Debilidade |
O noso alumnado non aprende a facer un uso
responsable de Internet |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Xeralmente, o noso alumnado non aprende a crear
contidos dixitais nin a comunicarse con tecnoloxías
dixitais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Os nosos alumnos/as non aprenden a resolver
problemas técnicos que xurden ao usar as tecnoloxías
dixitais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O noso alumnado non aprende a dar crédito ao traballo
de outras persoas |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O alumnado percibe que a competencia dixital do
profesorado é insuficiente |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O noso alumnado non aprende a comprobar se a información que hai en Internet é fiable e precisa |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non nos aseguramos de que o alumnado desenvolva habilidades dixitais para diferentes materias |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O noso alumnado non aprende a actuar de forma segura
en Internet. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Polo xeral, o noso alumnado non aprende a programar
nin a codificar |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Unha porcentaxe amplia do profesorado considera que a
competencia dixital do alumnado é insuficiente. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Baixa competencia dixital dalgunhas das familias |
Familias |
Non |
Debilidade |
Falta de tempo no horario laboral do profesorado para un
axeitado mantemento das aulas de informática. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Existencia de alumnado que, voluntaria ou
involuntariamente, fai un uso incorrecto e/ou inaxeitado
dos equipos informáticos. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Existencia de equipos informáticos obsoletos. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Escaseza de aulas de informática no centro,
especialmente para o alumnado de ESO e Bacharelato. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Non existen repositorios ou bibliotecas en liña que conteñan materiais de ensino-aprendizaxe.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
No noso centro non hai asistencia técnica cando xurden
problemas coas tecnoloxías dixitais.
|
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Comunicación ineficaz entre equipo directivo e o resto da comunidade escolar, en tanto que nin profesorado nin
alumnado sabe que contamos con dispositivos portátiles
que se poden emprestar ao alumnado para uso educativo tanto dentro como fóra do centro. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non hai suficientes medidas para identificar os retos que
xurden coa aprendizaxe mixta. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non contamos cun plan para axudar ao profesorado a
abordar os retos que xurden coa aprendizaxe mixta. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
O equipo directivo non contribúe a intercambiar
experiencias dentro do centro sobre o ensino con
tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non toda a comunidade escolar atopa a información que
precisa na web do centro. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
É minoritario o número de docentes que teñen
coñecementos técnicos cos que poidan resolver os
problemas que xurden coas tecnoloxías dixitais.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non se debate sobre vantaxes e desvantaxes do ensino
con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non realiza actividades de aprendizaxe
significativa de tipo dixital.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non soe empregar tecnoloxías dixitais
para que o alumnado realice observacións construtivas
sobre o traballo dos seus compañeiros/as. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non usa datos dixitais para mellorar a súa
experiencia de aprendizaxe.
|
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O profesorado non valora habilidades dixitais que o
alumnado desenvolveu fóra do centro. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O equipo directivo non contribúe a usar tecnoloxías dixitais con fines de avaliación. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non usa tecnoloxías dixitais para que o
alumnado reflexione sobre a súa experiencia de
aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non usa tecnoloxías dixitais para facilitar a retroalimentación axeitada ao alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Unha porcentaxe amplia do profesorado considera que a
súa competencia dixital é insuficiente. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non avaliamos os nosos progresos en materia de ensinoaprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non hai debates no claustro sobre as súas necesidades
de desenvolvemento profesional continuo.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non dispón de tempo para explorar novas
formas de aprendizaxe con tecnoloxías dixitais, nin se
sinte apoiado por parte do equipo directivo e/ou
administracións educativas para desenvolver dita
exploración. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non soe usar tecnoloxías dixitais para
fomentar a creatividade do alumnado.
|
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O profesorado non emprega con frecuencia as
tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración co
alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non é habitual que o profesorado fomente a participación
do alumnado en proxectos interdisciplinares usando as
tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
O profesorado non usa tecnoloxías dixitais para avaliar
capacidades do alumno/a.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O profesorado non facilita que o alumnado use
tecnoloxías dixitais para documentar a súa aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Conserxería conta cun ordenador portátil obsoleto. Este
dispositivo non está conectado a ningunha fotocopiadora
nin a Internet |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
O noso alumnado recibe formación dende o propio centro
e dende institucións externas (Plan Director) para realizar
un uso responsable de Internet e para actuar na rede de
forma segura |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Facilítase o acceso a Internet para o ensino -
aprendizaxe. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Existen dispositivos dixitais para o seu uso no ensino. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Poseemos e administramos dispositivos dixitais portátiles
que o alumnado pode levar a casa se é necesario. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O noso centro conta con sistemas de protección de datos. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Existen dispositivos dixitais que son propiedade do centro
e que están xestionados por el e que o alumnado pode
empregar. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Temos posibilidade de colaborar con outros organismos
(como o concello de Tui ou o CFR de Vigo) para apoiar o
uso das tecnoloxías dixitais, en tanto que xa colaboramos
con estes noutros aspectos didácticos. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
O centro emprega servizos dixitais corporativos para
difundir informacións e para o ensino virtual. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O noso centro respalda o ensino - aprendizaxe con
tecnoloxías dixitais. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O profesorado ten certa experiencia no ensino en
entornos virtuais. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
No centro respétanse os dereitos de autor e as licencias
de uso. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O profesorado é quen de facer un seguimento do
alumnado a través da Aula Virtual.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Toda a comunidade educativa (profesorado, familias e
alumnado) fai uso do servizo Abalar Móbil.
|
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
En xeral, a comunidade educativa pode atopar a
información que precisa na páxina web do centro. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O profesorado ten acceso a posibilidades de
desenvolvemento profesional continuo no relativo a
tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O centro conta cun Plan de Formación Permanente do
Profesorado (PFPP), con diversas liñas de formación,
entre elas, a actualización no uso de ferramentas da Aula
Virtual e aproveitamento de ferramentas da Aula Virtual. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O centro promove a creación e adquisición de
coñecementos a través dunha PFPP. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Dende o centro promóvese a participación do profesorado
en actividades formativas organizadas pola
Administración Educativa para actualizar as competencias
dixitais do profesorado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado emprega recursos educativos de tipo dixital
abertos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado usa tecnoloxías dixitais para adaptar o seu
método de ensino a necesidades individuais do
alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado utiliza tecnoloxías dixitais para
comunicacións relativas ao centro educativo. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado busca e crea recursos dixitais en liña. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado emprega entornos virtuais de aprendizaxe
co alumnado. |
Persoal docente |
Si |