Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizaranse reunións periódicas do equipo do plan Dixital co asesor ADIX , se é preciso.
O1PD: Nas reunións de claustro informouse ao profesorado sobre o protocolo de protección de datos persoais e sobre o uso de ferramentas corporativas.
Máis 50% do profesorado usa exclusivamente ferramentas corporativas co alumnado.
O2PD: Créase unha enquisa sobre a competencia dixital do alumnado nos seguintes aspectos: busca de información, seguridade e privacidade e netiqueta.
A maioría das programacións incorporan nos seus obxectivos o desenvolvemento dos aspectos sinalados da competencia dixital. Non se incorpora referencia expresa a como traballar estes aspectos. De cara ao vindeiro curso enviaranse aos departamentos un modelo con indicacións para o traballo destes aspectos para que sexan recollidos nas programacións.
O3PD: O alumnado de ESO participou nas actividades de "iniciación segura á pegada dixital e ás redes sociais" e do plan director.
O3PD: Analízanse os resultados da enquisa de competencia dixital do alumnado e proponse elaborar recomendacións para o profesorado para a posta en práctica nas súas materias.
O3PD: Vólvese pasar a enquisa ao alumnado e analízanse os resultados que non amosan melloras significativas respecto da anterior. Cómpre, pois, traballar os aspectos máis importantes nas diferentes materias co alumnado. Para facilitar o traballo do profesorado créase un repositorio de recursos na Aula Virtual do centro.
Avaliación
Para a avaliación deste plan dixital seguiremos unha avaliación procesual e unha avaliación final.
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos para valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. Seguiranse os indicadores dos obxectivos marcados nas táboas anteriores para cada un dos obxectivos e as liñas de acción.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano. Os aspectos que se van considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
No referido á competencia dixital do alumnado non se acadaron os resultados desexados. Cómpre seguir traballando neste sentido desde todas ás materias.
No referido ao emprego de ferramentas dixitais corporativas para a protección de datos do alumnado, si que se consideran acadados os obxectivos.
Continuar coa información e formación para o profesorado en cuestións relacionadas coa seguridade e privacidade dos datos do alumnado ao utilizar ferramentas non corporativas.
Traballar os aspectos de seguridade e privacidade na rede co alumnado desde todas as materias, propoñendo o emprego do repositorio de contidos creado na Aula Virtual.
Traballar os aspectos relacionados co tratamento da información, a netiquetta e a resolución de problemas no emprego das ferramentas TIC desde todas as materias.
Comunicación e difusión
A difusión deste plan dixital entre toda a comunidade educativa levarase a cabo empregando a páxina web do centro e o portal Educalidade.