quen podrán compartir os obxectivos marcados polo colexio e o seu cumplimento así como as melloras dixitais que estes supoñen para o centro, especialmente coa consecución dos mesmos.
Para rematar, o departamento de orientación será o encargado de difundir a mensaxe entre a comunidade que forma co outros departamentos de orientación, con academias de ensino e con asociacións coas que normalmente temos relación, contacto e compartimos experiencias e melloras no ámbito educativo.
Queremos facer unha mención especial á consulta que pode facer calqueira persoa, e da que nós sentímonos fachendosos coa publicación do Plan na nosa páxina web, que podedes atopar nesta ligazón, así como a súa publicación nas canles ao noso alcance, como son redes sociais, actualmente Facebook e Instagram, ambalas dúas propiedade de META.