Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de dinamización do plan Dixital levará a cabo unha xuntanza trimestral para valorar a evolución do plan así como dos seus obxectivos.
A coordinadora do PD terá acceso á ferramenta Educalidade para a actualización deste plan, así como para ir facendo o seguimento do mesmo.
Contarase co apoio da mentora ADIX para calquera necesidade que poida xurdir en canto ao PD, así como para recepción das informacións necesarias.
AO1.1-Solicitar PFPP do material incluído en Polos Creativos: ACADADA
AO3.1-Matricular ao alumnado e profesorado na aula virtual: ACADADA
AO1.2-Organización dos espazos e alumnado ao que irá dirixido: ACADADA
AO3.2-Crear contrasinal para o alumnado do centro: ACADADA
AO4.1-Iniciar a alfabetización dixital do alumnado de 1º Ciclo cos portátiles Abalar: ACADADA
AO1.3-Coñecemento e uso dos novos materiais a utilizar:
AO2.1-Participar en cursos ofertados pola Consellería: ACADADA
AO2.2-Toma de contacto cos recursos dixitais H5P: ACADADA
AO2.3-Continuar co traballo de elaboración de contidos no espazo Edixgal:
AO3.3-Traballar co alumnado as actividades creadas:
AO4.2-Crear unha actividade común relacionada co proxecto anual de centro adaptada a cada etapa educativa:
AO4.3- Actualizar e mellorar funcións da páxina web do centro: ACADADA
AO4.4-Creación de recursos dixitais por parte do alumnado do 3º Ciclo:
Avaliación
A avaliación do proceso do Plan Dixital farase unha vez ao trimestre, en relación coa consecución dos obxectivos que nos marcamos, tendo en conta os resultados obtidos e os plazos previstos. De ser o caso valoraranse as posibles modificacións así como as propostas de mellora.
O informe final formará parte da memoria anual de centro onde se valorará despois do curso o logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
O plan Dixital do centro está dispoñible na páxina Web do centro:
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipparaixal/?q=node/470
Podese visualizar o Plan Actual 2023-24 no seguinte enlace: