Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para a consecución seguiremos o plan diseñado, atendendo as accións e od obxectivos do Plan Dixital do centro.
- Levouse a cabo con éxito.
- Levouse a cabo con éxito modificando a planificación inicial.
- Levouse a cabo sen éxito.
- Non se levou a cabo.
- Observacións (modificacións e motivos das mesmas ou propostas de mellora)
O01PD. Actualizar e mellorar as prácticas de ensino e aprendizaxe mediante a ampliación do coñecemento e uso de ferramentas dixitais para a creación de recursos educativos.
AO1.1 :Identificar e seleccionar ferramentas dixitais que poden ser útiles para a creación de recursos educativos para a etapa de educación infantil. Realizada.
AO1.2: Proporcionar formación ás docentes sobre como usar estas ferramentas para crear recursos educativos. Realizada, ao longo do curso.
AO1.3: Fomentar a colaboración e o intercambio de ideas entre as docentes sobre como usar as ferramentas dixitais de maneira efectiva. Realizada, ao longo do curso.
AO1.4.: Revisar e actualizar regularmente os recursos educativos creados para asegurar que sigan sendo relevantes e útiles. Realizada, ao longo do curso.
O02PD: Empregar recursos dixitais para a subida de contido na nova páxina web da escola.
AO2.1: Identificar as necesidades de contido da páxina web. Realizada.
AO2.2: Proporcionar formación ou asistencia, se é necesario, para axudar ao persoal docente a elaborar e subir os contidos. Realizada, ao longo do curso
AO2.3: Elaborar plantillas comúns para a subida de contido á páxina web. Realizada.
AO2.4: Subir os contidos á páxina web e asegurarse de que están accesibles e no formato elixido. Realizada. En proceso ao longo do curso.
O03PD: Iniciar ao alumnado na realización de actividades empregando o panel dixital interactivo.
A03.2. Deseño de actividades empregando recursos dixitais. Realizada. En proceso ao longo do curso.
O01PD. Actualizar e mellorar as prácticas de ensino e aprendizaxe mediante a ampliación do coñecemento e uso de ferramentas dixitais para a creación de recursos educativos.
AO1.2: Proporcionar formación ás docentes sobre como usar estas ferramentas para crear recursos educativos. Realizada, ao longo do curso.
AO1.3: Fomentar a colaboración e o intercambio de ideas entre as docentes sobre como usar as ferramentas dixitais de maneira efectiva. Realizada, ao longo do curso.
AO1.4.: Revisar e actualizar regularmente os recursos educativos creados para asegurar que sigan sendo relevantes e útiles. Realizada, ao longo do curso.
O02PD: Empregar recursos dixitais para a subida de contido na nova páxina web da escola.
AO2.2: Proporcionar formación ou asistencia, se é necesario, para axudar ao persoal docente a elaborar e subir os contidos. Realizada, ao longo do curso.
AO2.4: Subir os contidos á páxina web e asegurarse de que están accesibles e no formato elixido. Realizada, ao longo do curso.
F5. Iniciar ao alumnado na realización de actividades empregando o panel dixital interactivo
A03.1. Emprego de actividades dixitais coas que o alumnado sexa autónomo. Realizada, ao longo do curso.
A03.2. Deseño de actividades empregando recursos dixitais. Realizada, ao longo do curso.
O01PD. Actualizar e mellorar as prácticas de ensino e aprendizaxe mediante a ampliación do coñecemento e uso de ferramentas dixitais para a creación de recursos educativos.
AO1.2: Proporcionar formación ás docentes sobre como usar estas ferramentas para crear recursos educativos
AO1.3: Fomentar a colaboración e o intercambio de ideas entre as docentes sobre como usar as ferramentas dixitais de maneira efectiva.
AO1.4.: Revisar e actualizar regularmente os recursos educativos creados para asegurar que sigan sendo relevantes e útiles
O02PD: Empregar recursos dixitais para a subida de contido na nova páxina web da escola.
AO2.2: Proporcionar formación ou asistencia, se é necesario, para axudar ao persoal docente a elaborar e subir os contidos.
AO2.4: Subir os contidos á páxina web e asegurarse de que están accesibles e no formato elixido.
F5. Iniciar ao alumnado na realización de actividades empregando o panel dixital interactivo
A03.1. Emprego de actividades dixitais coas que o alumnado sexa autónomo
A03.2. Deseño de actividades empregando recursos dixitais
Avaliación
A través do PDC propoñemos unha serie de obxectivos que haberá que acadar nun tempo determinado durante o curso 2023/24. A avaliación dos obxectivos propostos, farémolo do seguinte xeito e despois engadiremos as conclusións neste documento:
1. Faremos unha táboa de avaliación e repetirémoa para cada obxectivo proposto.
2. Cada táboa serve para avaliar todos os obxectivos propostos nesa liña estratéxica. Na táboa engadiremos o obxectivo e as accións relacionadas co mesmo e cos indicadores de logro según os seguintes niveis de consecución:
Acadado, parcialmente ou pendente.
3. Finalmente, iniciaremos o proceso de reflexión e poremos por escrito aquelas melloras que nos gustaría propoñer para os obxectivos que o requiran, do seguinte xeito:
a. Que valoración global fai o profesorado da súa aplicación na aula? E o equipo directivo e os membros do equipo do plan dixital?
b. Manterase o obxectivo?
c. Coa súa implantación, convertéronse en novos obxectivos específicos ou derivados da mesma?
d. É necesario engadir actuacións? Quitar? Modificar os existentes?
e. É necesario concretar con máis detalle aspectos relativos aos responsables, temporalización ou avaliación?
f. Tendo en conta o obxectivo proposto, parécenos oportuno presentar outros novos que completen e melloren a experiencia deste primeiro?
(*Estas preguntas u outras que poidan ir xurdindo nos dará as pautas para realizar unha
avaliación máis reflexiva e concisa que poderemos reflectir posteriormente nunha rúbrica.)
Avaliarase tanto o proceso, como a consecución do obxectivo ao final do propio proceso. Polo tanto estableceranse dous tipos de avaliación:
- Avaliación procesual.- Realizarase ao final de cada trimestre e incluirán o estado da execución das accións, a análise e a valoración dos resultados. De ser o caso, tamén as posibles modificacións das accións (e os motivos) e as propostas de mellora.
- Avaliación final.- Realizarase a final de curso e incluirá a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
Difusión do plan dixital. Neste ámbito será necesario definir os protocolos ou estratexias que serán necesarios para organizar as revisións do plan e aplicar as actualizacións oportunas, así como publicitar e difundir o plan dixital entre a comunidade educativa.
PROTOCOLOS OU ESTRATEXIAS PARA A DIFUSIÓN DO PLAN DIXITAL
Acción Destinatarios Canle Responsable Difusión do Plan ao Claustro de profesorado: Na primeira reunión xeral informar ao claustro a través dunha presentación.
Coordinadora TIC Difusión á Comunidade Educativa: Inclusión do Plan Dixital no PEC para a difusión do mesmo na web do centro*
Equipo directivo Difusión ás familias: Na reunión xeral a comezo de curso informarase do proxecto e as accións nas que estarán implicadas Equipo directivo
Nota*: daráselle publicidade e difusión entre toda a comunidade educativa por medio da súa publicación na páxina web do centro dentro do bloque “O centro” no elemento do menú “Regulamento do centro”.
http://www.edu.xunta.gal/centros/eeicristodavictoria