Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Realizouse o seguemento trimestral de acordo co planificado e para poder analizar a evolución do plan dixital estudando a execución das accións e valorando os indicadores dos obxectivos propostos.
Analizamos que os obxectivos do PD correspondentes ata o 1ª trimestre , todos desenvolvense segundo o programado :
- Os obxectivos O01PD, O02PD e O03PD están en proceso e en prazo
- O obxectivo O04PD reformulouse e farase dentro do proxecto de Aulas tecnoloxícas da Consellería.
Realizouse o seguemento trimestral de acordo co planificado e para poder analizar a evolución do plan dixital estudando a execución das accións e valorando os indicadores dos obxectivos propostos.
Analizamos que os obxectivos do PD correspondentes ata o 2ª trimestre , todos desenvolvense segundo o programado :
- Os obxectivos O01PD, O02PD e O03PD están en proceso e en prazo
- O obxectivo O04PD reformulouse e farase dentro do proxecto de Aulas tecnoloxícas da Consellería.
Realizouse o seguemento trimestral e final de acordo co planificado e para poder analizar a evolución do plan dixital estudando a execución das accións e valorando os indicadores dos obxectivos propostos.
Do análise dos obxectivos do PD concluímos:
Obxectivo O1_A1: Considérase acadado parcialmente, ao menos, ao adicar 3 das 5 accións programadas.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano, incluíndo os resultados na memoria do CIFP. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora de cara a elaboración dos obxectivos do próximo curso.
Neste primeiro plan plantexáronse 7 obxectivos con varias accións asociadas cada un.
A experiencia dinos que foi demasiado ambicioso e que temos que concretar e perfilar os obectivos para que o próximo curso sexa máis doado para o seu seguimento e a consecución dos mesmos.
Das 22 accións programadas para os 7 obxectivos, acadáronse máis do 70% das mesmas. Os principais motivos para non lograr o 100% foi pola excesiva ambición do Plan e pola falta do tempo e medios para levarlos a cabo. En calquera caso, consideramos o resultado satisfactorio e punto de partida para seguir mellorando.
-
Facer un inventario do material TIC en uso, clasificado por familias profesionais.
Continuar coa mellora da accesibilidade á medios/ferramentas dixitais do alumnado e profesorado.
Mellorar a comunicación dixital do Centro coa toda a comunidade educativa.
Adaptar a páxina web do Centro cun novo deseño para cumplir coa normativa sobre accesibilidade (Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios
web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público).
Comunicación e difusión
Estratexia ou protocolo para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa:
O Plan Dixital difundirase á Comunidade Educativa tanto no Claustros final de curso 23-24 e no de inicio do curso 22-23. Tamén publicitarase na Web do CIFP e a través de Abalar.
No próximo curso, proponse como mellora a elaboración dun Plan de Comunicación do Centro no que se prevé incluilo.